1.151 visninger
|
Oprettet:
Mor til Mason og Milliam <3
19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
please lad mig prøve {{forumTopicSubject}}
at have sådan en dejlig stor flot mave på ..jeg kunne så godt tænke mig at prøve at mærke hvordan det er at være gravid :')
kun hvis jeg bliver gravid ved en upser at vi skal beholde ellers går der 3 år før kæresten vil begynde
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
jeg er begyndt at drømme meget om at være gravid osv. og så glæder jeg mig meget til at skal prøve det at føde et barn selvom det gør ondt.
jul 2008
tania - ja der er mange gode unge mødre os (incl mig :P) ej men tror ikke der er forskel på tålmodigheden og glæden om man er 20 eller 30 (:
mar 2008
mar 2008
jul 2008
mar 2008
men jeg kan bare ikke forstå at det er ham der skal have lov at bestemme .. han vil først om 3 år og jeg vil gerne nu .. så må man da enlig finde en løsning der passer os begge. sådan om 1½ år eller sådan noget`? for ellers så vil manden jo altid få ret.
mar 2008
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Men held og lykke og hvorfor er det lige 3 år han vil vente???
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 51 Svar: 274
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 51 Svar: 274
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Jeg er selv 22 og har en søn på 13 måneder og har en lille mere i maven, da jeg var 17år, var jeg færdig med ar feste og skabe mig, vi har hus, bliler, kaniner og katte, og alle vores venner er over 26år, så skid huld i alderen, en drøm og et ønske kan være lige så stort, som om man er "ung"
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
Og nu venter vi nr 2.
sep 2008
Jeg valgte manden og måtte jo så vente på ham... - man får heller ikke nødvendigvis en flot mave af at være gravid....
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
mar 2008
jeg tænker da ikke kun på maven. og det skal lige siges. jeg hverken drikker,ryger eller fester og har aldrig gjort det. jeg er mere bare til hjemmehygge med nogle venner
jeg ønsker mig brændende et barn når jeg er færdig uddannet.
han vil først have barn når han er 24 og jeg vil gerne have nu og jeg mener jo at vi skal finde en mellem ting som vi begge kan leve med.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg selv var 20 da jeg blev gravid med min søn, ved et uheld, med en fyr jeg kun lige havde lært a kende... han fik et ultimatum, at han kunne være med fra start af, eller komme når han selv var klar til det. og vi er altså stadigvæk sammen nu. Jeg drømmer sindsygt meget om at få baby nr. 2, (vores søn er nu 15 ½ måned) men han mener det er for tidligt.. jeg kan mærke på mig selv at jeg meget gerne inden for nærmeste fremtid il ha nr. 2. og prøver at acceptere at han ikk vil endnu.
Jeg gik fra at være den her vilde pige, der gik i byen hver, og jeg mener HVER, weekend, og kunne ikk leve uden at feste, og ses med vennerne og veninderne, men efter jeg blev gravid med Noah, da faldt det helt til jorden, og jeg elsker min nye rolle som mor. Dog er manden stadigvæk typen der godt kan lide at slå sig løs, hvor jeg hygger mig meget bedre ved at sidde her hjemme og hygge med Noah, og måske gå tidligt i seng...
Så jeg er tit "alene" med Noah en lørdag aften, fordi den bedre halvdel er ude og slå sig løs. og det har jeg det fint med... JEG valgte Noah skulle til verden, og derfor er det også mit ansvar. ved godt Jesper er faren og dermed os har et ansvar, og det tager han så sandeligt også. men når jeg alligevel nyder at være hjemme, og intet problem har med han render en gang i mellem, så kan jeg ikke se problemet i det... det er igen priotering...
Så derfor... KAN man priotere, kan man så sandeligt os sagtens klare at få et barn, selv i en tidlig alder
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Jeg mødte min mand da jeg var 17 år og da jeg var 18 var jeg bare så parat til at ville stifte familie.
Vi aftalte dog at vente et lille års tid da min mand mente det var lidt for tidligt,
Jeg kunne sagtens affinde mig med at skulle vente knap et år men så heller ikke længere..
Og da jeg var 19 år blev jeg gravid første gang, desværre gik vores første graviditet tabt men allerede efter 1 måned ar jeg gravid igen og jeg fik min søn 5 mdr efter jeg var fyldt 20 :o)
Nu er jeg lige blevet 22 i august og vi venter nummer 2 til marts :o)
Håber i finder en løsning på det og at i kan blive enige om noget der passer jer begge to :o)
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 110
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
hvis din kæreste siger 3 år, så må du vente de 3 år, det har intet at gøre med at det kun er ham der bestemmer, men hvor sjovt og hyggeligt vil det være hvis det kun er dig der er klar og ikke ham, så ender det med du kommer til at skal stå alene med alt, og til sidst ja så ender i med at gå fra hinanden fordi du bliver ireteret over han deltager for lidt og han går måske og bliver ireteret over du har presset ham ind i noget han til at starte med havde sagt han ikke ville, og så står du som alene mor! det kan jeg ærlig talt ikke se det hyggelige i ikke at have en at dele glæderne med og en til at hjælpe i de håre tider som der kommer MANGE af.
nej sys du skal ligge dine tanker til side og bare være glad for han siger 3 år frem for han havde sagt 5 år eller mere eller han havde sagt han slet ikke ville have børn,
sep 2008
Men har du spurgt hvorfor det lige er 3 år???
mar 2008
Det er jo så der jeg vil hen med det handler om priotering.. Her hjemme har det været fantastisk at få noah.. Han har været en dans på roser.. Netop fordi han er prioteret først...
