{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Er det bare mig (DUM) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen derude..

Jeg så i onsdags et afsnit af de unge mødre - længe siden jeg sidst har haft tid til at se det, så det er ik noget jeg følger med i.

Hende der som er blevet mor til tvillinger, hvis mand er i militæret, vidste hun ikke på forhånd hva hun gik ind til - altså vidste hun ikke at hendes mand ville i militæret? Hvorfor tænkte hun ikke så ikke at det ville være smartest at vente med at sætte børn til verden? Valgte de ikke at få barn i den tro at de godt vidste manden ville i millitæret - i så fald sys jeg ikke hun skal sidde og brokke sig over hun ikke kan klare det osv.

Hende Stine, som er gravid og har bækkenløsning... - Ja det gør ondt at have bækkenløsning, men sys hun brokker sig over alt for mange ting. Hun siger hun gerne vil have benny ( eller hva han hedder) gerne må komme og sige, skat jeg støvsuger lige for dig, jeg gør lige dit og dat, men helt ærlig, de er ik flyttet sammen endnu. Hva havde hun lige gjort hvis han ikke var i billedet? Selvfølgelig skal man hjælpe hinanden når man nu skal flytte sammen osv, men de er ik flyttet sammen endnu, og han arbejder og har da os sin egen lejlighed at have styr på.
Sys bare jeg ku se at Benny (?) tænkte, fuck et liv jeg går ind til, hvis alt skal planlægges sådan. Lidt ligesom det her er ikke hva jeg ønsker

Så er der lige det er der "nye" par Peter og hans nye dame.. Hmm Lidt synd at de har mere travlt med at snakke i køkkenet, end at holde øje med ungerne leger, når de nu ved at Peters unge er en rod.
Blev godt nok utilpas da jeg så ungen rullede halen fra bamsen rundt og halsen på Cody. Puha...

Jeg sys det der unge mødre, efterhånden kun går op i brok, brok og brok. Ikke ret tit man hører de bare er så lykkelige, uden at de lige skal fortælle noget negativt også.

Som sagt er det kun et afsnit af de nye afsnit jeg har set, men er jeg på glatis? Jeg har jo ikke set de andre afsnit, og ved så derfor ikke om jeg har misforstået deres historier.

Jeg har set de gamle afsnit hvor hende Stine var gravid med det første, men sys os hun mest var negativ.

Der er en masse spørgsmål, som jeg håbede I kunne svare på, så jeg måske ikke har denne negativ holdning til de forskellige der er med i programmet.

Undskyld det blev langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig (DUM)
  • #1   20. nov 2009 Ved ikke hvorjeg vil hen med dette indlæg. tror bare jeg gerne vil vide om det kun er mig der tænker sådan?

  • #2   20. nov 2009 gud så det også, og du skriver præcis det jeg tænker... fatter det bare ik, så jeg er med på en lytter..

  • #3   20. nov 2009 syntes os det er ved at være længe siden at man har set et par eller en egenlig det bare kører for hvor der ingen "problemer" er men okay det nok det der giver flest seere

  • #5   20. nov 2009 okay så er jeg ikke helt på bar bund i min meninger. jeg var os meget forundret da jeg gik i seng samme aften. det eneste jeg tænkte på var hvornår den dreng kom til skade.
    har selv oplevet min store søn har fået taget kvælertag to gnage, og man blir sku mega bange og især når man så ser det i tv


  • #7   20. nov 2009 s og m : hende stine brokkede sig os i de gamle afsnit selvom hun havde født, så tror ik det kun er hormoner der spiller ind,

    elise: må jeg hellere se om jeg når at se på tirsdag så. så jo ik hendes mand i onsdags, så ved ik hvordan han er


  • #9   20. nov 2009 ja det med halen om halsen.. blev helt frustreret og sur på dem, tænk hvis han var væltet så havde han lige fået den strammet helt til om halsen..puh det ku ha endt galt

  • #10   20. nov 2009 vil sku os li sige a jeg syns virkelig hende stine er for meget a det gode, helt ærligt homoner eller ej, har kun set hende brokke sig over det hele, og finde negative ting ved benno, og jeg tænker sån, gud a han kan blive ved med a finde sig i det.. men jah man ser nok os kun de mest trælse ting for det gir flere seer, men jah, gud det gir bare et dårligt indtryk, syns bare hun generalt gør sin graviditet til en sygdom, bækkenløsning eller ej...
    og jah det er som om peter og hende der ikke lige helt tænker sig om hele tiden syns jeg smiley
    men jah hende med tvillingerne, har jeg sku ondt a, helt ærligt, syns bare hendes mand er egoistisk, a ta afsted og ligge 400kr til a hun og deres to små børn skal klare sig for, og så oveni, li a han først kommer hjem efter en månede, helt ærligt, jo hvis det var fordi han sku på øvelse, var der en undskyldning, men ellers kan han sku ta hjem næsten hver weekend..


