{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Føler mig som en total dårlig mor. {{forumTopicSubject}}

I skete det der ikke måtte ske. kommer hjem som jeg plejer med liften i armen og pudsle tasken over skulderen. vores ene kat sys lige den skulle springe op ad mig og pudsle tasken vælter ned i liften og jeg mister det ene greb om strooben, jeg havde næsten sæt liften ned på gulvet inden den vælter og bette manden triller ug og falder et par cm. ned på gulvet heldigvis tog skærmen på liften slaget, og han sted i et skrig som hurtigt holde os. men har det bare dårligt og har tåre i øjen når jeg kigger på ham, har det så dårligt over dette kunne ske.

men lidt efter smilede han og har spist godt og er føst faldet i søvn nu hvor det skete ca. kl. 16.

puha blev lidt lang, har det mega dårligt og føler mig som en dårlig mor fordi det kunne ske.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig som en total dårlig mor.
  • #1   31. maj 2010 det sker for rigtig mange det der og det er et rent uheld, så ikke noget at have dårlig samvittighed over.
    Tanja prøvede det også da Dean var lille og hun var grædefærdig i flere timer efter, hun rendte inde ved ham hele natten for at tjekke op på ham osv. endte med at vi kørte ham på skadestuen hvor lægen sagde at sådan et tilfælde havde han næsten hver dag og der var ikke sket noger med ham.
    men kan som sagtens følge dig, nu får jeg så også dårlig samvittighed bare jeg skælder ham ud hehe.
    mvh Johnny

• #2   31. maj 2010 Puh ha sikke da en ubehagelig oplevelse, som du beskriver det, lyder det jo ikke til at han har taget det mindste skade, og så længe han virker ok, behover du ikke være urolig..

Og en dårlig mor, det er du bestemt ikke, der sker uheld og man gør det jo ikke med vilje... Men forstår udenmærket hvordan du har det..

• #3   31. maj 2010 Det har intet med at være en dårlig mor at gøre. Det var et uheld du var ude for. Hvis det var nogens skyld var det kattens, men den ved det jo ikke. Og det har da heller ikke været dens hensigt at den ville gøre det så du kunne tabe liften.

Vi alle kommer ud for uheld. Det er svært at undgå med sådan nogle små størrelser hvor vi ikke kun skal holde øje med os selv men også en mere. Og når de så bliver ældre og hurtigere og mere nysgerrige kan der også hurtigt ske uheld.

Det værste uheld jeg nogensinde har været ude for var at min datter faldt ud over indkøbsvognen og røg på hovedet ud over, lavede en salto og landede helt rent direkte ned på ryggen.

• #4   31. maj 2010 Takker for jeres støtte :0)

har vækket ham et par gange nu her han vågner og reager men falder hurtigt i søvn igen, men det er nok klart når det her han plejer og sove og ikke har sover siden kl. 3 i efter middags.

tror ikke jeg får sovet meget i nat.

• #5   31. maj 2010 Johnny. forstår hende godt, man har bare total dårlig som vittighed.

Jeannie H. Puha, det var godt nok en slem oplevelse, der skete vel ikke noget med den bette.

• #6   31. maj 2010 hvis du er bekymret for at han får mén, så tag til lægen.. det gjorde én af mine bekendte. Man laver fejl indimellem, som mor. Problemet er bare at vi kvinder er så forfængelige, vi vil have at alt skal være perfekt.. til tider godt andre ej sikke nej smiley Men synes ikke du skal have dårlig samvittighed, tror han skreg pga. shocket smiley God aften og håber virkelig at du får sovet i nat. Når du ser på ham, så tænk på alle de gode ting du gør for ham hver dag smiley og hvor heldig han er at have en god mor.. der virkelig vil sit barn det bedste.. det glemmer vi kvinder tit smiley SMIL smiley

• #7   31. maj 2010 det væste med Dean er at han siger ikke noget når han slår sig, så det er lidt svært at finde ud af hvor galt det er, da han trillede ud lå han bare og gloede op på hende som om intet var hændt, blev sågar ringet op af en panik slagen dagplejemor her for et par uger siden der fortalte mig at knejten havde slået sig og fået en flæge over øjet, men stadig ikke sagt en lyd. troede ellers sådan nogle børn var pivede men han tager alt i stiv arm.

