{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Min datter er åbenbart på hospitalet.. {{forumTopicSubject}}

Vågnede kl 02 og så at der var flere sms'er og tlfsvarer beskeder på min mobil som var på lydløs.
Det var så min mor som havde ringet - Først og sagt at min datter som sover hos hende havde høj feber. Derefter at nu var hun på hospitalet med min datter (Som er 1½ år) fordi at Naja var gået i feberkramper..
De overnatter der til observation.

Var totalt chokeret og ringede til sygehuset som gik ned og hentede min mor så jeg kunne snakke med hende..

I forvirringen kunne hun ikke finde sin stationærTLF og har åbenbart ikke vores fastnet nr på sin mobil og kunne ikke huske nr'et i forvirringen...
Tror at for første gang nogen sinde havde jeg lagt mig til at sove kl 21 da jeg puttede vores søn på 3 år (Vi havde været ude og spise og hygge alene fordi at manden er væk i nat - og så skulle Naja jo så sove hos min mor)

Så nu sidder jeg bare tilbage sådan helt underlig og tom og frustreret over at min mor ikke kunne ringe på fastnetten og ikke lige hurtigt var kommet over (hun bor 50 meter væk) inden at amublancen kørte Naja afsted...
Jeg har SÅ dårlig samvittighed over at jeg havde min mobil på lydløs og at jeg havde lagt mig til at sove da jeg puttede vores søn.
Er meget glad for at min mor har klaret det så flot og fik ringet til 112 og er sammen med Naja nu, men ville bare ønske at hun havde kunne finde sin stationærtlg (Naja legede med den tidligere idag så hun har nok lagt den et eller andet mærkeligt sted.

Har bare lyst til at kyle min søn ud i bilen og drøne afsted, men min mor siger at de bare sover alligevel så jeg skal bare vente til min søn vågner her til morgen.................

Det er bare så underligt. Det sidste jeg hørte var at "Nu sover Naja trygt og godt" - Så ligger jeg mig til at sove og når jeg vågner igen er beskederne bare tikket ind og Naja er kørt afsted i ambulance smiley

Den ene af beskeder er sådan en hvor min mor har ringet op og så ikke lagt på igen og der kan jeg bare høre i baggrunden at hun siger "Naja?.. Naja?... Naja?!" Så det er lige der hvor hun er i krampe og helt væk....


Puha, måtte bare lige ud med det.. Vil gerne ringe til manden, men det er så sjældent at han er ude og nu når der alligevel "Ikke er noget galt mere" og Naja sover så vil jeg ikke ødelægge hans sjældne tur ude med vennerne.

Så nu sidder jeg bare her helt Palle alene og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv smiley :-(


Men godt at Naja har det godt og min mor er hos hende i det mindste...............


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datter er åbenbart på hospitalet..
  • #1   7. mar 2010 Wauw.. Jeg var panikket for fuld skrue.....håber Naja har det godt.. Sender dig en masse varme tanker...

  • #2   7. mar 2010 Forstår dig godt, håber hun har det bedre idag .
    Men ingen eller intet havde kunne stoppe mig i at kører på sygehuset så snart jeg fik besked :S


  • #3   7. mar 2010 Puha sikke noget - føler med dig. Synes ikke du skal give dig selv dårlig samvittighed over at være gået tidligt i seng og at have sat din mobil på lydløs, synes, som Linda skriver, heller ikke du ska "bebrejde" din mor for den måde det gik hos hende, for hun kan ikke gøre for noget af det smiley

    Mine tanker er hos jer, det må bestemt ikke være sjovt.

