7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
alene mor?( lidt langt) {{forumTopicSubject}}
overvejer virkelig om det er værd at blive her med kæresten, eller man skulle tage sine ting og gå...
Jeg bor sammen med min kæreste som er far til mit kommende barn...vi kunne ligeså godt bo hver for sig, for vi er aldrig sammen. Min kæreste har kontor i kælderen og bruger 24/7 foran sin computer. Han har været arbejdsløs i et år og er totalt sunket ned i et hul, han søger ikke noget nyt job og gør intet for at komme videre i sit liv.... han gider ikke besøge nogen eller have nogen på besøg. han sidder bare og spiller computer....
han går i seng når jeg står op og går ned i kælderen så snart han står op....
Jeg har prøvet alle mulige ting for at han skal komme ud af sin skald, men det lykkedes ikke. Jeg har prøvet at fortælle ham hvordan det er at være mig og jeg har prøvet at være sur og sige at jeg forlader ham.... men ingenting trænger ind....
Skal jeg virkelig forlade ham? Jeg elsker ham overalt på jorden, men det er meget hårdt at gå her og føle sig helt alene...
Jeg flyttede for hans skyld til den anden ende af landet, for at han havde mulighed for at se venner og familie, men vi kunne ligeså godt bo i nærheden af mine venner og min familie når han alligevel sidder foran computeren.... Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..... håber nogen har gode råd, uden at svine mig til for det kan jeg ikke holde til lige for tiden....
så hvis det er det man vil, kan man ligeså godt lade være med at skrive...
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 52
Hvis han ikke gør, bør du helt klart smutte! Så skal du ikke spilde dit liv på den måde..:-)
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Sig du vil tilbage hvor du hører til. Om han vil med?
Og ellers flyt for dig selv. Måske han har brug for et realitets'ckok for at forstå hvordan du har det.
Ville dog vente til du havde født. Måske barnet ændrer hans adfærd?
Kan ihvertfald godt forstå du ikke kan holde til det der ..
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jeg fortalte også min forlovede at jeg sys han brugte for meget tid ved com. og det skulle ændres, og han ændrede det heldigvis, og vi har lavet aftale om at 1 gang om måneden laver ham og jeg noget sammen uden com. hvor vi tager ud og hygger os, havde han ikke ændret det og fortsat havde brugt alt tid ved sin com, så var jeg gået, jeg gad ikke stå og være alene mor med viden om der var en i hjemmet som kunne hjælpe. det fik han også at vide, at jeg sys det var træls og stå alene om det hele når han var der for så kunne jeg lige så godt flytte for mig selv med min datter..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
snak med ham , sig du mener det, måske du skal der ud hvor han får sved på panden?
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
jeg ved at han har en depression og at computer spil er hans måde at gemme sig for poblemerne, han fik piller for det i efteråret, men holdte med at spise dem ( han vil ikke tage dem igen) han har dårlig ryg og bruger hele tiden det som undskyldning for at komme videre med sit liv. Jeg forsøger at få ham til at søge forskellige stillinger, men det blir ikke til noget...jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at hjælpe... jeg synes det er så hårdt at ville hjælpe men blive afvist... Vi er desværre begge på kontant hjælp så pengene er små, så jeg kan ikke bare køre min vej og lave det sjov og ballade jeg vil.... det har vi ikke råd til....
Jeg håber hele tiden tingene løser sig når lillepigen kommer, men tvivler stærkt....
hvordan er det at bo alene med et spædbarn?
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg håber virkeligt det løser sig for dig, for jer, så det hele er klaret når lillepigen kommer.
Jeg kan desværre ikke svare på hvordan det er at bo alene med et spædbarn, for det har jeg aldrig prøvet selv..
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Vi bor idag sammen i en lækker ejer lejlighed og han spiller kun 1 gang om ugen.. Vi er begyndt a træne sammen hveranden dag, så vi har en fælles hobby, hvilket har ført os endnu tættere sammen.
Men som nogen af de andre har sagt, skal du følge dit hjerte og mærke hvad der er rigtig for dig.. Du er den eneste der ved hvad du har behov for.
alene mor?( lidt langt)