{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Gået over {{forumTopicSubject}}

Det skal siges at jeg ikke prøver på at blive gravid, og min kæreste ikke ønsker det endnu.
Jeg bruger derfor p-piller, og har gjort det i 5 år nu. Min menstuation har altid været så præcis at jeg næsten har kunnet stille tiden efter den.
Men den her gang er jeg ind til videre gået 6 dage over tid? Det har jeg aldrig prøvet før, ikke engang før jeg fik p piller. Jeg har taget 4 tests indtil videre, alle negative, og har ikke andre symptomer på graviditet.
Jeg vil gerne selv have et barn, og kæresten og jeg har været sammen i 4½ år. Men jeg er selvfølgelig rigtig nervøs omkring det, da jeg ved min kæreste ikke føler sig klar, og føler det vil ødelægge hans liv. Han ved dog at jeg er imod abort!
Men hvad søren gør jeg lige?
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, men havde lige brug for at komme ud med mine frustrationer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gået over
  • #1   8. maj 2010 Det er normalt at der en gang imellem går lidt kuk i ens cyklus. Nogle er det bare rigtig sjældent ved. cHvis du har været lidt stresset eller kroppen måske har glemt at sende et æg ned eller hvad ved jeg.

    Men jeg oprettede selv et indlæg næsten magen til for en uges tid siden fordi jeg ikke fik min menstruation i p-pille pausen og jeg har faktisk ikke fået den endnu, så jeg er gået 14 dage over og har stadig ikke fået den. Jeg har taget 2 tests men de var negative så regner bare med det er en kikser i cyklussen.

    Min læge sagde også at det godt kunne ske når man tog p-piller og at der ikke skete noget ved hvis mensen udeblev, for den ville komme tilbage lige så snart du så stoppede med p-pillerne. Var det meget igennem da jeg var 15 for da jeg tog p-piller blødte jeg mindre og mindre og tilsidst stoppede den også ligesom den her gang men der fik jeg ikke menstruation i nogen som helst af pauserne i 1½ år og var ved lægen og hun sagde at der ikke skete noget ved det, at jeg bare skulle nyde det men at den også ville komme igen hvis jeg stoppede med dem. Og det gjorde den da jeg stoppede med dem efter 1½ år

    så det behøves ikke betyde noget


  • #2   8. maj 2010 Hejsa

    For nogle måneder siden, før vi startede på mission baby, der var jeg ude for det samme. Min mens var 11 dage forsinket på p-piller uden nogen grund overhovedet. Hvis du er gået 6 dage over og stadig tester negativt, så tror jeg ikke du er gravid.

    Du må desværre bare se tiden an, og enten kommer din mens lige pludselig igen, eller også er du en af dem som tester ret sent positivt.


  • #3   8. maj 2010 det jo slet ik sikket der er sket noget fordi du er gået 6 dage over tid..
    men det kan oz være fordi du tester for tideligt den viser negativ..
    så jeg ville se tiden lidt a og se om du ikk får din mens ellers må du jo teste igen..
    og hvis den er der så må i jo tag en snak om hva i så gør..
    men ind til vidre ville jeg ikk være nervøs


  • #4   8. maj 2010 Okay, tak for jeres svar smiley
    Synes ikke man kan lade være med at blive bekymret når man aldrig har prøvet det før, og det er alligevel 7 år siden jeg fik den første jo smiley
    Men jeg må væbne mig med ventetiden.
    Jer som har prøvet det før, forsatte i bare med pillerne den dag i skulle have været startet igen? For min kæreste og jeg snakkede om det, og vi blev enige om jeg skulle vente til det kom?


  • #5   8. maj 2010 Det er meningen du skal, mener jeg - altså fortsætte

    Dog kom jeg aldrig i gang igen, vi besluttede at forsøge at få mig gjort gravid i stedet!


  • #6   8. maj 2010 jeg tror oz du bare ska starte igen..men du ku jo lige prøve a høre lægen i morgen hvis det er

  • #7   8. maj 2010 Lille M : hehe, det får jeg ham nok ikke lige overtalt til smiley
    Tror jeg tager til læge på mandag og lige bliver tjekket, og så må jeg hellere igang med pillerne igen.


Kommentér på:
Gået over

Annonce