{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvad kunne de? {{forumTopicSubject}}

Hvad kunne jeres bebser da de var 10 mdr.? Altså kravle, stå selv, gå, rejse sig op af noget osv?
Til jer der har børn over 10 mdr.

Jeg synes min Mathias er meget langsom, han er 10 mdr. og kan sidde selv og det er det. Han kan møve sig frem på maven, og hive sig selv en lille smule op når han sidder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kunne de?
  • #1   31. maj 2010 Min Lærke er nu 1½ år, men da hun var 10 mdr. som din søn, kunne hun både sidde selv, kravle, stå og så vidt jeg husker også gå... Men men Lærke er også meget dygtig motorisk, og har altid været forand... Til gengæld kan hun ikke sige noget endnu...

    Men bare rolig trine det skal nok komme, ellers kan du spørge sp. og høre hvad hun siger, men er sikker på at hun siger det er normalt..


  • #2   31. maj 2010 Min lille søn er 10½ mdr, og han kan gravle, rejser sig op ved alt, og går rigtig godt hvis han holder mig i en finger, og så kan han sidde, og så siger han far smiley

  • #3   31. maj 2010 Min søn er nu 14 mdr, men da han var 10 mdr kunne han kravle, sidde selv, komme op og stå, gå ved støtte..Da han var 12 mdr kunne han gå selv og sige far (dadda) og nu siger han osse bøh,ja, nej, og så sagde han hund i lørdags hehe ;D
    Men det er meget normalt det med dit barn og man siger osse a drenge er langsommer end piger..
    Men William har altid været hurtig..


  • #4   31. maj 2010 mathias kunne alt sa han var 10 mnd gik rundt nej han kunne ikke løbe.. basse var langsom. han kravlet da han var 11 mnd og gik frøst da har var 18-19 mnd

Kommentér på:
Hvad kunne de?

Annonce