927 visninger
|
Oprettet:
Føler mig som den værste mor {{forumTopicSubject}}
Eiiii hvor er det hårdt at snakke om og i det hele taget erkende, at jeg ikke trives med at gå hjemme på barsel, jeg keder mig og føler verden bare passerer men jeg skifter ble og giver flaske
Elsker min søn højere end noget andet, men savner virkelig det at komme ud blandt andre mennesker.
Bare sådan en dag som idag hvor han har været krop umulig stop op kl 04.20 og stort set ikke har sovet hele dagen max en time hist og pist ellers har han sovet 20 min af gangen og er slet ikke som han plejer....
Sådan en dag kan virkelig hytte mig helt ud af den.
VH Rikke
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
du er altså ikke en led mor hvis du en dag kan få en til at passe den bette og du så tager på shopping og spiser frokost med tøserne ;o)
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
søndag er jeg din så kom med ham
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 59
så har jeg det også du er ikke den ense
med venlig hilsen
annemette
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
I er så søde alle sammen Jeg vil gerne ud, men problemet er at når så fx. kæresten kommer hjem er lysten til at komme ud væk fordi dagen har kørt som alle de andre....
Og en dag som idag kan virkelig vælte en helt af pinden Kørte en tur ud til min heste hvilket var super hyggeligt, men når jeg så kommer hjem og ungen igen er umulig forsvinder glæden lidt og lysten til bare at forsvinde er stor
Øvøvøvøvøv hvor er det hele træl i tiden
VH Rikke
Føler mig som den værste mor