{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

hvordan sidder jeres børn? (2 -3 år) {{forumTopicSubject}}

hmm Victor er for tiden i gæstedp da hans dp er syg, nå men de var så i legestue igår, hvor der var en fysioterapeut, der havde bemærket at han sidder forkert, når han leger. nu skal jeg lige se om jeg kan finde ud af at forklare det, så det kan forstås smiley

han sidder på rumpen og så vender benene bagud (sådan som et w ) hun siger så at sådan er der rigtig mange børn der sidder lige når de begynder at sidde for det gir en go balance for dem, men nu er han så stor at han helst ik må sidde sådan for det er ik godt for hans hofter:(

jeg har jo ik tænkt over det, for han har jo altid siddet sådan og hverken hans gamle dp eller hende han har fået efter vi flyttede sidste år har nævnt noget om det.

fyssen spurgte så ind til hva han ellers kunne motorisk med at hoppe og holde balance og sådan og der sagde at der sys jeg ik der var noget - men nu sys jeg jo heller ik der var noget i vejen med den måde han sidder på, så ved ik lige objektiv jeg kan være på det punkt!!!

men hun sagde hvis alt andet var normalt sku jeg ik bekymre mig og så bare prøve at få ham til at sidde normalt.

og nu ved jeg da ik lige hvordan jeg skal lære ham at sidde normalt, han har jo siddet sådan rigtig længe.

andre der har prøvet det og hvordan har i gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan sidder jeres børn? (2 -3 år)
Kommentér på:
hvordan sidder jeres børn? (2 -3 år)

Annonce