{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.127 visninger | Oprettet:

Hvor tit spiser jeres, og hvor meget? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.. Jeg håber nogen af jer ka hjælpe mig..

Jeg blev jo mor i søndags, og alt køre faktisk som det skal, udover at jeg er så hamrendes nervøs for om min lille prinsesse får nok i maven

Kan virkelig sætte mig til at hyle over det altså..

Hun spiser om morgenen ved 5 tiden, igen ved 10-11 tiden, ved en 17 tiden, også igen en gang inden hun sover..

Jeg har simpelthen så svært ved at finde ud af hvor meget hun får, men hun når altid kun at ligge ved det ene bryst, og sysn virkelig at hun stopper ret hurtigt med at spise, måske efter 10-15 min..

Der kommer næsten ikke noget ud i den anden ende, andet end nogen `prutter med kød på` for nu at beskrive det poetisk..

Dog har det ændret farve som det skal her de første dage..

Hun vågner bare næsten hver gang i gråd, får en tør numse, lidt hurtigt at spise, også går hun ud igen..

Er virkelig nervøs for om grunden til hun græder så meget er at hun bare er møg sulten..

Hun gider ikke mit ene bryst, også derfor hun næsten kun får ved det ene

Please hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit spiser jeres, og hvor meget?
  • #1   26. nov 2009 Dengang jeg fødte, synes jeg ikke jeg lavede andet end at amme og amme , ca. hver 3, time tror jeg at Jessica spiste .
    Prøv og bliv ved med at lægge hende til det bryst hun ikke vil, så skal det nok komme - det gjorde det ved Jessica nemlig smiley Hendes yndlingsbryst var mit højre bryst smiley


  • #5   26. nov 2009 eg skal op på sygehuset imorgen med hende, og ha tjekket at ammningen køre som den skal, kan bare slet ikke holde aftenen og natten ud ligenu, ved tanken om at min lille engel skulle være sulten

    Hun bliver tilbudt HVER gang hun vågner, først ved det bryst hun ikke rigtig gider, hvor jeg massere lidt ud for at øge interessen, også ved det hvor jeg ved hun får noget i maven, for at være sikker på at hun da får noget.. Også typisk det andet igen bagefter, for at se om hun ikke vil ha mere, hvilket hun aldrig vil..

    Hun tisser fint, og har nok en 5-6våde bleer i døgnet, bare ikke rigtig nogen med afføring

    Kæft hvorfor kan det ikke bare være imorgen nu.


  • #7   26. nov 2009 Mine bryster er ligenu MEGET fyldte, men det er ikke faldet til endnu.. Er stadig på det stadie hvor det føles som om jeg lige har fået indopereret implantater.

  • #9   26. nov 2009 Jeg har bare altid hørt at man ikke bør vække en sovende baby, også derfor jeg altid tilbyder hende når hun vågner, også løbende selvf i den tid hun nu er vågen, hvilket er meget begrænset, når hun giver udtryk for sult (smasker, eller på anden måde virker utilfreds)
    Men hun gider ikke.. Men kan jo være jeg bare ikke prøver i lang tid nok af gangen, hun blver bare så ulykkelig når jeg prøver for længe at få hende til at sutte.
    Puha det ikk sjovt at være i tvivl om den slags om sin lille dyrebare skat..


  • #10   26. nov 2009 jeg lagde ham til hele tiden synes jeg he he, da han var helt lille spiste han nok hveranden til tredje time, men spiste så også kun 5 min af gangen og var så mæt og om natten gik der så 5-6 timer mellem dvs han spiste en gang om natten

  • #12   26. nov 2009 Uha jeg håber sådan at det bare er mig der er hormonel og nybagt mor over nervøs..
    Fandme ubehagelig at føle sig så hjælpeløs, med noget så vigtigt.


  • #17   26. nov 2009 Frederic var også en sovetrold... Fik at vide at jeg skulle så vidt muligt prøve at holde ham vågen ved at få ham op at bøvse mange gange - så der skete lidt mere, nuldre hans hånd eller kind. Jeg havde personligt en farvorit side at lægge ham til - men ellers spiste han ok ved dem begge.

    Var nødt til at skrive ned når jeg ammed - for han meldte og melder sig stadig ikke ved sult.

    Du er nødt til at skabe ro og selv slappe af. Er du ængstelig og bund nervøs, kan hun mærke det. Sæt eller læg dig et lækkert og behageligt sted med puder osv, med noget spiseligt inden for rækkevide, en god dvd eller noget musik du kan lide og lad det blive til en hyggetid.


Kommentér på:
Hvor tit spiser jeres, og hvor meget?

Annonce