{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Dumme ting? {{forumTopicSubject}}

Gør børn i -6-7 års alderen bare dumme ton lige meget hvordan de er opdraget???

Jeg er sku snart træt at en dame herhjemme "tillader" sig alt! En møg dag i går. Fx da hende og Storbrit går op for St børste tænder står hun og tømmer min gucci parfume ud i det blå... Det bare en ud a mange ting. Jeg har snart mistet min tålmodighed! Spørger jeg hvorfor hun gør det ved hun det ikke. Så spørger jeg fc om hun godt må det siger hun det ved hun ikke eller at det ved hun godt hun ikke må. Mangler hun opmærksomhed???
De dumme ting hun gør, kan det skyldes at der sker meget omkring hende lige for tiden?

Håber på lidt hjælp da jeg ikke har tålmodighed til flere ødelagte eller dumme ting. Plus en dejlig influenza som hænger på mig og ikke vil slippe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme ting?
  • #1   17. feb 2011 Hun plejer aldrig at gøre sådanne ting her hos os. Men hos deres mor er der is andre regler. Men hun får opmærksomhed, meget for tiden fordi der er flere elementer idet men kan bare ikke de det. Er SÅ træt af dumme ting snart! Det hjælper jo ikke at råbe og skrige af dem. Men vi snakker og fortæller at sådan noget gør man ikke og fx hvordan man opføre dig osv. Det praller bare af på hende for tiden!

Kommentér på:
Dumme ting?

Annonce