{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

min veninde - abort {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg har en veninde som er gravid. mellem 4 til 6 uger henne.
Graviditeten er bekræftet men hun vil ikke beholde barnet. (pga personlige årsager)

Inden folk begynder at høvle ned og belære om prævention skal det lige siges at de brugte kondom.!

Men hun har nu haft de sidste par dage ondt i maven og i ryggen som mens smerter agtigt.

Er det ligamentsmerter eller hvad?

Lige nu går hun bare og venter på en opringning fra sygehuset for at få det fjernet.

og lige til sidst:
Hvordan skal folk være omkring hende?
og hvordan kan hun bedst bearbejde dette?

kram


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min veninde - abort
  • #1   22. feb 2011 Jamen ligamentsmerter kan det godt være - hende's krop er jo igang med at gøre sig klar til udbygningen..

    Men altså hvordan folk skal være omkring hende - som normalt - de skal dog ikk spørger ind til det hele tiden - hvis hun vil snakke skal hun nok komme og snakke om det. man bliver faktisk mere ked af at blive påmindet om det hele tiden smiley


  • #2   22. feb 2011 Mine ligamentsmerter har aldrig føltes som menssmerter, mere som jag/stik, men der er nok forskel...

  • #3   22. feb 2011 mine ligamentsmerter føltes fuldstændig som mens smerter. Jeg troede jo hele tiden at jeg skulle have min menstruation, så efter 14 dage med menstruationssmerter syntes jeg alligevel det virkede underligt..

    vær som du plejer, hun ønsker det alligevel ikke så det er nok ikke det følelsesmæssige det trykker hende ligeså meget som følelsen af hvad folk måtte tænke, og om de dømmer hende.

    bare hjælp hende og vær der for hende.


Kommentér på:
min veninde - abort

Annonce