{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

dp skift eller ? {{forumTopicSubject}}

Vil gerne høre jeres mening.

Ja sagen er den at vores den mindste søn på 1,5 år er testet positiv på hund... Og vores datter på 2,5 år er ikke testet positiv på hund. De får begge astma medicin 2 x dagl. Ham pga han reagere på vores hunde og hende fordi hun har astma/bronkitisk symtomer.

Hundene er solgt af samme årsag.

De går i samme dp hvor der er hund. Dog er hunden kun i huset 4 timer om dagen og det er uden for åbnings tiden.
Lægen siger han skal skifte dp.

Dp centeret ringer så i dag og siger at de har fundet et andet sted fra midt i næste måned til begge børn ! Siger så at vi kun vil flytte den lille.. Og det er de meget uforstået overfor da de syntes det ville være smart at flytte begge da i den nye dp er et barn som skal i bh samtidig med vores pige.. altså til sep..
Og at vores pige hvis hun bliver i den dp hun er nu vil slæbe hunde hår med hjem..
Den nye dp har hunde men de går ALTID i hunde gård og kommer ALDRIG ind i huset..

Vores datter har i forvejen haft et par skift.. Da hendes far (min kæreste) og hendes mor flyttet fra hinanden...
Også igen da hun er flyttet ned til os i maj sidste år.. altså væk fra sin bio mor og der har hun selvfølgelig skiftet dp til der hvor hun er nu..

Hun skal jo i bh til sep og vi har tre ugers ferie så det drejer sig om 4 en halv månede minus de tre ugers ferie..

Ville i lade hende blive hvor hun er eller lade hende skifte ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dp skift eller ?
  • #1   29. mar 2010 Nu kender jeg ikke din søn og ved hvor slemt hans astma er, men jeg har selv astma og ved hvor ubehageligt det er når jeg har mine anfald så vist lægen mener at det har betydning om din datter tager hundehår med hjem fra dp så synes jeg bestemt i også skal flytte hende ..

  • #2   29. mar 2010 Vi snakket med lægen i dag da vi var til kontrol med den lille og snakket om alt det her.. Og han nævnte ikke noget om at det ville være et problem at hun blev de sidste stykke tid.. Andet end vi ikke måtte vente med at skifte ham til hun skulle i bh.

    Og den lille har ikke som sådan anfald han slår ud han er for meget sammen med hundene.


  • #3   29. mar 2010 Vi har aldrig set skyggen af hunde hår på deres tøj eller der nede.. hvis dp moren ikke havde fortalt hun havde hund havde vi aldrig selv gætte det.. det er en lille d/s de har

  • #4   29. mar 2010 Jeg ville nok lade hende blive, men tage den konsekvens at hun får skiftet tøj lige så snart hun kommer hjem, for at undgå at pirre hans overfølsomhed, og nej det er absolut ikke sjovt at slå ud over noget man ikke kan tåle.
    Det at hunden ikke er i hjemmet når børnene er der er jo ikke nok til at der ikke er hund hår eller skæl fra hunden i hjemmet, for de ligger skjult i gulvtæpper og på gulve, og derved kan hun ikke undgå at tage det med hjem.


Kommentér på:
dp skift eller ?

Annonce