{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Dumme tænder :-( {{forumTopicSubject}}

Pyha, det er ski da hårdt, når de små pus får tænder....!!!!

Simone fik hendes første tand i mandags. Hun har haft feber siden søndag aften. Tror feberen er ved at være væk nu, men hun er stadig rigtig pylret, klatøjet, træt og MEGET mor-syg.

Jeg var en smut ved lægen idag med hende, da jeg ikke kunne lide at temperaturen var oppe på 39,5 i aftes og fordi det havde varet så længe.

Der står jo i bøgerne at en temperaturstigning over 38 og feber i mere end 2 døgn ikke skyldes tandfrembrud.
Men heldigvis var der ikke noget galt med hende smiley

Hun blev podet i halsen, fik tjekket ører og lyttet til hjerte/lunger. Og hun var bare så dygtig og sagde slet ikke noget til alle undersøgelser! Hun fik så meget ros af lægen, som synes hun tog det så flot smiley

Det var dejligt, at det hele så fint ud! Nu kan jeg nok sove lidt roligere i nat smiley

Er der andre der har bøvlet med tænderne så længe? Og også så længe efter selve frembruddet? Jeg kunne tydeligt mærke spidsen mandag aften og tirsdag morgen kunne jeg høre den mod glasset! Dog har jeg ikke fået lov til at se den endnu....

Tænker selv (og lægen sagde at det ikke var umuligt) at nr. 2 måske kommer med det samme....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme tænder :-(
Kommentér på:
Dumme tænder :-(

Annonce