    Dog vil jeg sige, at jeg synes du skule/skal ringe til farmand og fortælle ham hvad der foregår/foregik, for han vil sikkert føle sig ført bag lyset over ikke at have fået noget at vide. Tænk over hvordan du lige har følt mht. din mor fordi du ikke fik læst dine smser osv... Han er slet ikke prøvet at blive kontaktet. Hun er jo også hans datter lige så vel som hun er din smiley Synes bestemt du skal kontakte ham *S*

    God bedring med Naja


  • #4   7. mar 2010 jeg synes du er sej Stine.jeg synes du takler denne svært grimme situation på en utrolig flot måde.
    jeg synes det er vanvittig flot at du kan formå at slippe og lade din mor tage over.

    de bedste god bedring ønsker til dig, din datter og resten af den ramte familie.

    dårlig samvittighed hjælper ikke på noget som helst. men jeg ser ikke skævt til dig fordi du har den ;o)

    (prøv og se om du kan finde bare EN forældre i danmark uden konstant dårlig samvittighed)


  • #5   7. mar 2010 Stine....kæmpe knus her fra! Puh en grim oplevelse for jer alle smiley Og så skriver janne det ret godt resten smiley

  • #6   7. mar 2010 Tak for jeres kommentarer smiley

    Vi tog afsted imorges da Malik vågnede. Naja havde sovet godt og var glad for at se sin mor. Malik så afdelingen som sin egen personlige legeplads og hyggede sig gevaldigt de timer vi var der. Min mor var meget positiv.

    Naja fik taget en blodprøve og så gik tiden ellers med at vente på stuegang. Hun var en lille træt pige som skulle sidde hos mig konstant (vildt mærkeligt at opleve hende sådan) Men hun legede også lidt ind imellem.
    Stuegang kom og der var ikke noget galt med Naja så vi kunne tage hjem.
    Hjemme sad hun hos mig i 3 timer og faldt så i søvn og nu ligger hun og sover ovre i sofaen, mens farmand holder øje.
    Hun er virkelig slatten, men lægen sagde også at hun vil være meget træt, udmattet - pga den store kraftudladning som sådan et krampeanfald er. Og så selvfølgelig fordi at hun stadig har feber.


    Jeg ringede til min mand alligevel efter jeg havde skrevet herinde i nat.

    Anna -
    Ja det ville være let nok at fare afsted, men tanken om at hive min søn op midt om natten for at han kunne tilbringe natten på en stol på et sygehus, totalt forvirret og træt - Mens hans søster alligevel sov fint , gjorde beslutningen om at blive hjemme helt rigtig.

    Linda -
    Jeg havde min tlf på lydløs fordi at jeg altid hører når vores stationære tlf ringer.
    Det var "bare" min mor der ikke kunne finde ud af at ringe til den stationære i forvirringen (Som hun ellers altid gør)




    Jeg var frustreret over at min mor ikke ringede til mig, men samtidig meget glad for at hun har tacklet det så flot.
    Ville bare gerne ha' haft at det var mig der var med Naja afsted, mens min mor så kunne ha' været herhjemme med vores søn.


  • #7   7. mar 2010 Stakkels dig og Naja Stine... De har ikke æret sjovt..

    Godt der ikke er noget galt med hende.. Og så forstår jeg godt du lod din mor blive sammen med hende i stedet for at haste afsted klokken bæ, og malik skal sove på stolen..


  • #8   7. mar 2010 Linda -
    Begge vores unger har også været syge før, men ikke på den der "hænge-konstant-på-mor" måden...
    Min veninde fortalte mig om hendes datter på 8 mdr var febersyg i en uge og hang på hende 24-7 ...
    Først nu forstår jeg hvor hårdt det må ha' været !!
    Men de er sgu nogle sølle pus de små når de er syge.. Du har jo så lige været det samme igennem kan jeg godt se.

    Fru.Munck -
    Ja det er jeg også glad for nu jeg kigger tilbage. Var SÅ tæt på at hive Malik ud af sengen, men det er godt at han fik lov at sove...


  • #9   8. mar 2010 puha det er så skræmmende sådan med feberkræmper, min datter var indlagt i 2,5 døgn for små 14 dagae siden.. Det er det værste man kan opleve syns jeg. Syns din mor har taklet det flot

  • #10   8. mar 2010 Kan også godt forstå du valgte at blive hjemme med din søn og lod din mor klare Naja. Forstår også det måtte være et svært valg - puuuha - men forstår godt din endelige beslutning smiley

Kommentér på:
Min datter er åbenbart på hospitalet..

Annonce