Føler mig som verdens dårligste mor... {{forumTopicSubject}}
tja det er bare ikke særlige fedt at være mig i disse dage.
Sagen er den, at jeg er ved at blive fuldstændig vanvittig af at gå hjemme på barsel, jeg synes næsten det hele går op i bleskift, madning tøjvask og rengøring.
Jeg elsker selvfølgelig tiden sammen med Liam, og synes den udvikling der sker med ham er helt fantastisk men jeg kan bare mærke på mig selv, at jeg snart trænger til at komme til at foretage mig noget, hvor det ikke drejer sig om babyer.
Jeg har barsel fra uddannelse til SOSU-assistent og skal i gang igen i slutningen af april (der er et hold der er lige så langt som mig på det tidspunkt) og jeg tror da at noget af min rastløshed skyldes, at det hold jeg var på er i gang med deres afsluttende opgaver i disse dage og er helt færdige d. 25, og så kan jeg godt blive en lille smule træt af, at jeg ikke også bliver færdig nu, men først til september.
Og så føler jeg mig virkelig som verdens dårligste mor, for jeg skulle jo virkelig nyde den her tid, og sætte pris på hvert eneste sekund jeg har herhjemme, men den øv-følelse kan bare være svær at slippe af med, og når jeg så kigger på Liam får jeg så meget skyldfølelse for, at jeg vil væk fra ham.
øv øv øv!
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Det ved jeg selvfølgelig godt bare er et spørgsmål om, at jeg skal i gang igen, men det er altså ikke videre fremmende for selvværdet
feb 2010
Tror også sneen går mig lidt på, vi bor lidt langt ude på landet og jeg er faktisk ikke ret vild med at køre på de veje herude, fordi de kun bliver ryddet når det er allermest nødvendigt, og det kan godt give lidt en følelse af at "være fanget" herhjemme.
Tror sgu jeg ønsker mig et glatførekursus, så jeg lærer at få styr på det.
feb 2010
Trængte nok også mest til at få sat ord på det, synes allerede det har hjulpet, nu hvor jeg har læst det jeg selv og I andre har skrevet
Føler mig som verdens dårligste mor...