{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Hvad sker der med min datter?? :`0( {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jeg er simpelthen så frustreret for tiden, jeg ved simpelthen ikke hvad der sker med min lille pige..

Hun plejer at sove en 4 timer om dagen, og et par timer om aftenen, og sover så endeligt kl 23..

Jeg ved godt at deres rytme ikke rigtig er eksisterende mens de er så små, men syns alligevel det hun har gang i er lidt for mystisk, i forhold til normalt..

Hun er en smule snottet tror jeg, hun virker ihvertfald irriteret i øjne og omkring næsen, når hun er træt, men ikke om dagen overhovedet, og heller intet snot, kun lidt host og nys..

Hun har bare fået den særeste rytme.. Hun vågner ved 9 tiden, og er lige vågen til at få en tør numse g lidt mad, og snakke lidt, også blir hun ellers bare ked af det og skal virkelig hjælpes til at falde i søvn.. Sover så en time og vågner igen, ren numse, mad og blir ked og vil sove.. Og sådan køre dagen stort set indtil kl 21, hvor hun gerne plejer at gå helt til ro..

Det er bare rigtig hårdt at ha en baby der er så trist når hun er vågen, nok især når jeg sidder og kigger billeder af alle jeres glade skønne unger.. Føler fandme jeg gør det helt forkert ..

Hun har helt sikkert fået øjnene op for ting og sager på det sidste.. Hendes uro er vildt sjov nu syns hun, og der er flere ting hun begynder at registere.. men kan det virkelig være grund til at hun så hurtigt bliver træt, måske overstimuleret og har behov for at sove så meget???

Håber meget i kan hjælpe, eller gi et bud på hendes pludselig forandring..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der med min datter?? :`0(
Kommentér på:
Hvad sker der med min datter?? :`0(

Annonce