søvn igen igen {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har spurgt omkring søvn mange gange beklager jeg men er meget i tvivl..
Min pige er som sagt 3mdr, hun sover ikke godt om natten mere vågner meget og sover meget let. Har prøvet med mme erstatning men det sover hun ikke bedre på og får desuden ondt i maven øv.
Men vores dag idag har indtil videre set sådan her ud.
stod op kl 6 og så faldt hun først i søvn kl 10 igen og vågnede allerede kl 11. Så tog hun igen en time fra 13 til 14 og sov igen kl 15... Og nu plejer hun så at sove forholdsvis længe, til en 18 tiden nogen gange længere..
er det ikke dumjt hun sover så meget op mod aftenen? Det er vel derfor hun ik osver om natten?? Kan jeg vende om på rytmen og hvordan eller gør hun det selv?? Ja jeg er lidt forvirret over det her mønster hun er kommet ind i...
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
Hvis du går tur med hende sover hun så? For så kunne du jo prøve at gå en lang tur ved formiddag el. middag. Ved godt du også selv skal bruge noget søvn.:)
feb 2009
feb 2009
vil du ik lige prøve at skrive hvordan jeres dag ca ser ud med sovetider??
feb 2009
feb 2009
Ja selvfølgelig Og måske min forrige besked lød lidt som om jeg kun ville prøve imorgen og se men det var slet ikke sådan ment
Nu sover prinsessen, er spændt på hvordan natten bliver.. Kan det være fordi hun har været overtræt at hun har sovet så dårligt?
For var som sagt inde i en god rutine for et par uger siden hvor hun kom i seng ved 20-21 tiden... Ved ikke hvorfor det så er gået så dårligt her på det sidste, måske jeg har været for slap mht at insistere på hun skulle sove..
søvn igen igen