{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Tisser igennem :-( {{forumTopicSubject}}

Hej !!! ...

Min søn bruger Libero bleer, og havde ved en fejl købt en pakke med str 4 til ham (7-14 kg) , men så begyndte han at tisse igennem og HVER eneste morgen når han stod op var han drivvåd..
Har så købt en pakke med str 5 til ham (10-14 kg) og det er STADIG det samme med han er våd HVER ENESTE morgen, og det er super frustrende fordi det er synd for ham at han skal vågne og være så våd... ja og at sengen bliver våd..

- Hvad kan det være, skal jeg mon prøve og gå endnu en str op mon?! .. Oliver vejer 11 kg, så han burde jo faktisk kunne passe str 5 ja og også 4 for den sags skyld og har aldrig aldrig aldrig nogensinde haft problemer med at han tissede igennem libero, tværtimod...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser igennem :-(
  • #1   24. feb 2010 får han sutteflaske om natten eller meget at drikke inden han skal sove

• #3   24. feb 2010 du kan evt også prøve et andet mærke....

bruger du komfortfit eller up and go fra libero ? for min datter tisser nogen gange igennem komfortfit, men aldrig i up and go, hun bevæger sig også meget bedre i up and go smiley

har også kun haft gode erfaringer med libero, det er det helt rigtige mærke til min datter smiley

• #4   24. feb 2010
    lad være med at tage så meget efter hvad der står med kg på pakken... Monique veje osse omkring 11 kg... og hun er oppe i størrelse 6...

• #5   24. feb 2010 Har prøvet andre mærker, og der bliver han våd inden man skifter ham næste gang, føler ikke jeg laver andet end og skifte ham så.. Derfor jeg bruger Libero..

Hmm ja, han får sin vælling om aftenen og så er han nogen gange vågen om natten for lige at få lidt vand, men det er ikk tit...

Danila - Okay, hvorfor bruger du allerede str 6 så?!!

• #6   24. feb 2010 Kian vejer omkring 12 kg, og vi bruger også størrelse 6 i Libero, syntes de sidder meget bedre på ham.

• #7   24. feb 2010 Måske skulle jeg prøve og købe en str 6 så!! smiley

• #8   24. feb 2010 marcus kan slet ikke bruge libero, har engang hørt at libero er gode til piger og pampers til drenge he he, her bruger vi vibelle og pampers, vibelle er okay sådan til almindeligt, men om natten er de ikke så gode og hvis maven er i uorden dur de heller ikke..

• #9   24. feb 2010 Jeg har prøvet Pampers, og jeg synes de er rigtig ringe, de virker så stive i det synes jeg..
    - Men vil heller ikke skifte mærke medmindre han også tisser igennem en str 6..

• #10   24. feb 2010 Men de dur ikke her hvis han har dårlig mave så render det ud.
    Så når han har det bruger vi huggies.

• #11   24. feb 2010 hold igen, med at give din søn væske inden senge tid...
    personligt sys jeg aldi´s bleer er bedst.. har prøvet mange mærker, men vender altid tilbage til deres og så det jo et plus at de er billigst smiley

• #12   24. feb 2010 kan læse din søn er 15 måneder... måske du skulle drosle lidt ned med at give ham vælling inden senge tid..

vi stoppede med at give vores datter flaske inden senge tid og faktisk tage flasken fra hende generelt.. efter det fik hun mere hård afføring, mere glad, sovet igennem hver nat og ikke været særlig våd i bleen om morgenen...

giv heller dit barn noget mere fast føde en times tid eller halv inden senge tid hvis du er bange for han ikke er ordenligt mæt... det andet giver bare uro i maven og en nat hvor han tisser og ligger med våd ble...

bare et godt råd.. det hjalp os smiley held og lykke...

• #13   24. feb 2010 Vi bruger også dem fra Aldi, og Oliver har aldrig tisset igennem...

• #14   24. feb 2010 Trine og Oliver

Fordi de sidder bedst..

• #15   24. feb 2010 Troja - vællingen er i samråd med lægen og SP da Oliver generalt ikke er så meget for at spise..
    + han er ikke "klar" til at smide flasken da han stadig har et stort behov for at sutte når han skal puttes, og en sut er FULDSTÆNDIG umulig og få ham til at tage..
    Så har faktisk fået og vide at jeg skal give ham vælling (eller snart ko-mælk) indtil han selv er parat til at smide den...

... Synes også det er underligt hvis det pludselig kan ændre sig fra den ene dag til den anden at han bliver så våd..
    Sidst han ellers har tisset igennem var da han var ca.4-5 mdr..

• #16   25. feb 2010 Jeg har haft det samme problem med Zac vi købte libero str. 5 men han begyndte at tisse igennem HVER nat vi prøvede så uo&go men det var det samme. Herefter fik jeg et råd herinde fra og det var Aldi's Vibelle bleer str. 5 buksebleerne og de VIRKER sku og nu er det yderst sjældent der sker noget og om dagen bruger vi Vibelle alm. str 5 Må sige jeg ikke havde forestillet mig min søn skulle gå med "billige" bleer men bukker mig i støvet for demme...

vh
    Nikie

• #17   25. feb 2010 oki så er sagen jo en anden hvis han ikke spiser ret meget..
    jeg har bare fået at vide at vælling og mælk og flasken generelt er meget usundt for tænderne.. min datter stoppede da hun var 15-16 måneder..
    der sagde sundheds plejersken at det var ALT for sent at tage det far hende...
    jeg følte bare hun havde brug for den, når hun skulle sove.. tænkte uha nej hvad gør jeg så om natten når hun vågner og hun kan få sin flaske...

Men vi lod hende grade sig i søvn den først middag... om aftenen grad hun 2 min... og siden har hun lag sig til at sove uden at græde og sove igennem HVER NAT... håber det kan hjælpe andre der evt har haft samme problem smiley

• #18   25. feb 2010 hvis det var mig, ville jeg prøve et andet blemærke....

Kommentér på:
Tisser igennem :-(

Annonce