{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Sover meget uroligt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

jeg har stærkt brug for nogle gode råd.
Min søn er nu 4 mdr, han er flaskebarn. Fra da han var 1 mdr til ca 3 sov han igennem, (altså 22.00-5.30), den sidste månede er han begyndt at sove max 1 time om natten, så vågner han, vil ha sut eller mad, sådan er det hele natten igennem. han ligger og vrider sig, kaster rundt med armene, selvom hans øjne ikke er åbne. holder jeg ikke på ham eller giver ham sutten igen så vågner han fuldstændig og så er han svær at få til at sove. så sidder faktisk oppe hele natten igennem og holder "vagt". Han får vælling til nat mad og mos 2 gange om dagen ellers så får han bare ,mælk. han har hele tiden sovet i vores seng, men da han begyndte at ligge så uroligt så fik hverken mig eller hans far noget søvn. så han ligger nu i hans egen seng dog ved siden af mig. ikke fordi det gør nogen forskel, da jeg stadig skal holde "vagt". Min kæreste står op hver morgen kl 04.30 for at ta på arbejde og det er derfor virklelig hårdt for os begge pt. Istarten kunne jeg ligge mig lidt om dagen, men os om dagen ligger han uroligt. han er utoligt træt og falder hurtigt i søvn, dog skal jeg gå med ham før han sover, men han sover max 20 min. sådan er det hele dagen igennem. han får jo ikke søvn nok og ved ikk hvad jeg skal gøre ved det. jeg går lange ture, men så snart jeg stopper vågner han, og vil ikke sove længere.

Jeg er desperat, jeg er træt og har intet energi.
har i nogle forslag, noget i selv har haft held med, så skriv endelig. Han er ellers en utrolig glad dreng.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sover meget uroligt
Kommentér på:
Sover meget uroligt

Annonce