  • #11   20. nov 2009 Jeg plejer faktisk og syntes Stine virker som en sød pige, jeg syntes nu det med hunden var skide synd, ikke engang første aften måtte den sove i sengen, den var bare henvist til en seng på gulvet, stakkels lille pus som lige var hevet væk fra sin mor og alt det den kendte:o(((

  • #12   20. nov 2009 det med at han kun ligger 400kr der er han da for mærkelig. vidste han at han ville være væk en hel måned så sku han da lige tænke sig om om lægge nogle flere penge eller give hende hans kort. hun er vel os stor nok til kun at bruge penge på hva der er nødvendigt.
    til gengæld sys jeg os det er åndssvag at bruge sit gavekort i matas på engangsklude som er dobbelt så dyre derinde.

    ja stine er bare et brokkehoved. og tænker os at deres forhold ikke holder.


  • #14   20. nov 2009 s og m. ja det er rigtigt. men hva koster en pk engangsklude. 6- 8 kr. i matas koster det da mindst det dobbelte ku jeg forestille mig.
    så hellere købe bleerne i matas på kortet


  • #15   20. nov 2009 christina - det med hunden var ikke med i det afsnit jeg så. troede det var en hun hande haft længe. men ja i så fald er det synd, men må os selv indrømme at vi ik vil ha hund i sengen og heller ik første dag. men har dog på lov til at sove i hundeseng i min side på gulvet. det er noget den skal lærer fra starten a jo..

  • #16   20. nov 2009 Jeg har heller ikke problemer med at folk vil lære deres dyr ikke at komme ik sengen, men helt ærlig en enkelt nat eller 2 kan vel ikke skade, de var lige kommet hjem med den om aftnen, den havde jo ikke vænnet sig til noget som helst, den stod bare og ville op til dem:o(( Det kan mit dyre hjerte bare ikka klare at se:o((

    Det med pengene, ja det kan sgu også forarge mig at hun vælger og købe et helt karton smøger, men hun har nu ikke virket som en der på noget tidspunkt har ville skære ned på dem, kan godt være det bare er tilfældigheder , men syntes hver gang man så hende da hun var gravid der havde hun en cigaret i minden. igen ser man jo kun en lille bid af deres liv som er klippet sammen.



  • #17   20. nov 2009 det er rigtigt. men det kan vel os være noget allergisk over det. for vores vedkommende kan min kæreste ikke tåle at der er hår i sengen--

  • #18   20. nov 2009 I så fald havde jeg valgt og sove på sofaen sammen med den eller på en madres på gulvet. Bare den første nat.

  • #19   20. nov 2009 først stine .- jeg syntes hun virker som en fin person , nu havde jeg slev slem bækkenløsning og GO FOR IT , han kan fanme da også hjælpe mere til nu han har bollet hende tyk = bækkenløsning, kvalmen osv.

    Det var da bare mega synd for hende med tvillingerne , glæder mig til at se hvad han siger når hun tager helt til vejle - han skulle smides ud skulle han, ærligt - 400 kr , 2 børn og 1 voksen "resten af måneden" ((det kan jo være alt fra 1-4uger)) jeg syntes det var meget heldigt at hun havde det gavekort . men ja jeg havde nok valgt også at købe bleer for kortet så der var lidt flere penge tilbage. og at han bare meddeler at han bliver væk i en måned, puh jeg var blevet tosset , han har da os et ansvar , der skal 2 til for at blive gravid.


  • #20   20. nov 2009 mor til magnus: jeg har ik helt forstået det med han sku i mili. vidste han at han sku være væk længe? havde han lagt 400kr fordi han regnede med at komme hjem til weekenden, var det en anden sag jo.

  • #22   20. nov 2009 okay han virker godt nok som en fyr der sku sparkes ud. hvor gammel r han

  • #24   20. nov 2009 jeg ser de gamle GG har fået dem på dvd og hende fra fredericia pisser mig så meget af ARME jesper. kan da godt se han måske har lavet noget rod, men derfor behøver kim ikke stå i vinduet med datteren og kysse hende og smile håneligt

  • #25   20. nov 2009 manne og preben: Det siger mig ik lige noget de afsnit. tror ik det er nogen jeg har set..

  • #26   20. nov 2009 manne og preben venter sig til marts K
    Jeg har også virkelig ondt af ham Jesper. syntes godt nok det virker som om ham Kim styrer meget i forholdet og gøre alt for at gøre Jesper sur


  • #27   20. nov 2009 manne og preben venter sig til marts K ja det afsnit kan jeg godt huske... synes jeg også var noget fis..

  • #28   20. nov 2009 kommer der ikke snart et program der hedder DUF (de unge fædre), så man kan se det lidt fra fædrenes side. det ville jeg sku godt medvirke i så den danske befolkning kunne se at det ikke er alle fædre det er nogle snothovder og ikke kan/vil tage ansvar for deres barn. har selv valgt at droppe Dum fordi jeg bliver så pisse sur over at se fx melissas ex bare være ligeglad. kan man være en ørn i sengen så kan man sku også være det når der kommer børn ud af det......


    Hilsen Jesper. luises kæreste og far til caspian


  • #29   20. nov 2009 årh jo - jeg kan heller ikke klare ham der kæresten som ikke engang er far til barnet ,var det kim han hed ? kysser og gør ved foran barnets far , jeg tror han styre ALT selv hende .. uh ham kan jeg ikke tåle..