men nej det er aldrig sjovt når ens barn slår og man vil altid tænke over om man kunne have gjort noget for at undgå det, men det ville nu også være synd at pakke barnet ind i bobleplast og forbyde det at komme ud.
    at ens barn kommer til skade gør ikke en til en dårlig forælder, det er svært at overbevise sig selv om, men det er jo et rent og skært uheld og så lang tid barnet har det godt er alting jo godt smiley

mvj johnny

• #8   31. maj 2010 Nu mor til en dejlig dreng:

Tror mere det er chokket han er begyndt at græde af.
    Har han kastet op? (tænker på hvis du var nervøs for hjernerystelse)

• #9   31. maj 2010 Og nej der skete heldigvis ikke noget med hende

• #10   31. maj 2010 Hvis barnet skriger med det samme er der ikke nogen hjernerystelse, det er den besked jeg har fået af vagtlægen, engang Noah faldt ned fra sofaen... Når man får hjernerystelse, kommer man i en beesvimmelses tilstand, og derved skriger de ikke.... smiley

Vi har allesammen været uheldige, ellers sker det før eller siden...

• #12   31. maj 2010 jeg har lige vækket ham og givet ham en tør numse og han var som han plejede på pudsleboret og lige spise 150 ml mme.

han har ikke kastet op eller noget. så jeg kan måske godt falde lidt nd igen :0)

• #13   31. maj 2010 Jannie, det var dejligt der ikke skete noget med hende.

* Sonne & Skønne Noah nu med 16 tænder *20+, okay, det var jeg ikke klar over. var nervøs for en hjernerystelse og hans nakke.

• #15   31. maj 2010 Nu mor - Jeg var heller ikk klar over det, men jeg ringede straks til vagtlægen da Noah for langtid faldt ned fra sofaen, og der fik jeg den besked, at når de græd med det samme var der intet at være nervøs for hvad hjernerystelse angår smiley

• #16   31. maj 2010 god side merete - til at dulme samvittigheden med at man ikke er den eneste - victor er en gang faldet ud af vores seng og slog panden lige ned i trægulv og han fik en ordentlig bule :s men heldigvis skete der ik mere.

der var også engang, hvor jeg lige var kommet hjem og blev modtaget med åbne arme af mand og søn, så fik ikke lukkede gitteret til trappen ordentligt, opdagede det senere på dagen og sagde noget i stil med hov har glemt at lukke lågen og vakse victor overhalede mig og skreg miiiiii gør deeet og han løb så stærkt at lågen ik nåede at gå i hak, så den fortsatte ligesom bar og det gjorde victor også hele vejen ned af trappen :s (jeg sværger mit hjerte ikke slog i det han røg ned - blev så bange) men sært nok fik han ik så meget som et blåt mærke smiley

og så har jeg også en enkelt gang kommet til at vende mig for hurtigt,mens han lå i mine arme så han har fået en dørkam i hovedet :s

uheld sker jo og man kan ik gøre andet end at bruge det til forebyggelse fremover ( freja har feks ik fået en dørkam i hovedet, da jeg er obs på dette smiley

men nu kan man jo som i dit tilfælde ikke forebygge mod udefra kommende objekter eller væsner smiley

• #17   1. jun 2010 Min mor tabte engang min lillebror (kom nærmest til at smide/losse/kyle ham fra sig) da hun skulle ud af bilen på en parkeringsplads (hun sad bagi og havde lige taget ham op af stolen og skulle ud) og idet hun josker ud sidder hendes fod fast i sikkerhedsselen så han ryger ud af armene på hende og op og ned på asfalten og hun lå lige så lang hun var med den ene fod oppe i bilen, viklet ind i selen og med resten af kroppen på asfalten og så gispede og skreg hun. Han græd rigtig meget (klart nok) men han har det helt fint den dag i dag. Der skete vist ikke rigtig noget heldigvis.

• #18   1. jun 2010 Hvor er i søde alle sammen, tak for jeres varme tanker :0)

Kommentér på:
Føler mig som en total dårlig mor.

Annonce