{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

16 mdr og meget grædende/urolig... {{forumTopicSubject}}

Overskriften kunne jeg ikke få helt til at passe :o)
Min søn er 16 mdr og har næsten siden start i dagpleje som 10 mdr haft svært ved at falde ned når han kommer hjem. Ulvetimen tager typisk laaang tid hos os. Han hyler hvis han ikke får sin vilje, hyler hvis han falder over noget, kan finde på at stå og hyle uden egentlig selv at vide hvorfor tror jeg....
Falder først til ro efter aftensmads tid. Også selvom han får frugt mv når vi kommer hjem, det er ikke sulten der gør ham sådan.

Nu har han så den seneste tid grædt og været tvær i dagplejen. Han vil helst ikke lege med andre børn på legepladsen, skriger og hyler. Vil ikke med hen til dem, men blive hos dagplejemoren.
Hvis hun sætter sig for at lege med ham, står ham bare og holder fast i hendes jakke. Vil ikke lege. Og prøver hun at tage ham med hen til de andre, stritter han imod..

Jeg ved ikke hvad der er med ham. Mistanke om han kan være genert? At han er i selvstændighedsfasen og bliver tvær hvis han ikke lige vil det han skal eller ikke får sin vilje...?
Han kan blive så rasende at han står og stamper i gulvet så ingen tvivl om han har temperament. Men han er ikke så glad for fremmede lige for tiden. Plejer at være en charmetrold der kan charme sig ind hos alle men nu vil han ikke engang de andre børn...

Undskyld det blev lidt langt, men vil gerne høre om andre også har stødt på dens slags adfærd/ændring? Og hvor længe stod det på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  16 mdr og meget grædende/urolig...
  • #1   11. maj 2010 tror bare det er en fase han ska igemmem..
    det der med han er sur og hyler når han kommer hjem er helt normalt ihvertfald


  • #2   11. maj 2010 Ja du har nok ret. Synes bare det er blevet værre med det hylen og skrigen, men han er nok også blevet mere bevidst om hvad han (mener) hans rettigheder er... :o)
    Synes bare det er så synd at han ikke vil lege med de andre og virker til helst at være hos dagplejemoren... :o(


  • #3   11. maj 2010 ja det er da oz synd .. hva siger dagplejemoren til det..
    men ulvetimen er den værste.
    men det kan aflastes lidt ved du lige tag dig tid en halv times tid til kun a være sammen med ham når i kommer hjem inden du går igang med aftensmad og så noget


  • #4   11. maj 2010 Dagplejemoren kan heller ikke forstå hvad der er med ham. For hun siger det ikke er tit de heller ikke vil lege med de andre børn, hvis det er generthed... men det har jo heller ikke været sådan hele tiden, men i den seneste uges tid.
    I dag havde han kastet sig ned på jorden på legepladsen og skreget og hun kunne slet ikk trøste ham.......... måske herren ´prøver på at få sin vilje.... uh den er svær..

    Ja prøver også at være stille og roligt sammen med ham når vi kommer hjem så vi lige kan lande. Men synes næsten alt er håbløst indtil aftensmaden er ovre..
    Håber snart han er ovre det...inden der kommer en baby mere :o)


  • #5   11. maj 2010 det med uletimen kan godt tage langtid line har det endnu og hun er to et halvt..

  • #6   11. maj 2010 ååååhhhhhh f...!!

  • #8   12. maj 2010 jeg syntes i ska se tiden lidt an med de der anfald eller hva man ska kalde det og se om det ikk bare er en fase som går væk igen..
    hvis det ikk bliver bedre eller måske bliver værre så jeg viille jeg tale med sp for det jo lige så frustrene for ham som for dig .. men lige nu ville jeg bare gi det lidt tid det har jo ikk stået på så lang tid


  • #9   12. maj 2010 Ja jeg må lige se det an. Kan se han i dag har fået to kindtænder der er poppet op.
    SP kommer jo om ikk andet ved 1½ års tjek.
    Men jeg ser hvordan det går.
    Synes ikke det har været så slemt idag hvor vi har haft fri. Selvom vi har været til begravelse og med andre mennesker. Kunne være han prøvede dagplejemors grænser af også...


  • #10   12. maj 2010 du kan altid ringe til hende hvis du er bekymmret eller bare har et spøgsmål.. men ku da godt tyde på tænderene har generet ham tænkte jeg faktis på her i dag om det ikk var fordi han sku til a kind tænder men fik aldrig skrevet det

  • #11   12. maj 2010 Det har han hvert fald fået og har også et par gange i dag stoppet helt op og bare stået og grædt midt i legen, så det kunne da godt være..

Kommentér på:
16 mdr og meget grædende/urolig...

Annonce