{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Åh jeg blir sindsyg :( {{forumTopicSubject}}

Sorry piger, men skal lige have luft.

Idag kommer jeg hjem & ser min drengs' far er på fb kontakter ham så fordi det den eneste måde han vil svare mig & den eneste måde vi kan snakke uden hans nye kæreste er der, spørg så om han stadig vil havde den faderskabssag, han svare ¨så ikke & jeg forsøger igen.. Får bare et svar tilbage " han ville ikke have den for vi kunne jo ikke sammen alligevel " vi skriver lidt frem & tilbvage & forklare så jeg er meget såret over han ikke vil se sin knægt, da det jo er det dyrebareste jeg har.. Han bliver bare sur & så får jeg kastet det i hovedet " jeg vil gerne hvis min kæreste må komme med " Jeg føler bare ikke hun er velkommen i mit hjem hvis jeg skal være ærlig, hun tog faren til mit barn fra mig & har stadig en masse blanede følser for Málik's far..
Nu mener han så vi skal snakke med en eller anden prof for at finde ud af tingene sammen, men har jeg slet ikke lyst til?
Han har taget røven big time på mig, lovet mig gul & grønne skove & lovet Málik sq kende sin far, der var ingen andre der sq tage hans plads ( hvilket er forståligt )

- Er jeg bare dum & naiv fordi hans dame ikke må komme med ??..
& er der andre der har prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh jeg blir sindsyg :(
  • #1   27. maj 2010 Jeg synes det er HELT fair hun ikke skal komme i dit hus ..

  • #2   27. maj 2010 Heidi : Hvor det dejligt det ikke kun er mig der ikke mener hun ér velkommen her

  • #3   27. maj 2010 synes det fair det er ham din dreng skal lære at kende ikke hende når han kender sin far og de har bevist de holder sammen er den en anden snak men ikke til at starte med det gavner ikke din dreng..

  • #4   27. maj 2010 Karina : Har jeg nemlig os prøvet & forklare ham, men han vil ikke lytte til mig smiley Det så træls .. Nogen gange ønsker jeg bare & rive hovedet af ham .. Synes det så synd for min lille malle smiley

  • #5   28. maj 2010 For det første synes jeg det er helt fair, at du ikke vil have hende i dit hjem. Du bestemmer 100% hvem der kommer ind over din dørtærskel.

    For det andet, så var det måske ikke så dårlig en ide, at tale med en prof. Selvom du måske ikke har så meget lyst til det, så kan det jo godt gavne din lilli guldklump i længden. Der er ingen tvivl om, at han bør kende sin far, og nogen gange kan deet være godt, at der er en tredje person med til, at opstille nogle spilleregler for, hvordan det skal foregå.
    Nu kender jeg jo hverken faderen eller dig og hele jeres situation, men umiddelbart synes jeg det er et godt tegn, at han gerne vil have noget prof. hjælp. Forstået på den måde, at jeg har så mange gange set, at samarbejdet mellem mor og far er startet rimeligt, men så er der opstået småproblemer hen af vejen, og til sidst er der gået helt ged i det. Det har så gjort, at den ene part (som regel faderen) trækker sig helt, og ikke ser sit barn. Og den helt store taber når det sker er nu engang barnet. Så hellere få lagt nogle helt klare retningslinjer fra start, så der ikke er noget at være i tvivl om for nogen af parterne.


  • #6   28. maj 2010 jeg syntes du skal sige ja til at hun må komme med, men hun skal vente udenfor smiley ! dumme S* nu du skriver at hun stjal ham... men det er helt iorden at du ikke vil have hende med, det havde jeg heller ikke villet, havde nok gjort alt for at skille mig at med hende ...

    ja proff hjælp lyder da som en ´god ide .


