{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sover ikke igennem endnu
  • #1   10. dec 2009 jamen min sundhedsplejeske siger det er pga flytning fordi jeg flyttede fra min kæreste i sep-... øhhhh den hopper jeg så ikke på.. hun var her for 3-4 uger siden.. det er 3 mdr siden nu så han burde da være i en rytme nu..
    Jeg har bare ingen overskud mere til noget som helst.. 8 mdr uden hjælp er sku ikke sjovt.. faren har aldrig været ved ham om natten da vi boede sammen.. så jeg er pænt meget i underskud af søvn..


  • #2   10. dec 2009 ørelægen har jeg været ved for 2-3 uger siden.. for jeg troede nemlig det var ørene, men det var det ikke.. Nicklas vil nemlig heller ikke altid sove igen når han vågner om natten, det er mega hård..

  • #3   10. dec 2009 mor til magnus og en lille ny på vej <3<3 .
    er det fordi han skal spise eller ?? det er da vildt 2½år.. hmm


  • #4   10. dec 2009 okay på den måde.

  • #5   10. dec 2009 Mads er først begyndt at sove igennem for 2½ måned siden og han er 3½ år

  • #6   10. dec 2009 vores datter på 20 måneder vågner også ofte ved 4-5 tiden, kommer så ind til os og får den sidste time eller to, men det er jo noget andet..

    vores dreng på syv måneder sover heller ikke igennem... min sp sagde, at det gjaldt om at få stoppet natspiseriet, jeg ammer, men i dit tilfælde jo så flaskerne.. hun sagde, at max en amning om natten i denne alder... jeg prøvede det, og det viste sig faktisk, at det ku han sagtens klare sig med... de andre gange han vågner, er det nok at gå lidt rundt med ham i armene og så kan han lægges igen... det er selvfølelig også hårdt at skulle det, men tænker, at hvis man holder ud lidt endnu, så vil han med tiden stoppe med at vågne så mange gange..
    ellers tag da en snak med din sp.. hvis hun ikk er så meget bevendt, så ring til en anden. her er der tlf tid hver formiddag, og de kommer altså tit med nogle rigtigt gode råd:-)


  • #7   10. dec 2009 nej nicklas sover sammen med min datter de deler værelse pt..

  • #8   10. dec 2009 Christina - har du ikke en der kan tage over for dig et døgn ?
    DU skal se og få noget søvn, ved godt det ikke er det emnet handler om MEN man har automatisk mere overskud når man får søvn..

    du SKAL se og få dig noget søvn !


  • #9   10. dec 2009 Med løbende flasker mener du så han får noget at spise løbende i løbet af natten?

  • #10   10. dec 2009 Jeg er i samme situation som dig, og alene med mine børn.. Min datter på 3 og min søn på snart 7 mdr.. De deler også værelse smiley

    Min søn vågnede også rigtig meget i starten jeg flyttede fra faren, det samme med min datter..
    Den første halvanden måned sov jeg kun 4-5 timer om natten og gik næsten sovende rundt..
    Min datter startede så i BH og derefter har vi haft en fast rytme hver dag også i weekenderne.. Det har hjulpet gevaldigt her, selvom det har taget lang tid.. Altså faste sove og spise tider..
    Nu har vi boet her i vores hjem siden en uges tid før september, og min søn er endelig begyndt at sove igennem, Han bliver puttet kl 19 og sover til i hvert fald 6.30..
    Det sker at han vågner og pylrer lidt om natten, men falder næsten altid hurtigt i søvn igen.. i starten sprang jeg op for at varme flaske så han ikke nåede at vække min datter, men måske har det slet ikke været nødvendigt, men det må guderne vide..


  • #12   10. dec 2009 Christina.

    Spiser han et godt aftensmåltid?


  • #13   10. dec 2009 Lykke * Lærke & Malik H
    nej det har jeg ikke kun faren der henter dem hver anden weekend, men det er så ikke hver anden weekend han tager dem alligevel han vil ik have børnene hvis de er syge og det sker jo i de weekender...


  • #14   10. dec 2009 rebecca P
    han får kartofler osv.. afhængig af hvad vi får og spiser pænt meget plus han får en flaske til at sove på og det er tit½-1 time efter han har spist.


  • #15   10. dec 2009 Christina - så må du mande dig op og tvinge ham til og have sine børn.. du er sq da nødt til og få noget søvn for pokker smiley

  • #17   10. dec 2009 lykke man kan ikke tvinge en til at tage børnene.. men vi skal i amtet den 15 januar først så må vi se hvad de siger der inde.

  • #18   10. dec 2009 han sover 2 gange om dagen.. hvis han ikk gør det er han stik umulig..

Kommentér på:
sover ikke igennem endnu

Annonce