{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

sove hvordan??? {{forumTopicSubject}}

hvad skal vi gøre???

for 14 dage siden begydnte marcus med at være ret svær at få i seng om aftenen, han falder måske nok i søvn men vågner så kort efter igen, skriger og vil op, han er rigtig træt og trænger til at sove, men han vil bare op og hænge... flere aftener er det efter ca 2 timers kamp endt med at han er blevet "vugget" i søvn i vores arme og nogle nætter vågner han så op til 7 gange på en nat, skal op for så at sove videre..

tidligere har vi bare kunnet give ham en natflaske og så lægge ham og så sover han med måske en opvågning, men det hører til sjældenhederne nu...

ved ikke om det har noget at gøre med at jeg for 3 uger siden stoppede helt med amningen, eller om det bare er en periode der skal overståes... i så fald hvor længe mon den periode er???
han er også ret pylret om dagen, og synes næsten hele tiden det er bedst at sidde ved os, jeg tror det er tryghed han søger efter, men hvorfor pludseligt så meget og hvad kan vi gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove hvordan???
  • #1   31. okt 2009 Hmm hvordan går det med afføringen? For ved at hvis man går helt over til mme så kan der nogle gange godt opstå maveproblemer. Hold øje med det i hvert falde.

    Derudover kan det jo sagtens være fordi han mangler den kropskontakt som i havde sammen da du stadig ammede, men han skal nok vænne sig til det. Bruger han sut og nusseklud eks.?


  • #2   31. okt 2009 vi har længe givet en flaske til natten og da han blev knap 6 måneder var han for vild når jeg ammede derfor stoppede jeg, så han har jo været vant til mme, men afføringen fejler intet, det kommer som det skal ;o)

    nej han bruger ikke sut, det eneste er hans 3 bamser i hans seng, som han skal ligge med for at kunne sove...

    men synes jo bare det er vildt så meget tryghed og kropskontakt han pludseligt har brug for, håber da godt nok snart det går over, vi kan jo ikke rende rundt med ham på armen altid ;o)


  • #3   31. okt 2009 Nu har jeg slet ikke ammet men kunne da sagtens forestille sig at barnet vænner sig til den hyggetid med mors babser og bare hud mod sin, som giver en masse tryghed.

    det er hårdt at rende rundt med dem på armen, og især nu når de ikke er helt små mere.

    Hvordan hvis i lader ham ligge når han vågner? Altså bare ti min eller der omkring? Eller hvis i bare går ind og putter ham igen og siger godnat?


  • #4   31. okt 2009 skrig skrig og skrig, han har nogle meget effektive lunger som fungerer upåklageligt ;o) og jeg bryder mig ikke om at lade ham ligge og skrige..

  • #5   31. okt 2009 Nej det kan jeg godt forstå, det har vi heller aldrig været gode til... Tja jeg har nok ikke nogen kloge ord så desværre.

    Men håber da meget snart det bliver bedre for jer, ved hvor hårdt det er når man ikke får sin nattesøvn:-)


  • #6   31. okt 2009 det er heldigvis ikke ret mange nætter det har været 7 gange, 3-4 gange for det meste, det er mest det med at det tager et sted mellem 2 og 3 timer at få ham til at falde i søvn og ja indtil videre i aften har det taget 3 timer og han sover endnu stadig ikke, kun lige 2 min af gangen for at vågne og skrige igen... ikke lige det jeg har lyst til at bruge mine aftener på...

  • #7   31. okt 2009 prøv at tage en af dine bluser som du har haft på og lig ned til ham det kan godt hjælpe det gjord det på vores datter

  • #8   31. okt 2009 okay, det skal dælme da prøves, er klar på at prøve hvad som helst....

  • #9   31. okt 2009 Nu spørger jeg bare, for det passer PERFEKT på Victoria.. Er du sikker på hun ikke har mellemørsbetændelse??

  • #10   31. okt 2009 næ er jeg ikke, hvad er symptomerne??? han har været snottet en uges tid..

  • #11   1. nov 2009 Hov, undskyld.. Kan se jeg er kommet til og skrive hun, mente selvfølgelig han.. smiley

    Jamen der var egentlig ikke rigitg nogen tegn ved Victoria, andet end at hun bare skreg og skreg og skreg da hun kom ned og ligge, fordi det virkelig gjorde ondt.. Victoria havde hverken feber eller noget, som de egentlig siger er et tegn..


  • #12   1. nov 2009 tilslutter mig lige louise og victoria... det kan sagtens være mellemørs betændelse...

  • #13   1. nov 2009 Det skal siges at mellemøresbetændelse er meget smertefuldt... Eller også bare vand i øregangen... Jeg vil kontakte en ørelæge og få det tjekket meget hurtigt...
    Evt giv lidt panodil inden sengetid, kan hjælpe lidt men ikke meget... Og lad ham sove med hovedet høj for så bliver trykket i mellem øret ikke så højt.

    Mine har aldrig haft feber eller været utilpasse når de har haft det, de har sågar leget i meget højt lyde og tempo, så jeg er begyndt at forlange at mine bliver tjekket hvis jeg har mistanke...


Kommentér på:
sove hvordan???

Annonce