{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Skal lige på WC {{forumTopicSubject}}

Eller ja det burde min storer dreng gøre... Alligevel glipper det relativrt tit.... smiley
ved godt at børn først skal lære at gå uden ble men min har gjoord det i et halvt år nu og glemmer stadig tit at gå på toilet...Også selv om han står lige ved siden af...
En gang har vi været ude for t han bevist gik oven på hvor vi sagde han skulle tisse selv om han ståd lige ved siden af det nedenunder... Hvilket resulterede i at han ikke nåede det....
Er det virkelig normalt....? Skal vi være mere strenge over for ham....? Hvad er jeres erfaringer med det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal lige på WC
  • #2   1. mar 2010 jeg ville også hver time gå med ham ud og tisse hvor gammel er han hvor tit sker der uheld

  • #3   1. mar 2010 Han bliver 4 år nu her.....
    Han husker altid at komme på Toilet når han skal lave stort.
    Det er meget op og ned Hvor mange gange han tisser... Nogle gange er det kun en andre dage kan han gøre det en 4 -5 gange.... Men det er stort set kun når han er hjemme i Børnehaven er det meget sjældent at det sker...
    han virker nogle gange som om han syntes det er nemmest bare at tisse og så skifte tøj... Hvilket vi da bestemt ikke mener.


  • #4   1. mar 2010 i må bare huske aldrig og blive sure og skælde ud for det kan være grund til hanm gør det. jeg ville gå med ham der ud hver time

  • #5   1. mar 2010 Skælde ud gør vi bestemt heller ikke, Men må indrømme at man bliver letter irriteret når det ser ud som om han gør det med vilje...

  • #6   1. mar 2010 Vi har godt hørt det med at de ikke ved når det skal...... men han beviser jo også at han godt kan mærke det, selv når han er i børnehave hvor der er drøn på.....
    Men ja kampen må jo bare tages op og vi må være lidt efter ham med at gå på Toilet.


  • #7   2. mar 2010 Hmmm det er nok værd at få undersøgt hvis der er sådan og hvis man kan det... Kan da snakke med lægen om det på mandag hvor han alligevel skal til undersøgelse.... Kan være at hun har en ide.

Kommentér på:
Skal lige på WC

Annonce