{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hvornår var I klar til nr. 2? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige hører hvornår I fik lysten til at få nr. 2??

Ida er nu 9 mdr. og jeg er bare TOTAL SKRUK og det begyndte nok allerede da hun var 4 mdr.

Jeg ser gravide og babyer over alt...

Min kæreste er helt med på idéen med at få en mere.... Men jeg blir alligevel lidt i tvivl om det er for tidligt når Ida ikke er ældre.... Hva sys I???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår var I klar til nr. 2?
  • #1   27. okt 2009 Jeg er selv vanvittigt skruk for tiden, og mangler faktisk bare at overtale manden... alligevel bliver jeg os i tvivl om det er for tidligt.. Noah er 15mdr nu...
    Jeg har været skruk i en små 3 mdr nu vil jeg tro, men kender mange der bliver skruk meget hurtigt efter de har født faktisk smiley

• #2   27. okt 2009 Jeg har bare altid sagt jeg gerne ville have dem rimelig hurtigt efter hinanden... Men blir alligevel i tvivl nu hvor kæresten er overtalt...

Og manden vil kun have 2 børn.... og jeg er ikk sikker på jeg stopper med at være skruk når jeg har fået en mere.... For elsker at være gravid... Og så vil jeg måske gerne vente lidt med at have den oplevelse igen når jeg ved det blir sidste gang.... Jeg sys det er en smule svært faktisk....

Men de vil jo få stor glæde af hinanden når der ikk er større aldersforskel....

• #4   27. okt 2009 Da Malias var 8 måneder begyndte vi, og jeg er nu gravid med nummer 2 :o) (Jeg er 8+4 idag)

Hvis man mener at have overskud til en mere, så kn jeg ikke se hvorfor man skulle lade vær :o)

• #5   27. okt 2009 Jamen det var nok da lille pigev var 2 måneder, Men kunne ikke dengang finde på at udføre lysten til barn nr to så hurtigt;;) Men er da idag stadig virkelig skruk, min datter er over 9 måneder

• #6   27. okt 2009 Jeg har faktisk lige idag regnet ud hvornår jeg vil igang smiley

Der skal være 3 år mellem så tænker på at gå igang til næste vinter smiley

• #7   27. okt 2009 Jeg var total skruk da Villads var omlring de 8 mdr men det var alt for tidligt at for os at få nummer 2 der, men vi havde begge to vældig meget lyst til det :o)
    Så vi begyndte på projekt baby 2 da Villads var omkring de 15 mdr og nu venter vi nummer to til marts, der bliver 2 år og 2 mdr mellem dem :o)

• #9   27. okt 2009 Jeg var klar til nr 2 da Marie var 3 mdr. men der var manden ikke med på ideen og nu vil han gerne have en mere men det vil jeg ikke lige nu...

• #10   27. okt 2009 Jeg var total skruk få måneder efter jeg fik min datter.. og nu er jeg gravid igen med nr 2.. der kommer til at blive 1 ½ år imellem de 2.. og jeg venter en pige mere så jeg er sikker på de noik skal få rigtig meget glæde af hinanden smiley

• #11   27. okt 2009 lysten til at få en mere var der nok allerede dagen efter marcus blev født, og lysten er der så sandeligt også nu... både mig og kæresten vil gerne, meeen vi prøver for en gangs skyld at være fornuftige, så derfor bliver det jo nok ikke lige nu, selvom det i forhold til min uddannelse passede bedst ;o)

Kommentér på:
Hvornår var I klar til nr. 2?

Annonce