{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Stress {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så føler jeg mig ja vel lidt stresset... tror det er det rigtige ord.

Syntes lige pt alt er overskueligt og hård.

Vi har jo tre små børn på halvanden, to et halvt og tre et halvt år. Og to af dem er begyndt på astma medicin og de hoster meget og de to mindste er konstant snottet og det betyder at de ikke må være i dp så jeg inden må hører mormor om hun kan tage dem eller selv melde mig syg da jeg jo kun kan holde barns første syge dag den første dag..
Vi skal af med hundene pga astmaen
Den lille skal skifte dp og det vil sige vi skal til at aflevere og hente børn tre forskellige steder og kører 30 min ekstra.
Vores økonomi er helt i bund...
Par forholdet knaser..
Og ja jeg syntes at det er svært at overskue og holde huset og at vasketøjet vokser mig over hovede !
Jeg har sagt mit job op pga vi skal til at kører hveranden weekend og det syntes jeg ikke hænger sammen med familie livet.. Så starter på mine forældres gård til maj..

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her... Nok bare af med lidt tanker..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress
  • #2   13. mar 2010 ja det kunne være super lækkert vi har bare ikke råd til at tage i byen da pengene er så små !

    men ja må holde humøret oppe smiley


  • #3   13. mar 2010 Undskyld men hvorfor må de ikke være i dp pga forkøelse og hoste?
    Men jo du er nok stresset, og trænger til at finde noget ro, men det er ikke nemt, kender det godt : ( Men det er klart at parforholdet lider under alt det der sker.


  • #4   13. mar 2010 Jamen hun vil ikke have dem... fordi hun ikke har resurcer til at gå og tører næse hele tiden og de må ikke smitte de andre børn

  • #5   13. mar 2010 Line: Hvis de ikke må kommer når de er forkølede så havde jeg ringet til kommunen med det samme og forlangt at de gik ind i sagen, for jeg vil under ingen omstændigheder betale for pasning af mit barn og så ikke kunne drage nytte af det når den lille er forkølet, hvilket mine børn er meget tit. Og at du ikke har lidt ro omkring dig stresser dig yderligere, og jeg taler af erfaring.

  • #6   13. mar 2010 Anne.

    Det har vi altså også snakket om... Fordi i sidste uge var have jeg tre syge dage og en barns første sygedag for at de kunne være hjemme. Og jeg er spændt på om hun brokker sig mandag fordi david har stadig snot næse..


  • #8   13. mar 2010 Det synes jeg i skal gøre, for ellers kan i risikere at miste jeres arbejde, og det er jo heller ikke godt.
    Begge vores er afsted selvom de er forkølede og hoster, så længe de ikke er mærket af det.
    Og hendes undskyldning om at hun ikke har resurser til at tørre næse hele tiden jamen så skulle hun jo ikke være dp mor. Og smitte de andre, tja, ofte var det kun min søn der var forkølet da han gik i dp, så smitte....


  • #10   14. mar 2010 Ingen af vores er generet at snotten som feks feber eller sløvhed.. Men det er nok også fordi den mindste er allergi og det smitter jo ikke..

Kommentér på:
Stress

Annonce