{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

8 uger gammel, hvad kunne jeres? {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Min dejlige datter er nu 8 uger gammel, og kan en del syntes jeg .. Men har jo ikke rigtig noget at vurderer i forhold til, da hun er det første barn smiley Og jeg ved udemærket godt at alle børn udvikler sig forskelligt, men ville alligevel hører smiley

Hun kan holde sit hoved selv, dog ikke konstant, men hun kan sagtens rejse det og kigge fra side til side, og når man sidder med hende eller går med hende holder hun det også selv, hun skal bare støttes lidt når man nu løfter hende op, og når hun er træt eller sover selvfølgelig smiley

Hun er så allerede, begyndt at "små" kravle, hun fandt ud af for et par dage siden, at når man trækker benene op under maven og skubber dem hurtigt tilbage, kommer man fremad, så hun kan skubbe sig fremad stille og roligt smiley Er STOLT smiley

Hun vendte sig næsten fra ryggen til maven her forleden også, så tror heller ikke der går så længe før det kommer, og glæder mig meget smiley ..

Så nu ville jeg hører hvad jeres børn kunne da de var 8 uger gammel, (ca. 2 måneder) ??

Knus Marie & Agnes smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  8 uger gammel, hvad kunne jeres?
Kommentér på:
8 uger gammel, hvad kunne jeres?

Annonce