  • #7   28. maj 2010 det er jo hendes kæreste der er en ** Da, han valgte at finde en anden... fordi han har fundet hende, behøver hun ikke nødvendigvis være en ko. Jeg forstår godt at det kan være svært at acceptere et andet hunkøn i dit hjem, da du har følelser for din eks. Det tror jeg de fleste kvinder vil være utrygge ved. Jeg tror at faderen gerne vil have hende med pga. (dårlig samvittighed) og så står han heller ikke alene med den lille... det er jo naturligt fra begge sider.

    Salim s far var meget usikker til at starte med mht. at skifte salim, løfte osv. osv.. det tager tid, nogle mere end andre.. hvis man ser sådan på at det var hans søster ville du nok ikke være støt på samme måde, det ville nok give lidt tryghed, da en kvinde oftest håndterer børn anderledes end børn. Tror jeg ville foreslå det, i stedet ell. svigermor..


  • #8   28. maj 2010 jeg har selv stået i siturationen så kender derfor til det desværre..
    hvis han ikke vil acceptere det synes jeg du skal melde klart ud til ham han må vælge at se sin søn uden hende eller forsinde ud af hans liv og så må din søn komme når han har lyst men selvfølgelig være åben over for ham hvem han far er snakke om ham evt ha et billed af ham på hans værelse min datter har et billed af sin far på sit værelse og når hun har brug for at snakke om ham snakker vi selvfølgelig om ham. det skal lige siges det er hendes far der har valgt at droppe hende igen og det skal du passe på med for hvis han modsætter sig sådan allerede kan du ricikere han dropper ham når han ikke får sin vilje det har jeg oplevet så mange gange smiley


  • #9   28. maj 2010 Hvis faren til mit barn SKAL have samvær (hvilket jeg ikke håber)
    Bliver det også bare Mig, Baby, Ham og en fra Kommunen ? ingen andre ikke engang hans mor.

    &jeg ved godt det lyder hårdt, men vil give grunden her hvor alle kan se det.
    så forklaringen må i få over PB hvis i har nogle negative kommentar til det (;


  • #10   28. maj 2010 altså hvis det var mig, skulle hans nye kæreste ikke omgås mit barn, før de var sikker på det var de to. for et barn knytter sig til dem de er sammen med, og når den person lige pludselig er væk kan de ikke finde ud af det,, så syntes det helt fair..

  • #11   28. maj 2010 Jeg forstår dig godt. I har et barn sammen så han burde kunne komme og se sit barn uden hende. Det er jo for at se sit barn han kommer så det er jo ikke det samme.

    Desuden synes jeg det er skamfuldt af ham at han siger han kun vil komme hvis hans kæreste kommer med. Det vil sige, at han ikke vil se sit barn hvis han ikke må tage hans kæreste med ind i en lejlighed.
    Så udtrykker han jo et sted selv at han tager sin nye kæreste før sit eget barn, for han sætter jo hende i forreste række i og med at hun får førsteprioritet og barnet kun kommer nr. 2 fordi hun har muligheder begge steder, hvor barnet kun har 1. Han vil ikke vælge hende fra i nogen af løsningerne men barnet kan blive valgt fra hvis hun ikke må komme med.
    hvis hun ikke må, bliver barnet valgt fra og så holder han sig hjemme med kæresten.

    ergo vælger han jeres søn fra til fordel for hende fordi hun skal stå som nr. 1 i begge muligheder der er.
    Og sin eks skal da ikke forhandles til at skulle komme og se sin søn.


  • #12   28. maj 2010 mr frost , snak dog pænt !

  • #13   30. maj 2010 Nadia
    Jeg forstår godt du ikke ønsker andre ej heller hans mor det vigtigste er at han skaber et tillids bånd op med sin far så må resten komme senere både kæreste og familie det kunne være når samværdet blev sådan han kom med hjem men stadig i små doser.. hvis du har brug for en snak er du velkommen til at skrive privat kender det som sagt desværre godt, også i det tilfælde hvor de har samvær dog han så dropper det, det er hamrende svært at forholde sig til..


Kommentér på:
Åh jeg blir sindsyg :(

Annonce