{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Kunne tude!! :'( Update på mødregruppe {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..

Ja jeg skrev jo et indlæg i fredags, fordi min mødregruppe åbenbart ikke kunne finde ud af at svare tilbage, om de kom idag.
Men så ringede 2 af dem igår, og sagde de godt kunne komme her kl 11. Fint nok..
Så mig og Emily stod op, tog tøj på og stod uden foran fakta kl 9 imorges for at købe guf, æbleskiver og alt muligt andet lækkert.
Skyndte os så hjem for at gøre rent, og rydde op.
Så ringer den ene 10.30 og spørger hvordan hun kommer herhjem fordi hun var på vej til vangede (jeg bor i gentofte) .. Forklarer hende så at hun skal den anden vej. OK siger hun, og at hun lige skal mødes med hende den anden så de kan følges herover.

Her for 5 min siden ringer de så og siger at de ikke kan komme!!!!!!!!!!!!!! Fordi at Ane skulle til tandlægen kl 12.30 og det var riiiigtig langt væk. Og Sara havde lovet at tage med for at passe hendes baby!

ARGH! hvor er jeg bare sur .. Sagde til hende at jeg var sur over de melder afbud 20 min efter de sku ha været her, og at jeg har været tidligt oppe for at gøre klar og handle ind .. Så siger hun bare "jamen det er jo ik fordi vi ikke har lyst" :S Nej nej .. Pjat pjat!

Dumme køer! Har virkelig lyst til at tude er SÅ arrig! Sundehedsplejersken har ferie så jeg ka ik engang ringe og brokke mig til hende !!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har lyst til at melde mig ud af gruppen. Selvom jeg syntes det burde være DEM der melder sig ud! Jeg elsker mødregrupper normalt, men det her det har jeg sgu ik lige overskud til! Fuck jeg er rasende..
Sku ud med det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne tude!! :'( Update på mødregruppe
  • #1   21. dec 2009 Catja - Problemet er bare at der ikke er andre mødregrupper. Jo en hvor der er 15 voksne damer over 35 .. Det har jeg ik lyst til ..

  • #3   21. dec 2009 bed om at komme i en ny gruppe

  • #4   21. dec 2009 Jeg forstår fanme godt din skuffelse.. læste også med i din tidligere tråd.. sikke nogen høns ! Og kan godt forstå du ikke gider skifte til den møder gruppe hvor de er så gamle.
    Jeg har selv været i sådan en ung en og det var super.. dog har vi haft et fast lokale at mødes i. Men så dengang vi selv skulle aftale noget og det var der stemning for ja tror vi var 20 på holdet så kom vi 3 !!!! det var fanme skuffende.

    Ring til en veninde og kom ud med det.. det må man godt smiley
    Også syntes jeg også i skal tage det op i det nye år med jeres sundhedsplejerske.


  • #5   21. dec 2009 Frk. Brok

    Ej det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i!
    Jeg havde meldt mig ud med det samme, sådan vil jeg ikke behandles 2 gange!!


  • #7   21. dec 2009 Svarer jer lige senere ..

    Maria - Det var 20 min efter at de aflyste, ikke før smiley


  • #9   21. dec 2009 Malene - Har skrevet til den SP der har mødregruppen, at jeg kommer til vores møde d. 13 januar på kommunen. Men det er egentlig bare for at brokke mig, og høre hvad de har at sige. Min egen SP har lovet at finde en anden mødregruppe til mig.

    Line A - Tak for dit svar .. Ringede til min mor og blev så gal at jeg begyndte at tude, men det hjalp .. Hun siger jeg ikke skal græde over nogen der ikke vil græde over mig .. Men puha jeg er skuffet.

    Fik så lige kastet i nakken af en af de piger fra mødregruppen at jeg ikke er bedre selv, fordi jeg ikke kom i tirsdags hvor vi sku til juleshopping. Men jeg aflyste kl 8 om morgenen, hvor jeg sendte en besked til Ane. Og vi sku ha mødtes kl 11, men havde SÅ ondt i ryggen. Så siger hun at jeg lyver, at jeg ikke har aflyst. Men det jo fordi jeg ikke sendte beskeden til hende (Sara), men Ane.. Flot. Bare tvær den af på mig!


  • #10   21. dec 2009 Kezzie - Tak søde .. Glæder mig til at se deres ansigst udtryk når jeg ser dem d. 13..

  • #11   22. dec 2009 Syntes godtnok de er stride. Man kan jo bare melde ud hvis det er fordi de ikke gider.
    Jeg har selv oplevet det med min mødregruppe. Vi mødes kun en gang om mdr så det er ikke fordi vi ligefrem overrender hinanden. Men vi er 6 og skulle mødes hos mig. Det var en søndag da den ene var begyndt at arbejde. Hun aflyste så 3 dage før da de var blevet inviteret til en 1 års fødselsdag og den kunne de jo ikke så godt blive væk fra.
    2 mødte op og 45 min senere var de sidste 2 stadig ikke dukket op. Vi skrev til dem begge og den ene svarede så at hun havde været oppe og vente på vagtlægen til kl 3 til hendes kæreste da han var syg så hun orkede det ikke lige. Nej fint nok, men derfor kan man sgu da godt lige ringe. Den sidste hørte vi slet ikke fra. En af dem der kom bor ikke lang fra hende der ikke kom og hun kørte forbi og kunne se de var hjemme.
    Jeg kan bare blive så gal når folk ikke holder deres aftaler. Man står jo og forbereder mad osv. Hende der aflyste 3 dage før har så meldt helt fra og sagt hun ikke syntes hun har nok tid sammen med hendes datter nu hun er begyndt at arbejde, hvis hun skal blive ved med at mødes med os. Lidt lam undskyld når man tænker på vi kun mødes en gang om mdr i 2-3 timer.


Kommentér på:
Kunne tude!! :'( Update på mødregruppe

Annonce