børn og dyr? {{forumTopicSubject}}
Jeg kom hjem med et marsvin igår, Danni min dreng på 19 mdr har før aet marsvin og været ok med dem.
Igår da jeg så tog marsvinet frem kiggede han lidt og gik væk, så der var stoooor afstand, holdte selv marsvinet så den var rolig, men niks han skulle ikke tæt på.. og så idag da han stod op, gik han som det første hen til buret (tog mig i hånden og trak mig med derhen hehe) og sagde lige så fint "heeeeeej" hihi marsvinet lå så gemt under sit hø, så ikke at se, men sødt var det
Jeg vil lære ham at kun jeg løfter/håndterer marsvinet og han må røre den når jeg siger ok til det, er det ikke ok?
og at han ikke må røre buret..?
andre gode råd jeg kan bruge? har haft marsvin før, men da havde jeg ik barn hehe
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
en af mine veninder som har en datter på 3 år - har lige fået et akvarie. Og hun tror selvf at når fiskene ikke har noget mad så skal de fodres - dvs HELE tiden.. Og det kan de stakkels fisk ikke holde til.. Så min veninde har også sagt at de KUN må få mad når hun er i nærheden osv..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
og jeg går heller ikke selv hen til fremmede hunde, det tør jeg ikke netop fordi man ik ved hvordan hunden reagerer, så det skal han nok lære
børn og dyr?