{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Emmaljunga {{forumTopicSubject}}

Jeg købte i august sidste år en Big Star Suprime i creme lether.
Nu er selve overslaget krakkeleret omkring de "clips" til at sætte den fast over vognen med. + den er begyndt på kalechen..
Jeg ringer til den ønskebørn vi købte den i, og får fortalt der har været ligende problemer på andre og at det nok har været en dårlig læder der er brugt.. og bliver tilbudt at LEJE en anden vogn mens den bliver lavet!!!!

Kan det virkelig passe at jeg skal BETALE for en låne vogn, når jeg ikke selv har ødelagt den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emmaljunga
  • #2   18. apr 2011 Jeg syns det er dårligt du skal betale dem for at låne en vogn!
    Og prøv at snakke med dem om det, jeg kan forstå man skal ligge et lille beløb hvis i skulle lave skade på vognene.... Men at i ikke kan låne en gratis, ja det syns jeg er dårligt...
    Dvs. så er der 2års garanti på, så hvis det er så kan du jo sige du hellere vil have dine penge tilbage igen? For så kan du bare købe en anden vogn et andet sted, så må de jo bestemme sig for hvad der betaler sig bedst for dem?

• #3   18. apr 2011 jo barnevognen skal ha været sendt ind 3 gange før man kan få pengene tilbage, men du skal ikke betale leje for en anden barnevogn.. i vores ønskebørn lånte vi deres stel som de har til rådighed, da vores stel skulle sendes ind..

• #5   18. apr 2011 noget andet er at jeg slet ikke forstår at de snakker om et dårligt stykke læder, da vognene ikke er i læder men imiteret læder

Kommentér på:
Emmaljunga

Annonce