potte/wc træning {{forumTopicSubject}}
min søn på snart 2 år (fødselsdag til marts) er begyndt når han laver noget i bleen at stoppe op og tage sig selv foran på bukserne eller bagtil og hiver lidt mens han står helt stille.. nogle gange er der ik noget jo måske tis, men andre gange hvor han har taget bagtil har den været god nok kan man lugte så jeg tænker WOW ligger han allerede mærke til at han laver noget i bleen nu, så nu vil jeg da lige ha fat på sådan en wc dims.. vil hellere træne wc med ham end potte er det ikke næsten nemmest. han elsker at gå med ud på wc når jeg skal ud, og kravler oz selv op på det, så tror ik han blir bange ?
ja sku lige ud med det, ved ik om det er normalt at de gør sådan når de begynder at lægge mærke til at de laver noget?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
ja det er ikke for at tage modet fra dig, men det kan virkelig gå lang tid fra de er klar over at de laver noget til de er klar til at smide bleen eller overhovedet prøve toilet/potte de kan oven i købet gå helt i baglås hvis de bliver sat dig
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
Nogle gange kommer hun også når hun bare skal tisse.
Vi har aldrig presset hende til at gå på toilet. det er kommet helt naturligt.
Vi bruger en af dem der til at sætte på toilettet med trappe på og så en lille historie når vi nu er der. Så hun forbinder det også med noget hyggligt.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Og vi tvang hende på ingen måde til det, dette var i samråd med vores SP da toria ikke vil have ble på længere.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
men altså som sagt er din søn opførsel helt normal både for et barn der er ved at være klar og også for et der ikke er klar de næste halvandet år
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Jeg regnede ikk med at han allerede ville være opmærksom på det, så blev da lige lidt stolt hehe, men bleen bliver skam på endnu da, ingen hastværk
ville bare lige høre, ved jo ik rigtig når det er den første hvordan sådan noget foregår hehe
potte/wc træning