{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.076 visninger | Oprettet:

Emmaljunga!!!! ; ( {{forumTopicSubject}}

Hej vi har lige sendt vores til "reperation" i dag eller de ville se den før de ville sige om de ville gører noget ved den!! det er en Pro Java ( model 2009 ) vi har og alt det lyse stof er begyndt at flosse så det er blevet helt "langhåret"
og har set andre Javer ( Model 2009 ) som også ser sådan ud.. så ville hører om der andre der har samme problem på model 2009???

også fordi første gang vi havde fat i emmaljunga sagde de at vi bare måtte klippe det af der stritter ud??? What!! giver da ikke så mange penge for en barnevogn der skal barberes jævnligt!! og nu havde babysam så fat i dem og de vil så se have den sendt op så de kan se den!! Ihhh altså den er kun 6 måneder gammel!!! Suuuk!! Skuffet!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emmaljunga!!!! ; (
  • #1   18. mar 2010 skal Lige siges at det ikke er fordi vi ikke har passet på den! for vi passer rigtig meget på den står altid inde når den ikke er i brug og har aldrig været våd eller haft pudsletasken hængene på stryret osv..

• #2   18. mar 2010 Nu har jeg godt nok 2008 modellen men det har jeg da aldrig hørt om... Det lyder godt nok underligt men det er da altid noget at de nu vil se den... Håber da at i får en ny vogn eller en kæmpe masse barberblade...

• #3   18. mar 2010 jeg har også en model fra 09 i både klapvogn og barnevogn i farven pro jave, og har ikke problemet på nogen af mine, og håber jeg da heller ikke jeg får, vores barnevogn har vi haft i 9 mdr og klapvognen har vi haft i 3 mdr. men skriv lige tilbage hvad de siger i tilfældet af vi også kommer ud for det, men så ville det ville være kommet..

• #5   18. mar 2010 Model 09 er farverne på vognene i nyt stof end de forhenværene, det er sådan noget nylon agtigt noget ; ) så det jo første udgave af det så kan jo godt værer at det ikke har været så solidt som de havde regnet med..

jeg mistænkte lidt regnslag og myggenet for det fordi det startede ned i bunden hele vejen rundt i kanten. men nu er det også begyndt i toppen af kalchen!! og vores pudsletaske ser lige dan ud.. kan lægge et billed ind hvis nogen vil se hvordan det ser ud af jer andre med den vogn!!

Nadia: jeg skal nok opdatere når vi for svar om de vil lave den

• #6   18. mar 2010 Vi har problemer med hjulene, der sidder en split eller hva der er, som går ind og slår på "fælden" - vi er nød til a tage hjulene af, og trykke et sort dæksel ind..

og så er vores fjedre i bremserne osse røget...

en knap er osse røget.. vi har passet rigtig godt på vores..

vi må osse får brokket os over vores,, det med hjulene har vi været med en gang.... vores vogn er knapt 1 år gammel..

er den vandtæt i følge deres beskrivelse??

• #7   18. mar 2010 er så glad for mine vogne, selv om vi har haft små problemer, men de er blevet rettet med det samme i butikken, de havde vores barnevogn 2 uger fordi den knirkede, og fik den tilbage uden knirken, så ville det ene hjul ikke sidde fast mere, og vi fik et nyt hjul på vores pudsletaske knækkene den man trækker i, i lynlågen af og vi fik en helt ny pudsletaske, så selv om der har været lidt problemer så vil jeg hellere tage det med og nyde vognen, for elsker den gode måde at den kører og nem at pakke osv. =)

• #8   18. mar 2010 Emmaljungas Big Star model med UniQ aluminiumsstel. 2009

• #9   18. mar 2010 hele vi har samme problem som du nævner og har samme stel som dig..

Vi har haft sendt vores ind 4 gange med problemet der sker gentagende gange..
    Og vi har kun haft den 6 mdr..

Babysam fraråder også at købe uniq stel (altå hvis man spørg hvilke stel de vil råde til af emmaljunga siger de at de vil råde til classisk cruptunitstel ;o)

• #10   18. mar 2010 dejligt a vide at det ikke kun er os, vi skal ned med den i morgen.. Vi er glade for vågnen generalt men de der små ting skal bare være i orden... håber de er forståelige og får styr på det...

• #11   18. mar 2010 helene.. ENIG... Mener bestemt når man giver så mange penge for en barnevogn og ikke mindst at vi giver 1000kr mere for uniq stellet, så skal det SKU BARE VÆRE IORDEN!!

• #12   18. mar 2010 nemlig....Er spændt på hva de siger til det i morgen.. jeg nupper manden med, han er god til a fortælle ting og sager, helt så jeg krummer tær og blir flov hehe, men det hjælper for det meste...

• #13   18. mar 2010 Ja vores uniq stel er også sendt med sammen med kassen der er padlen til bremsen knækket af i den ene side så den bremer kun i en side + et lille plastik skjold er faldet af...
    Syntes bare det er så æverligt for er bare så glad for den vogn og har aldrig hørt dårligt om emmaljunga

• #15   18. mar 2010 Iben hvor længe var det inde?? og er det i orden bag efter??
    frygter bare der går "100 år" inden den kommer hjem og den så er skrammet eller noget, når man selv går og passer sådan på

• #16   18. mar 2010 hver gang min har været sendt ind er der gået mellem 8-10dage før vi har fået vores vogn igen

• #18   18. mar 2010 Marlene / Hemmeligheden mor til den skønneste pige .
    lige præcist. havde glemt a på vores også var faldet et plactik skjold a... endnu en ting på vores lange liste..

• #20   21. mar 2010 Nej desværre babysam sagde Emmaljunga først ville modtage den på mandag..
    men håber godt nok vi snart får den tilbage!

• #21   21. mar 2010 Lover at lave en opdatering lige så snart jeg hører noget ; )

Kommentér på:
Emmaljunga!!!! ; (

Annonce