{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Putte
Putte
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Tisser igennem... {{forumTopicSubject}}

Min dreng på snart 3 uger bliver ved med at tisse igennem...

Vi har nu prøvet libero, huggies og dem fra rema...
Han bliver våd op ad siden med dem alle..

Hvad gør jeg forkert, det kan da ikke være rigtigt???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser igennem...
  • #1   11. sep 2010 det gjorde min dreng også ved liberio, har ikke prøvet de andre, har blot hørt at dem fra rema ikke er gode.

vi begyndte at bruge aldi s bleer, vibelle. de er billige og han har aldrig tisset eller skidt igennem i dem. og dem har han brugt i 8 mdr nu

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#2   11. sep 2010 Vi er gået op til str 2, men han tisser stadig igennem... nr 3 bliver da alt for stor???

man kan ikke få aldi bleer til de helt små vel???

• #3   11. sep 2010 det kunne man til vores smiley kan lige tjekke.. har nogle pakker til at stå :=)

• #4   11. sep 2010 de hedder vibelle:

mini 2 "sleep": 3-6 kg.
    midi 3 "Dream": 4-9 kg.
    maxi 4 "play": 7-18 kg.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#5   11. sep 2010 Det må du gerne... Er bare pisse træt af at han tisser igennem næsten hver gang.... gider jo næsten ikke at gi ham tøj på...

• #6   11. sep 2010 Sørger du for at bleen sidder sådan med elastiken "ud over" ballerne altså på ydersiden. hvis ik vi folder dem ordenligt ud så tisser kommer der os tis ud af der og op af ryggen. Mener at der er en str 2 fra aldi

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#7   11. sep 2010 Super, så må jeg ned og købe dem... håber de virker...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#8   11. sep 2010 Ja jeg folder dem nemlig ud. tænker virkelig over hvordan jeg sætter den når nu det næsten er hver gang...

• #9   11. sep 2010 jeg har flere veninder der er gået fra libero, når vi når op i str. 3. da den ikke er særlig god.. for nogle sker det og andre ikke.. men fik nok efter anden gang, han vågnede i hans egen afføring og urin... der var løbet igennem bleen, fordi den ikke kunne holde tæt. har aldrig oplevet noget som helst negativt med aldi s bleer.. de holder bare.. og så er de meget billigere.. hvilket jo også er skønt smiley

• #10   11. sep 2010 Syns os Vibelle er gode..
    Kan egentlig bedst li pampers fordi de er sådan lidt blødere i det når er blevet tisset i dem. Altså den gele som er mellem benene..
    Men syns vibelle er helt ok og halvt så billige.

Kommentér på:
Tisser igennem...

Annonce