{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

gået over tid {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg nu gået 1 uge over tid
jeg har været ved jordmor som fortæller jeg lbir sat i gang den 21 juni vis der ikk sker noget inden,

jeg har været i haven og gøre bede ren

Jeg har gjord rent , vi dyrke sex jeg går ture og der sker bare ingenting er der nogen som har bedre forslag til hvordan man kan få sat skub i en fødsels jeg sååååå træt af være gravid nu det lige før jeg har lyst oog gå hjemmefra he


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gået over tid
  • #2   13. jun 2011 Det der keder jeg så godt.. Jeg gik selv 15 dage over men min søn.. Jeg gjorde alt, dyrkede sex, gik op af mange trapper, gik ture, spiste virkelig stærk mad, spiste en hel ananas, nulrede brystvorter og intet virkede. jeg blev sat igang på 14 dagen med en stikpille kl 10 og fik så veer kl 24 og fødte min søn dagen efter kl 18.01..

    Jeg håber at den lille vælger selv at komme ud inden du bliver sat igang, for den følelse med at man bare ikke gider være gravid mere er ikke rar at have. tilgængæld han jeg se på min søn idag at han overhovedet ikke har taget skade af at ligge de 15 dage længere - han er 2-3 mdr foran motorisk...



  • #3   13. jun 2011 jeg fik rådet at drikke en øl inden jeg gik i seng og det gjorde jeg og vågnede med veer har virket på mig og en veninde men ja det det eneste jeg har prøvet

  • #4   13. jun 2011 Som jeg har forstået det er det sæd der kan sætte det igang men der skal VIRKELIG meget til xD

  • #5   13. jun 2011 ja der skal rigtig meget sæd til før det hjælper jeg har osse godt læst det er sted ... meen vi dyrker bare mere sex hihi selvom man føler sig som en strandet hval hihi

    Jeg kan ikk lide øl så det gør jeg ikk men tak for rådet bare lugten af øl gør mig dårlig føj for den hehe

    tak for veestøvet håber det hjælper


  • #6   13. jun 2011 Tror desværre ikk at der er noget der hjælper... Jeg gik selv 11 dage over...
    Var til igangsættelses samtale da jeg var 41+2, og efter denne samtale så jeg bare frem til jeg ville være 42+0 og kunne blive sat igang... Troede ikk selv på at det ville ske af sig selv... men vupti, vågner med veer da jeg er 41+4, uden at have haft de mindste tegn, da vi gik i seng 2 timer inden smiley


  • #7   13. jun 2011 okay er der nogen af jer der har prøvede og blive sat i gang og selv gået i gang altså begge dele er det mere besværlig når man skal sættes igang ind vis der kommer af sig selv??

  • #8   13. jun 2011 her må man max gå 10 dage over før man bliver sat igang..

  • #9   14. jun 2011 Ville ønske der var noget der hjælper... jeg er 40+0 i dag... øj, jeg ville også gerne have gang i den fødsel.

Kommentér på:
gået over tid

Annonce