hvad sker der med min dreng??!!! {{forumTopicSubject}}
i forgårs begyndte han så småt ikke at ville ha så meget at spise til det ene måltid... i ca en uge har jeg bøvlet med at få ham til at drikke, nu har jeg prøvet alt og fik igår lidt mere vand i ham end jeg plejer, men det er svært.. igår gik det så helt galt.... han skreg og skreg, kom jeg med flasken slår han den væk og skriger uafbrudt, får jeg den i munden, bider han sammen om den eller skubber ud med tungen og skriger... prøvede jeg at gi ham grød og mos som han plejer at få, skreg han og slog med armene...fik lidt vand i ham indtil han også slog om sig og nægtede at åbne munden.. han er dødtræt prøvede at putte ham = skrige skrig skrig!!! sov da nogle timer af og til... fik intet mad i ham hele dagen og min mor i røret for at få hjælp. til sidst kl 19.30 fik jeg en flaske vælling lidt fortyndet i ham og han drattede omkuld... hele natten har jeg ik sovet meget... var vågen. min hver time og måtte gi ham sut og vende ham på siden, da han ellers ik vil sove...i morges tog jeg temp på ham.. ingenting... kom med en flaske, han hidsede sig op igen, fik den i munden og den blev da spist..så er han træt, prøver at putte ham, og han skriger i 10 min før jeg kan få ham til at falde ned, og nu sover han... hvad sker der med ham??? hvorfor vil han ikk rigtig spise noget eller drikke... og blir så gal så gal?? han har lige fået 2 tænder...men det kan da vel ik allerede være de næste ??
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 40 Svar: 132
jeg tor det er det de kalder tigerspring. Frederik er næsten 5mdr og han er lige sådan, kan ikke få ham til af spise ordenlig han græder bare vil ikke sove. har prøvet med vælling det hjælp en aften. og nu det samme igen:(
jul 2008
jun 2008
jul 2008
jun 2008
hvad sker der med min dreng??!!!