{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

pasning et par timer {{forumTopicSubject}}

Vi skal i biografen imorgen aften, så svigermor skal passe den bette ( 5mdr om 1 uge) Men nu får jeg helt ondt i maven af tanken om at hun skal passes!! Er det for tidligt når jeg får det sådan, eller er det bare noget man bliver nødt til at springe ud i? Jeg mener får man det overhovedet lettere med det eller bliver det bare værre jo længere man venter? Og hvornår fik i jeres paset et par timer??

Og ja måske jeg kunne finde svar i forummet ved at søge, men der er ik beskrevet hvordan jeg har det og det syntes jeg er lidt relevant. Så til dem der irriteres over mit indlæg, beklager men skulle man kun spørge om ting der ikke var spurgt om 10000gange før, ja så havde vi ikke noget forum mere!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pasning et par timer
  • #1   16. feb 2010 Jeg synes ikke det er for tidligt og jeg havde det på samme måde smiley

• #2   16. feb 2010 Så'n havde jeg det oss første gang, og har det stadig så'n når han skal ud og passes.. Han er 16 mdr nu.. Jeg ser det altid som noget der "bare skal overståes".. Så snart jeg er ude af døren sys jeg ikk der er så slemt mere..

• #3   16. feb 2010 Dit spørgsmål er da lige så velkomment som alle andre- smiler..

Tror Kasper os var 5 uger første gang jeg var væk fra ham, dog blev han ikke passet ude, men var blot hjemme sammen med farmand. Og sys godt nok os det var svært. Men vidste han var i trygge hænder.
    Tror at det er svært for de fleste første gang deres guldklumper skal passe ligemeget alder. Men jeg har været glad for at vide at der hvor han blev passet gør de tingene som jeg selv ville ha gjort det- (ude hos farmor)

• #4   16. feb 2010 Vi fik Malthe passet første gang da han var ca. 2-3 måneder gammel. jeg havde det også kriller i maven men jeg nød det, og idag er han 1½år (til april) og der er ingen problemmer med at få ham passet..

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #5   16. feb 2010 Jeg fik Siff passes et par timer i dec, der var hun 16 uger, havde det af h til, da jeg gik fra hende. Men der, jeg først var til julefrokosten gik det godt og var faktisk rart, ikke at have nogle at passe. Ringe hjem efter 1 1/2 time og igen 1 time senere. Nået at være der ca. 4 timer, da min mor ringer og siger at Siff var meget ked, det havde vi aftalt hun skulle ;-). Tro bare man skal springe ud i det, har det stadigvæk ikke super med hun skal passe, men det bliver vel bedre, hun er snart 6 måneder smiley

• #6   16. feb 2010 Da jeg fik passet min datter første gang sagde min svigermor til mig: "Du er ikke en pylret mor, fordi du er nervøs. Du ville være en DÅRLIG mor, hvis ikke du var nervøs" - og det hjalp mig faktisk lidt.... Ved ikke om de ord også kan hjælpe dig lidt smiley
    Håber i hvert fald i får en dejlig tur i biffen!

• #8   16. feb 2010 tak for alle svarene.. Ja jeg må heller gøre det!! Tænkte jeg jo nok, siger alle også til mig smiley håber bare hun er glad og tilpas og ikke græder eller bliver utrøstelig.. Jeg er bare så bange for de ikke kan tolke hendes signaler og ved hvornår hun er sulten eller træt.. men det syntes jeg jo ikke der er andre end mig og manden der kan.. Det lære de jo selvfølgelig heller ik hvis ikke de passer hende, og er sikker på de prøver sig frem og finder ud af det.. Hønemor med dårlige nerver, håber det er filmen værd imorgen smiley

• #9   16. feb 2010 de, ja de som i svigermor og svigerfar smiley

• #11   16. feb 2010 Ha ha ha jeg har det præcis på samme måde...her er hun snart 7 mdr (d.26) og jeg har ikke haft hende passet endnu...puh ha da synes det er svært og blir bestemt ikke lettere jo længere tid der går......

Kommentér på:
pasning et par timer

Annonce