{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

min veninde - bange {{forumTopicSubject}}

Jeg blir nødt til at lufte mine tanker lidt, og da jeg har fået strengt forbud mod at fortælle det til nogen jeg kender, så skriver jeg det her...
Min veninde er så bange for at hun er gravid. Jeg går i klasse med hende, for 3 måneder siden præsenterede jeg hende for en af min kærestes venner, og nu er de kærester. For 3-4 uger siden fik hun problemer med sin blære, hun tissede ikke i 3 dage, og den efterfølgende uge kun en gang om dagen, hverken læge eller vagttlæge ville gøre noget... Nå, men igår var jeg oppe hos hende, og hun er virkelig bange! Det er 33 dage siden hun sidste havde sin mens. hun er på p-piller, så det vil sige, at hun skulle have haft sin mens igen for 13 dage siden... Fordi hun har været så syg har hun kastet op, så hun kan rent faktisk være gravid..
Hun og jeg mangler jo 2 år af vores uddannelse, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til hende, for at berolige hende, for det lyder jo som om chancen (eller risikoen) er rimelig stor...
Vi giver lidt skylden på hendes underlivsproblemer,at det har gjort at hendes mens ikke er kommet og jeg siger at hendes mens nok skal komme..
Hun vil først tage en test mandag, da hendes kæreste holder fødselsdags fest imorgen, og hun vil ikke have den ødelagt... Uha, tankerne kører rundt i mit hoved, hun er så nervøs,men kan ikke få hende til at ta testen før mandag...

Puha, sku bare ud med det, har selv en kæmpe klump i maven på hendes vegne!
Undskyld det blev så langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min veninde - bange
  • #1   11. jul 2008 hun skal jo bare tage testen nu, ellers er hun jo bare nervøs i stedet for og så må hun få en abort hvis hun slet ikke ønsker det

  • #2   11. jul 2008 Vi har før joket med det, at vi ville blive gravide,men når vi så blev seriøse sagde hun at hun aldrig vil kunne få en abort, og sådan er det stadig...Men jeg tænker bare på, hvad chancen er for ikke at blive gravid når man er gået 13 dage over tid og er på p-piller...

  • #3   11. jul 2008 Vil sige hun skal tage og få taget den test, fødselsdag eller ej... Også så hun får vished omkring det. og kan begynde at handle der ud fra.

    Nu ved jeg ikke hvor længe hun/i har haft en ide om at hun muligvis er gravid men hendes tanker og evt. nervøsitet og stress kan også få hendes mens til at blive væk.

    Du nævner at hun har noget med underlivet og kun kan tisse med dages mellemrum kan det også være forsages af det, men synes det er underligt hvis lægerne ikke vil tjekke hende for noget.

    Men ja alt i alt... få sparket hende i måsen så hun får testet. Vished er bedre end uvished.

    Hmm bare lige en side tanke... Er det pga. at hun vil drikke til den fest at hun ikke tester??

    Sorry det blev lidt langt smiley


  • #4   11. jul 2008 det kan man godt, det er ikke alle der får blødning i deres p-pillepause altid. Jeg fik altid blødning men pludselig fik jeg det ikke i halvandet år og jeg var ikke undervægtig eller andet. Lægen sagde at min cyklus stadig var lige så fint i gang, men at p-pilelrne passede så præcist ind at blødningen udeblev men at det ingen indvirkning ville have og hvis jeg stoppede med p-pilelr ville jeg straks bløde normalt igen.
    Min krop reagerede som den havde menstruation, det var bare p-pillerne der gjorde blødningen så minimal at den udeblev.
    Blev ret urolig over det men novynette pillerne passer bare sådan jeg ingen får, kun det første halve år hvor jeg tager dem hvor den bliver mindre og mindre.

    men jeg stoppede med at tage dem for 4-5 måneder siden og 3 måneder senere var jeg gravid, så hun er nødvendigvis ikke gravid.
    hvis hun er syg eller har det skidt, elelr psykisk skidt kan den helt udeblive, det er meget normalt, sådan er kvindekroppen indbygget.
    Hun behøves ikke være gravid nej

    har hun taget sine pilelr hver dag? hun er ike en af dem der glemmer dem og laver svupsere nogen dage?


  • #5   11. jul 2008 hun kan også have underlivsbetændelse eller bakterier i urinen. Det er ikke sikkert hun får svien ved at have det, det er ikke altid man gør det

  • #6   11. jul 2008 synes hun skal få det tjekket jeg er blevet gravid 2 gange på p-piller og jeg tager dem hver dag på kl slet så det er ikke fordi jeg har glemt dem..

Kommentér på:
min veninde - bange

Annonce