{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

tisse på wc .. {{forumTopicSubject}}

har sådan et toilet sæde til wc´et istedet for en potte og idag har min lille dreng sørme tisset i wc´et for første gang smiley han kiggede også lige ned da han opdagede han var ved at tisse hihi

er sååå stolt af min lille dreng på 2 smiley

så det må jeg vidst lige sige til dp mor så hun ved det..

har jeres kun potter eller har de også de der wc sæde dimser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisse på wc ..
  • #1   21. apr 2010 ej hvor flot tillykke med det
    min søn bruger ikke noget sidder bare på wc´et og det har han gjort
    siden at han var 2år han kunne ikke lide det sæde vi have købt til ham
    og potte ville han heller ikke


  • #2   21. apr 2010 Mine havde potter og et wc sæde : ) begge har jeg haft god erfaring med : )

    Men ja man er rigtigt stolt når der sker de fremskidt : )


  • #3   21. apr 2010 Vores dreng har tisset på potten i ca 8 mdr, altså ikke noegt fast, men bare sådan når han havde lyst, og det var fint med os. Men nu i en alder af 2 år og 7 måneder er han ble fri og bruger kun toilettet, og ikke potten mere, den dag han kom og sagde at bleer kun var for babyer der sagde han det samme om potten.
    Vi har så et sæde til toilettet med en lille "stige" så han selv kan komme op.


  • #4   21. apr 2010 jeg har øvet med ham at sidde på det barnesæde men det var først med alt tøj på for ellers turde han ik, så var det ok at få bukser af men stadig ble på, og her de sidste par dage er det ok uden ble og har hygget os meget derude, og så idag kiggede han så lidt underligt på mig, kiggede ned..kiggede på mig igen..og kiggede så ned igen og vupti så tissede han hihi så skyndte jeg mig at rose ham og så hev han selv wc papir at til at proppe ned, det sys han var sjovt.. her bruger jeg bare hans skammel som han går op på og så på wc´et..
    hvad laver i når i sidder derude på wc?
    jeg sidder på gulvet foran og så har vi lidt ting at kigge på og griner


  • #5   21. apr 2010 Vi laver som sådan ikke noget noget der ude, altså jeg er med ham der ude og så snakker vi lidt, og jeg ordner måske lidt tøj eller oprydning. Hvis han har lyst får han bog og læse, og ellers så sidder jeg bare på hug foran ham og så snakker vi om hvad der er sket i vuggestuen. Men når han skal lave pølser så vil han gerne holde i hånden, da han har lidt problemer med hård mave.
    Men jeg tror det er vigtigt at du ikke presser ham til at gå på toilettet, jeg er sikker på at de selv kommer og siger til når de er klar. Men heldigvis går vi den godt tid i møde hvor det ikke er nødvendigt at have så meget tøj på. så bliver det hele jo lidt nemmere.


  • #6   21. apr 2010 presser ham heller ikke har kun haft ham på wc 1 gang om dagen og han selv med derud, nogle gange går han selv ud og lægger sædet på wc et og vil op og sidde selvom han så ikke laver noget, så det er jo fint, men det foregår i hans tempo

Kommentér på:
tisse på wc ..

Annonce