    Jeg syntes Sine skal have et klap på skulderen smiley jeg går i mødregruppe med hende og hendes kusine og hun er da bare en sød fornuftig pige selvom hun bliver hængt ud som sur.

    Luise N , godt skrevet jesper - det syntes jeg du skal foreslå dem der optager DUM , lad os se noget DUF smiley


  • #30   20. nov 2009 Jeg har heller ikke set det MEGET længe! og så præcis det samme afsnit som dig, jeg var hjemme og besøge en veninde som følger med i det...
    Jeg ved heller ike hvad jeg skal tænke om det mere?

    Syns ikke det nye par havde styr på deres unger.

    Stine er en pylle-røv. (jeg havde selv MEGET slem bækkenløsning og kunne næsten ikke gå til sidst men det var der bare ikke noget at gøre ved... Døjer satdig med det :-/!)

    Hende med tvillingerne må sq lige stramme op og ta´ ansvar for det
    hun gik ind til!
    Jeg gider slet ikke se det igen for det at få børn er ski da det mest fantastiske og jeg syns de giver ungemødre et dårligt ansigt!


  • #32   21. nov 2009 S & M nu med en smuk datter <- jeg har set det en gang og efter hvad jeg kunne forstå så viste hun hende´s mand vil i mili....
    Altså hende´s mor ser da også ud til at være de hele tiden så kan ikke se prøblemet i han lige gør det færdig!
    Så længe skal han heller ikke være derinde.... Så ja syns hun må bide tænderne sammen de par mdr. han er derinde! For det ser for mig ud som om hun får en masse hjælp af hende´s mor


  • #33   24. nov 2009 lige mine ord randi, men har så heller ik set mere end det afsnit.

    hvornår kommer det næste?


  • #35   24. nov 2009 søs - sys os det ser underligt ud at peter er sammen med en anden. hva er der så blevet a christina som han var sammen med?

    Er det i aften der kommer DUM


  • #36   24. nov 2009 ARGH er jeg den eneste der bliver helt ARRIG over hende der kan ik huske hva hun hedder men hende som har værey med bussen. hun tror jo det en leg at have et barn. det FANDME ikke hendes sted mor der skal passe den unge men hende selv. det fandme grotest.. bliver FANDME gal.. måske hun har valgt forkert

  • #37   24. nov 2009 jo hende..

  • #38   24. nov 2009 sidder virkelig og er så gal, ARGH hun passer jo ALDRIG selv den unge, det jo alle andre.. smiley stakkels barn.. kunne jeg havde jeg været oppe og taget hende med hjem smiley

  • #39   24. nov 2009 ja nemlig men synes sku dem der er PT sætter et dårlig ry for os unge mødre smiley
    klart nogen kigger skævt til os når de ser det


  • #40   25. nov 2009 Jah lige netop, men at se de mødre der er med denne gang er jo ik noget der li "gavner" vores sag hvis man kan sige det sådan .. smiley
    for der er jo ikke kun 1 der ik rigtig tager sig sammen synes jeg, det jo dem alle storset smiley


  • #41   25. nov 2009 mia; Jeg sad med samme tanke. inge, som hun hedder, hun burde ik ha den unge. giv dig pigebarnet noget at spise.. nej nej hun er bare overtræt. ja hurra altså..

  • #42   27. nov 2009 Jeg syns stadig hun må stramme lidt op! Og er ret sikker på hun får noget hjælp!
    Det var så fint hun brugt sit gavekort på ungerne, hatten af for det!
    Men j jeg syns ski ingen af dem jeg så lige klarede det vildt godt....


  • #43   27. nov 2009 Og jeg er lidt træt af det er dem der sætter ansigt til ungemødre, og det siger jeg fordi jeg selv er en ung mor!

  • #45   27. nov 2009 hatten af for inge fordi hun vælger at tage på det der hjem.. det synes jeg sku er flot.
    jeg er os selv ungmor, og synes det er skammeligt når man ser dem i tv.. desværre..


  • #46   27. nov 2009 Jo hun vidste godt hendes mand var i militæret, men hun havde ikke regnet med han blev væk i 4 uger, så vidt jeg forstod var han normalt hjemme hver eller hver 2. weekend, og var normalt ikke væk i 4 uger, det var noget manden havde valgt selv

    Stines kæreste hedder Benno, og jeg syntes også hun brokker sig lidt for meget *g* I den ene episode ringede hun efter hendes mor fordi hun havde kvalme og isabella havde lavet i bleen :S

    Der var på et tispunkt en herinde der skrev hun var blevet afvist til DUM fordi hendes liv var for normalt, så de går målrettet efter de mødre der har det svært


  • #47   27. nov 2009 Nej jeg forstår heller ikke man vil udstille sig selv på den måde!
    Men så bliver man jo kendt ikke? Så fik man da det ud af det....
    Men som sagt så er jeg bare træt af de ligger ansigt til ungemødre for jeg ved da godt havde mange folk tænker om os! Og sådan et pogram går det bestemt ikke bedere!


Kommentér på:
Er det bare mig (DUM)

Annonce