{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

potte/wc træning {{forumTopicSubject}}

min søn på snart 2 år (fødselsdag til marts) er begyndt når han laver noget i bleen at stoppe op og tage sig selv foran på bukserne eller bagtil og hiver lidt mens han står helt stille.. nogle gange er der ik noget jo måske tis, men andre gange hvor han har taget bagtil har den været god nok kan man lugte smiley så jeg tænker WOW ligger han allerede mærke til at han laver noget i bleen nu, så nu vil jeg da lige ha fat på sådan en wc dims.. vil hellere træne wc med ham end potte er det ikke næsten nemmest. han elsker at gå med ud på wc når jeg skal ud, og kravler oz selv op på det, så tror ik han blir bange ?
ja sku lige ud med det, ved ik om det er normalt at de gør sådan når de begynder at lægge mærke til at de laver noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  potte/wc træning
  • #1   3. jan 2010 Jo det er helt normalt og det kan vare over et år endnu før han faktisk er klar
    ja det er ikke for at tage modet fra dig, men det kan virkelig gå lang tid fra de er klar over at de laver noget til de er klar til at smide bleen eller overhovedet prøve toilet/potte de kan oven i købet gå helt i baglås hvis de bliver sat dig


  • #3   3. jan 2010 Min datter på 2 år kommer og fortæller når hun skal lave stort, det vil hun helst ikke i bukserne mere. Seævfølgelig kan hun glemme det hvis der sker noget spændende.

    Nogle gange kommer hun også når hun bare skal tisse.

    Vi har aldrig presset hende til at gå på toilet. det er kommet helt naturligt.

    Vi bruger en af dem der til at sætte på toilettet med trappe på og så en lille historie når vi nu er der. Så hun forbinder det også med noget hyggligt.


  • #4   4. jan 2010 jeg vil også sige det lige er tidligt nok... jeg synes når de nærmer sig 2½-3år er de ved at være klar..

  • #5   4. jan 2010 min datter smid faktisk først bleen 2 mdr efter hun startede i børnehave.. der kom hun selv og sagde hun ikke ville have ble på... og hun blev også rimlig hurtig ren om natten.. har aldrig lavet et uheld om natten så det er dejligt.. synes bare når de selv siger de vil så er de klar.. det med at presse dem , kan gøre til de virkelig bliver bange...

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   4. jan 2010 jeg vil ikke sige at det er for tidlig min datter smed bleen 1 uge efter hendes 2 års fødselsdag.
    Og vi tvang hende på ingen måde til det, dette var i samråd med vores SP da toria ikke vil have ble på længere.


  • #7   4. jan 2010 min kusine var lige knap 2 da hun smed bleen i dagpleje .. og nu har hun slet ikke ble på helle ikke om natten .. der hjemme går det super men når hun er andre steder bliver hun lidt genert og der sker uheld men det er der jo ikke så meget at gøre ved

  • #8   4. jan 2010 Ja det er jo meget forskelligt nogle er omkring 2 år men det er de færreste de fleste er lige omkring de 3 og nogle er ikke klar før de er 4
    men altså som sagt er din søn opførsel helt normal både for et barn der er ved at være klar og også for et der ikke er klar de næste halvandet år


  • #9   4. jan 2010 har nu heller ikke tænkt mig at presse ham overhovedet tænkte bare at siden han nu begynder at vise det og elsker at gå med mig ud på wc så skader det vel ikke at lade ham prøve at sidde der, selvom der ikke sker noget om måske før et år..
    Jeg regnede ikk med at han allerede ville være opmærksom på det, så blev da lige lidt stolt hehe, men bleen bliver skam på endnu da, ingen hastværk smiley

    ville bare lige høre, ved jo ik rigtig når det er den første hvordan sådan noget foregår hehe


Kommentér på:
potte/wc træning

Annonce