{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

hvordan er jeres graviditet? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget ligger i mærke til at i er gravide?

Min kvalme er stort set forsvundet og brysterne gør heller ikke ondt længere.
jeg har tabt 2 kg og maven er ikke blevet større, dog kan den ikke længere suges ind *g*

Dog syntes jeg at jeg på nogen tidspunkter kan mærke at noget er anderledes i maven, hvis jeg ligger eller sidder på en bestemt måde, syntes jeg at man kan mærke at man har noget i maven *s* Er det mig der er skør, eller kan man mærke det allerede? Det er måske lidt svært at forklare, men jeg kan ikke mærke spark eller noget, men det føles faktisk som en bold inde i maven :o)

Igår havde jeg også en lidt underlig fornemmelse når jeg gik. Når jeg bevægede mig ventre ben fremad kunne jeg mærke noget i min venstre side, som om det kildede indeni? ved godt det lyder underligt, men har jo ikke prøvet det før og er egentlig også bare interesseret i at høre hvordan i oplever jeres graviditet :o)

Hilsen Ina 14+3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er jeres graviditet?
  • #2   12. aug 2008 Ja Elise, det kunne jeg da lige gøre. Jeg er da oprettet derinde *s*

  • #3   12. aug 2008 jeg ved ikke om det er noget. Men her for en uges tid siden mærkede jeg noget, det var ret besynderligt. Jeg drak kakao mens jeg sad ved computeren og lige pludselig kunne jeg ikke lade være med at lave et spjæt fordi der var sådan et sted inde i maven hvor der kom en masse små bølger, på en kildende måde men det kildede ikke. Som når man har luft i maven man kan mærke lige bobler inde i maven men ikke helt på samme måde det var som en masse små bølger og så stoppede det. Tænkte om min mave ikke kunne lide kakao så satte koppen og ville ikke drikke mere for blev næsten helt forskrækket.
    Det kildede sådan at jeg lige hoppede lidt sammen, og sagde til kæresten "okay det var underligt det der, det boblede sådan hurtigt inde i maven på mig som om det var en hel masse små bobler eller som om maven knurrede" havde bare hverken luft i maven eller var sulten.

    har tænkt på om det var den siden for har mærket det nogen gange lidt hvor jeg lige har fået den der maveknurren i et hurtigt tag men har bare slået det hen og tænkt at det var det ikke, det kunne jeg ikke være sikker på når jeg ikke kunne mærke mere endnu


  • #5   12. aug 2008
    Jeg er i uge 36+6 ;D

    Jeg havde kun kvalme få dage i starten af graviditeten, har taget ca. 5 kilo på og fylder stort set ingenting - kun en fin "lille" mave på.
    Lillepigen er vist akrobat, hun sparker, slår, møvrer og strækker sig hele tiden. Nogen kan stritter hendes fod helt ud, hvis man kan sige det sådan (:
    Jeg har haft en nem graviditet, uden problemer, dog er jeg begyndt at blive let træt, og jeg har lidt ondt i lænden om aftenen når jeg ligger mig i seng om aftenen.
    Har mange plukveer og har haft smerter i mit underlig 4 nætter ( ligesom mens smerter )
    Det er en helt speciel og dejlig følelse at have en baby i maven, dog er det ved at være lidt hårdt med en baby som hopper og danser i maven hele tiden ;D


  • #6   12. aug 2008 Jeg har ikk haft voldsom meget kvalme, har ikk kastet op endnu (7-9-13) men har meget ondt i ryggen og lænden.Men jeg har også en skæv ryg i forvejen.. Og nogle dage ville jeg ønske at jeg havde født, men min lille abe er begyndt at sparke mega hårdt! Det er åbenbart isært sjovt at sparke mig i ribbene... :-s

    Jeg glæder mig også meget til jeg skal på barsel... Det er slet ikk sjovt at arbejde med en fodbold på maven =) Jeg er lige præcis i uge 25 idag, og har allerede taget 12kg på, og det kan godt mærkes!!
    Men der er heldigvis ikk så længe til d. 29 okt. hvor jeg går på barsel =)


  • #7   12. aug 2008 jeg er i uge 16.. jeg har ingen mave endnu.. smiley

    men jeg har ingen kvalme haft.. men der er begyndt at komme en smule kvalme nu.. smiley

    og piger.. den dr svømmende fisk og luft i maven følls i har i maverne.. er babyen der leger.. smiley sårn føles det i starten.. så stopper du med at kan mærke noget i noget tid.. men så kommer de hårde spark.. smiley


  • #8   12. aug 2008 anna faustina j: trætheden, kan sagtens være at din krop skal samle energi til du skal presse den lille ud, fik jeg afvide ved jm da jeg skulle føde. også tænk på at din krop bruger dobbelt så meget erngi nu som for 1mdr siden, det jo nu baby vokser og samler kræfter

  • #9   12. aug 2008
    Lykke ; jaaa ved det , det bare lidt træls ;D


  • #10   12. aug 2008 jeg er i 8+0
    og glæder mig frygteligt til det slutter for har en pokkers kvalme det meste a døgnet og blir svimmel og har kun 1 par cowboy bukser tilbage
    så tror jeg blir pænt stor

    meen nyder det os lidt

    plus jeg har skumle mad ider


  • #11   12. aug 2008
    Jeg har kun haft få madideer, har været vild med pølser i min graviditet, som jeg ellers ikke kan klarer synet af og så har jeg vild trang til varm kakao m. flødeskum for tiden og jordbærgrød D;


  • #12   12. aug 2008 har haft "mens-smerter" mange gange, nogle gange værre end andre og somregl i venstre side lige omkring trussekanten.. nogle gange bevæger det sig fra venstre til højre side og tilbage igen. maven er vokset ganske godt, er steget 3 størrelser i bh, kvalme kommer og går men heldigvis er det ikke så slemt så kan leve med det og jeg glæder mig til september når jeg skal scannes igen smiley ved faktisk ikke om jeg har mærket noget endnu, der har været nogle gange hvor jeg har været i tvivl men har slået det hen som værende noget andet..
    er 14+0 idag og har taget 4 kg på


  • #13   13. aug 2008 jeg er i uge 21+4 og har ikke haft den mindste form for kvalme, har haft en fantastisk gravitet ind til videre, så det er bare skønt.. og den hopper rundt der inde smiley

  • #14   13. aug 2008 Jeanette T:

    Så lige at du var sat til juleaften! En af mine veninder hedder Natasja og har fødselsdag 23 december. En dag sad jeg og kiggede navnebetydning i min mors navnebog og ville lige se min venindes hvad det betød også. Det betød julebarn! Jeg skrev straks til hende og fortalte at jeg syntes det var lidt sjovt og meget passende at hendes mor havde valgt at kalde hende det fordi hun jo nok havde set det betød julebarn, men så ringede hun til sin mor og hendes mor vidste det faktisk slet ikke, hun havde bare hørt navnet i radioen og syntes det var pænt.
    Men hun vidste ikke at hun faktisk havde kaldt hendes datter julebarn (på russisk)som jo også var født dagen før juleaften. Meget skægt sammentræf


Kommentér på:
hvordan er jeres graviditet?

Annonce