{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Hjæææææælp søvn .. {{forumTopicSubject}}

Jaae nu er Emil jo 23 dage idag .. Han er en lille dreng der gerne vil opleve verden .. Og kan nemt være vågn en 3-4 timer af gangen .. MEN MEN MEN , han har nu ikke sovet andet HØJEST 2½ time siden kl 13-13.30 idag smiley Det sys jeg jo virkelig ikke er meget ..

Nogen der har nogen idér til hvad jeg kan gøre for at få ham til at sove .. Det lille pus skal jo have noget søvn ..

Og lige et andet spørgsmål : nu for han grøn Allomin - han kommer ikke af med så meget , men det der kommer sys jeg er MEGET tyndt og grønt .. Nogen der ved om det er normalt eller lige råd til hvad vi kan gøre ??

Hpåber nogen kan hjælpe ..

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæææææælp søvn ..
  • #1   20. apr 2010 lykke : Sys ikke han virker sulten .. Han har været lidt pyller idag da maven desværre driller lidt .. Han har ondt i den men tynd mave ..

Han kan ligge længe og bare kigge rundt - følger os når vi snakker til ham ..

Joe og vugge ham i søvn virker ind til man lige rykker sig lidt eller så spøtter han sutten ud for så vågner han .. lille bandit ..

• #2   20. apr 2010 lullee: jeg har det lidt på samme måde, Anna er 14 dage gammel ,men kan os holde sig vågen i 2-3 timer også sove en enkel.... hun er dog sulten hele tiden, hun får næste 700 ml i døgnet, så kan ikke forstå hun kan være så sulten.... men hun er totalt utrøstelig hvis ikke hun får mad.... til gengæld falder hun som regel i søvn kort tid efter, men sover ganske let og vågner hvis man flytter på sig... sig endelig til hvis du finder en måde at få ham til at sove på smiley

• #3   20. apr 2010 hej lulle... der kan faktisk gå 14-3 uger hvor vores små ikke har afføring det er normalt siger vores SP og lægen. vores tøs vejer 4200 nu og er vokset en CM siden vi var i kolding smiley men hun sover mere end emil kan jeg se. er han ordenlig mæt når du ligger ham,prøv evt at tilbyde ham maden over flere gange og bøvs jham GODT af

• #4   20. apr 2010 min datter ville heller ikke sove særligt meget med mindre hun sov i mine arme...

men hvis han får tynd mave af den grønne allomin så prøv at give ham den blå, den er ikke syrnet men stadig mild mod maven, og får han lidt hård mave af den så lav 50/50 af de to.... det fik jeg at vide på børne afdelingen her i nædtved at jeg skulle med min datter

• #5   21. apr 2010 det kan også være at han ikk kan tåle allomin og skal over på nan....

men prøv og snak med din sp om det.....

men for mig virker det som om at han ikk er mæt nok og derfor vågner..... så prøv og tilbyd ham lidt mere udover det du ved han normalt spiser....

min datter spiste meget mere end hendes behov var smiley men nogen børn er bare mere sulten end andre....

• #6   21. apr 2010 Manne : Når de er flakse børn må der ikke gå 14 dage til 3 uger mellem aff ..
    Han er ikke sulten .. det er ikke fordi han ligger og skriger , han ligger og kigger rundt følger os når vi snakker til ham ,.. Og så IND i mellem skriger han som om han har ondt i maven ..
    Emil tog lige 450 gram på på en uge og 2 cm smiley SÅ har for nok og spise smiley Han spiser os 120 ml hver gang ..

Venter : Han fik den blå til at starte med da vi skiftede fra NAN , og det fik han nemlig hård mave af , derfor vi gik på grøn men sys bare det er meget tynd det der kommer ..

Natalies: så har vi et kømpe problem for han kan ikke tåle Nan .. Det brækker han sig af smiley Derfor han for Allomin nu ..
    Men som sagt så er han mæt , for det er lige meget om det er lige efter han har spist eller hva det er smiley Plus han for 120 ml hver gang , hvilket er lige riglig siger Sp smiley

• #7   21. apr 2010 så prøv som jeg skrev at give ham halvt af hver blå og grøn allomin.... smiley

• #8   21. apr 2010 venter : det vil jeg også smiley

• #9   22. apr 2010 ** Lullee - Nu med fantastisk søn <'3 :') ** . : ja okay smiley

ja det er vist rigeligt det han får smiley

Kommentér på:
Hjæææææælp søvn ..

Annonce