mar 2008
mar 2008
skal ikke være sammen med ham hvis ikke han vil have børn selvom jeg elsker ham og har vært sammen med ham i 8 år.
mar 2008
sep 2008
mar 2008
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
men min datter er det bedste der nogen sinde er sket for mig, og fortryder bestemt ikke at have fået hende, for hun har virkeligt givet mig noget at leve for og har givet mig endnu mere lyst til at få en uddannelse.
og jeg vil sige at selvom jeg inden graviditeten ikke var klar så blev jeg det på de 9 mdr, for det var så skønt at mærke hende.
jo et barn vil kunnet gøre at han siger at det vil han absolut ikke og skrider, men det kan også gå omvendt at han faktisk bliver glad for det, og som lisbeth H ganske rigtig siger, hvis du holder lidt igen med at snakke om baby hele tiden, så vender han sig måske bedre til tanken fordi han ikke bliver "ponket" oven i hovedet med at du altså bare så gerne vil, og så kommer han måske tidligere til dig og siger at nu vil han gerne have et barn
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Hvorfor pokker er det altid manden der skal bestemme sådanne ting?????
Han siger 3 år, og hun siger nu, men hvorfor synes i så han han skal have sin "vilje"?????
Her i huset sagde min kæreste også: Ejj det må godt vente lidt, fint sagde jeg, men hvorfor???
Hans svar: Jamen det skal det bare, jeg sagde til ham, den dag, du har en GRUND og ikke et, fordi, så stopper jeg med at tale om barn,,,
Men der var ingen grund, så her sidder vi idag, med en søn på 13 måneder og en mere på vej..
(Vi blev forlovet da vi var 16år, og er stadig sammen)
Så det der med at manden vil vente, så det skal bare være som han siger pak det sammen. det er sgu ikke "manden" der bestemmer livet gang i et forhold, man er to i et forhold, så derfor to om at tage div, beslutninger)
Men jeg håber da i finder en midtervej, der passer jer begge to, men som du skriver: Et barn ville ødelægge hans liv??
Snak med ham, og find ud af, om det er noget han mener, for hvis det er det, så skal du jo nok overveje jeres forhold en gang mere ;o)
mar 2008
mar 2008
En upser er da ikk automatisk frataget kolik, gråd ture, eller hvad der nu ellers kunne være af ting et lille barn kan få... Tværs imod er det da lige så udsat som et planlagt barn.. Det jeg mener er bare at det er underligt han er klar hvis hun blev gravid imorgen ved en upser, men ik klar til de skal planlægge en.... Det synes jeg er meget mærkeligt...
Jeg holder os på man skal gå på kompromi... Det skal ikk automatisk være manden der sætter reglerne i spillet... Det er ikk oldtiden vi lever i, men nutiden hvor kvinders stemme betyder lige så meget....
mar 2008
en upser for mig er hvis der går hul på kondomet uden vi ved det og sådan noget i den retning.
mar 2008
mar 2008
mar 2008
i dag snakkede han da rigtig om at han gerne vil have en af hver køn osv det går da fremad
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
undkysld mig men bare fordi du selv var ældre end lige blot 20 så sys jeg det virkelig er noget fis du skriver .. undskyld mig .. hvorfor bare fordi at manden ikke skal presses skal hun vente i 3 år med at få børn ?? ville du os sige til hende at det kun var manden der bestemte hvis han nu mente hun skulle få en abort .. du har altid så travlt med at man skal vente til man er ældre end bare lige i 20'erne have uddannelse og hvad ved jeg .. men helt ærlig hvis pigen gerne vil have bar nu og han først om 3 år må man f**** da gå ind og snakke om tingene og så blive enig om noget i stedet for .. !! hvorfor skal HUN vente bare fordi han ikke er klar ..
og helt ærlig jeg vil sq heller være gaml med min uddanelse end jeg vil være gaml med mine børn .. !!
Sorry lige et sur opstød her fra .. i
bli nu min tur : sys du skal prøve og snakke med ham .. jeg er selv kun 20 og gravid .. det er fantastisk - men du må for gudskyld ikke snyde ham til en graviditet .. håber i finder ud af det
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
Hvis det er ham du vil være sammen med, så må du vente til han er klar, og hvis du ikke kan det, skal du nok overveje om det er ham du vil ha?
Da mig og kæresten kom sammen for lidt over 3 år siden, spurgte vi hinanden hvornår ca vi ville ha børn, og vi hva meget enige. han sagde bar den første inden han blev 25år, og det lykkeds næsten;O)
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
sep 2008
OG hold da kæft folk er nogle værre tudeøre, hvorfor fanden må man ikke råde en pige ´på 20 år til at slappe af og nyde det liv hun har nu og få et super lækkert job, og så vente til manden i hendes liv er klar til at få børn....??? - ja hvis hun var 30-35år ville jeg nok råde hende til at finde en lidt "hurtigere" løsning, fordi hun ligesom ikke har så meget tid for sig...
mar 2008
For vores vedkommende er det kun mit liv der som sådan er ændret.. Jesper kan stadigvæk rende som han vil... Jeg nyder alligevel at være her hjemme, så om han smutter i byen, det må være hans valg.. Derved behøver det altså ikk ændre mandens liv...
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Det er langt de færreste der er som dem i DUM Mener endda der var en herinde der havde skrevet til dem, og fået afslag fordi hendes liv var for normalt, de ville have dem hvor livet ikke gik helt på skinner..
Desuden kan man sagtens tage en uddannelse selvom man er mor.. Ens liv går jo ikke i stå bare fordi man er blevet forældre..
please lad mig prøve