{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Føler mig som verdens dårligste mor... {{forumTopicSubject}}

tja det er bare ikke særlige fedt at være mig i disse dage.
Sagen er den, at jeg er ved at blive fuldstændig vanvittig af at gå hjemme på barsel, jeg synes næsten det hele går op i bleskift, madning tøjvask og rengøring.
Jeg elsker selvfølgelig tiden sammen med Liam, og synes den udvikling der sker med ham er helt fantastisk men jeg kan bare mærke på mig selv, at jeg snart trænger til at komme til at foretage mig noget, hvor det ikke drejer sig om babyer.
Jeg har barsel fra uddannelse til SOSU-assistent og skal i gang igen i slutningen af april (der er et hold der er lige så langt som mig på det tidspunkt) og jeg tror da at noget af min rastløshed skyldes, at det hold jeg var på er i gang med deres afsluttende opgaver i disse dage og er helt færdige d. 25, og så kan jeg godt blive en lille smule træt af, at jeg ikke også bliver færdig nu, men først til september.
Og så føler jeg mig virkelig som verdens dårligste mor, for jeg skulle jo virkelig nyde den her tid, og sætte pris på hvert eneste sekund jeg har herhjemme, men den øv-følelse kan bare være svær at slippe af med, og når jeg så kigger på Liam får jeg så meget skyldfølelse for, at jeg vil væk fra ham.
øv øv øv!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig som verdens dårligste mor...
  • #1   9. feb 2010 sådan tror jeg de fleste af os har haft det, jeg havde i hvert fald, men det gør os ikke til dårlige mødre.

• #3   9. feb 2010 Kan godt følge dig, havde det på samme måde på et tidspunkt under min barsel, og nu hvor jeg er igang igen ville jeg ØNSKE jeg kunne få den tid tilbage, SAVNER at være sammen med min søn hver dag osv! ..

• #4   9. feb 2010 det skal du da ikke gøre, så er jeg osse en dårlig mor. jeg tror på at det vi har andet indhold i vores liv så som et arbejde eller en uddannelse vi glæder os til at komme tilbage til. og jeg tror i den sidste ende vi kan føle os som mere tilfredse mødre... NB jeg glæder mig rigtig meget til at kommetilbage til en masse spændende udfordringer i mit job efter endt barsel...

• #6   9. feb 2010 sådan har jeg det også til tider f.eks lige i disse dage hvor hun er ritgtig "træls" tror der er en tand på vej. Men jeg gør ligesom Tania, når manden kommer hjem kører jeg ud for at handle ind eller bare for at få lidt luft smiley Bare en time hvor man ikke er opmærksom på barnets behov konstant giver virkelig et frisk pust smiley

• #7   9. feb 2010 det er vist helt normalt, jeg går også bare og er rastløs, jeg keder mig virkeligt meget hjemme efterhånden, dagene ligner hinanden og jeg trænger til lidt Ditte tid, nu har jeg så også gået hjemme siden oktober 2008 da jeg blev sygemeldt i uge 12. det eneste er så bare at det arbejde jeg har, er bare slet ikke tiltrækkende da jeg har hørt så mange rygter om hvad de mener om mig, og det gider jeg bare ikke komme hen til, så håber dælme det kun er rygter.

• #8   9. feb 2010 altså jeg ved jo også godt med min fornuft, at jeg ikke er en dårlig mor. Følelsen kan bare blive lidt overvældende nogen gange. Det er sikkert bare fordi jeg ku' være blevet færdig med udd. i disse dage, og når jeg snakker med dem fra det gamle hold om, hvordan det går dem, kan jeg næstefter komme til at tvivle på, om jeg bliver færdig med udd. fordi jeg slet ikke synes min hjerne kan forholde sig til de ting. Føler bare der er dømt total ammehjerne.
    Det ved jeg selvfølgelig godt bare er et spørgsmål om, at jeg skal i gang igen, men det er altså ikke videre fremmende for selvværdet

• #10   9. feb 2010 Nu er det jo ikke sådan at jeg bare isdder derhjemme 24/7, jeg kommer da afsted til hundetræning hver lørdag, og hold da op hvor er det skønt! selv i disse dage med alt det sne.
    Tror også sneen går mig lidt på, vi bor lidt langt ude på landet og jeg er faktisk ikke ret vild med at køre på de veje herude, fordi de kun bliver ryddet når det er allermest nødvendigt, og det kan godt give lidt en følelse af at "være fanget" herhjemme.
    Tror sgu jeg ønsker mig et glatførekursus, så jeg lærer at få styr på det.

• #12   9. feb 2010 tak for de opmuntrende ord alle sammen, det er nu rart at høre jeg ikke er den eneste der kan have det sådan nogen gange.
    Trængte nok også mest til at få sat ord på det, synes allerede det har hjulpet, nu hvor jeg har læst det jeg selv og I andre har skrevet

Kommentér på:
Føler mig som verdens dårligste mor...

Annonce