Føler mig som en total dårlig mor. {{forumTopicSubject}}
I skete det der ikke måtte ske. kommer hjem som jeg plejer med liften i armen og pudsle tasken over skulderen. vores ene kat sys lige den skulle springe op ad mig og pudsle tasken vælter ned i liften og jeg mister det ene greb om strooben, jeg havde næsten sæt liften ned på gulvet inden den vælter og bette manden triller ug og falder et par cm. ned på gulvet heldigvis tog skærmen på liften slaget, og han sted i et skrig som hurtigt holde os. men har det bare dårligt og har tåre i øjen når jeg kigger på ham, har det så dårligt over dette kunne ske.
men lidt efter smilede han og har spist godt og er føst faldet i søvn nu hvor det skete ca. kl. 16.
puha blev lidt lang, har det mega dårligt og føler mig som en dårlig mor fordi det kunne ske.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
Tanja prøvede det også da Dean var lille og hun var grædefærdig i flere timer efter, hun rendte inde ved ham hele natten for at tjekke op på ham osv. endte med at vi kørte ham på skadestuen hvor lægen sagde at sådan et tilfælde havde han næsten hver dag og der var ikke sket noger med ham.
men kan som sagtens følge dig, nu får jeg så også dårlig samvittighed bare jeg skælder ham ud hehe.
mvh Johnny
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Og en dårlig mor, det er du bestemt ikke, der sker uheld og man gør det jo ikke med vilje... Men forstår udenmærket hvordan du har det..
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Vi alle kommer ud for uheld. Det er svært at undgå med sådan nogle små størrelser hvor vi ikke kun skal holde øje med os selv men også en mere. Og når de så bliver ældre og hurtigere og mere nysgerrige kan der også hurtigt ske uheld.
Det værste uheld jeg nogensinde har været ude for var at min datter faldt ud over indkøbsvognen og røg på hovedet ud over, lavede en salto og landede helt rent direkte ned på ryggen.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
har vækket ham et par gange nu her han vågner og reager men falder hurtigt i søvn igen, men det er nok klart når det her han plejer og sove og ikke har sover siden kl. 3 i efter middags.
tror ikke jeg får sovet meget i nat.
mar 2009
Jeannie H. Puha, det var godt nok en slem oplevelse, der skete vel ikke noget med den bette.
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
men nej det er aldrig sjovt når ens barn slår og man vil altid tænke over om man kunne have gjort noget for at undgå det, men det ville nu også være synd at pakke barnet ind i bobleplast og forbyde det at komme ud.
at ens barn kommer til skade gør ikke en til en dårlig forælder, det er svært at overbevise sig selv om, men det er jo et rent og skært uheld og så lang tid barnet har det godt er alting jo godt
mvj johnny
jun 2008
Tror mere det er chokket han er begyndt at græde af.
Har han kastet op? (tænker på hvis du var nervøs for hjernerystelse)
jun 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Vi har allesammen været uheldige, ellers sker det før eller siden...
mar 2009
han har ikke kastet op eller noget. så jeg kan måske godt falde lidt nd igen :0)
mar 2009
* Sonne & Skønne Noah nu med 16 tænder *20+, okay, det var jeg ikke klar over. var nervøs for en hjernerystelse og hans nakke.
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
der var også engang, hvor jeg lige var kommet hjem og blev modtaget med åbne arme af mand og søn, så fik ikke lukkede gitteret til trappen ordentligt, opdagede det senere på dagen og sagde noget i stil med hov har glemt at lukke lågen og vakse victor overhalede mig og skreg miiiiii gør deeet og han løb så stærkt at lågen ik nåede at gå i hak, så den fortsatte ligesom bar og det gjorde victor også hele vejen ned af trappen :s (jeg sværger mit hjerte ikke slog i det han røg ned - blev så bange) men sært nok fik han ik så meget som et blåt mærke
og så har jeg også en enkelt gang kommet til at vende mig for hurtigt,mens han lå i mine arme så han har fået en dørkam i hovedet :s
uheld sker jo og man kan ik gøre andet end at bruge det til forebyggelse fremover ( freja har feks ik fået en dørkam i hovedet, da jeg er obs på dette
men nu kan man jo som i dit tilfælde ikke forebygge mod udefra kommende objekter eller væsner
jun 2008
mar 2009
Føler mig som en total dårlig mor.