{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

IIHH! {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det Mortens tur til at have Papaya i den her weekend, lørdag og søndag så har lavet planer i dag med kæresten og til 80'er fest senere ved et vennepar vi har, og så DHB i morgen.

Han plejer altid at sige når han har hende at hvis han har hende til søndag f.eks så vil han aflevere hende kl. 8 søndag morgen.
Ja så regnede jeg jo også med at når han afleverer hende kl. 8 til mig, skal jeg vel også aflevere hende kl. 8 om morgenen når han skal have hende.

Snakkede med ham sidst i går hvor han blev sur på mig fordi jeg lige har været i fogedretten fordi han oprettede et benzinkort i mit navn uden jeg vidste det og kørte rundt hver dag mens Papaya var lille, sammen med sine kammerater og brugte for 250-300 kr benzin OM DAGEN. Og der er så også lige blevet betalt storebælts broafgift 4 gange. Jeg anede absolut intet om det og vi var ved at gå fra hinanden på det tidspunkt.
Pludselig fandt jeg bare et brev hvor der stod at jeg skyldte OK Benzin 8700 kr. for en periode på 1 måned og 1 dag.
og da jeg konfronterede ham sagde han bare at han ikke kunne fordi han havde så meget gæld og var i RKI og han havde brug "pengene" (benzinen) men mente bare ikke han havde brug for det for han boede op og ned af sin arbejdsplads og det eneste han brugte benzin til var at køre rundt med kammeraterne.

Jeg har selvfølgelig nægtet at betale OK benzin med grunden at jeg aldrig har skrevet under på at få sådan et kort og at jeg hverken har bil eller kørekort og på daværende tidspunkt en datter på 5 mdr man ikke bare ligger og kører sådan rundt med.

Nå men i fogedretten truede de med fængselsstraf eller at de tog mit indskud da jeg sagde at jeg ikke havde nogen ejendele af særlig værdi. Så skulle give dem min udlejers nummer og adresse. Og når udlejeren intet indskud har, kan de opsige en omgående og sætte en på gaden. Hvilket hun nok vil gøre.

Ville have at Morten betalte hvad han skyldte så jeg kan give dem direkte til OK Benzin, dem som Morten giver mig, så var flink og talte rigtig pænt og roligt med ham og spurgte om vi skulle finde ud af noget så vi kunne få det ud af verden, om hvor meget han ville betale om måneden og hvornår han ville starte.

Så skruede han bare mega højt op for musikken for at vise at han ikke gad tale om det. Fik ham til at skrue ned (det var i går det her)
han skruede så ned for musikken i bilen fordi Papaya ikke var særlig begejstret og sagde surt at han ikke havde nogen penge (har ikke oplevet ham ikke have råd til noget, og dagen før havde han lige købt en slange + tilbehør og går til træning og bruger en masse penge) han får penge konstant af hans far der sætter penge ind på hans konto hver mandag.
Så spurgte ham om hans far så ikke kunne hjælpe ham når han hjælper ham med penge til alt andet.
Så sagde Morten at hans far heller ikke havde flere penge. Og de kommende måneder ville Morten heller ikke have nogen penge for han vil få 4100 i kontanthjælp og huslejen er 4200 kr. så spurgte selvfølgelig mistroisk om hvordan han så lige ville klare sig i hverdagen hvortil han bare svarede "det ved jeg ik"

tror han lyver, han gider bare ikke en skid betale alt hans lort og gæld han får fusket over på mig.
I sidste år spillede han hele min løn op i poker efter han havde tabt hele sin egen!!

han har heller ikke betalt faderskabsbidrag i 8 mdr.

men han havde godt nok råd til at tage i byen i aftes.
vi snakkede i telefon senere på dagen hvor han satte sig på tværs og sagde at han intet kunne betale for han havde ingen penge. Og det ville han heller ikke få fremover.

Ved ikke om det er det han er blevet sur over, for skrev til ham kl. 8 i morges hvad tid han ville hente hende og har forsøgt at ringe til ham og han har ikke svaret og jeg har stadig intet hørt fra ham! Det er snart 6 timer siden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IIHH!
  • #1   5. jun 2010 Jeg tror ikke han kommer.

    Hvad bør jeg gøre hvis han ikke ringer tilbage eller kommer? klokken er ret mange så tror ikke på han ligger og sover. Er bare ret sur for jeg havde lavet aftaler for nu syntes jeg dte var min tur til at slappe lidt af oven på alt det sygehus ræs hver dag


  • #2   5. jun 2010 ej et svin godt du er kommet a med ham.. men kan ikk rigtigt sige noget der trøster.. for du kan ikk rigtigt gøre noget.. hvis kortet står i dit navn så hænger du på regningen med mindre du kan bevise det ikk er din underskrift..så det dukoment falsk som giver fængsel straf til ham..
    men kan ikk forstå de siger det til dig i fode retten for hvis man ikk kan betale kan man få en afgrags ordning.. ellers hvis du har sålidt til dig selv om md kan du blive erklæret inkoseluet eller så dan hedder det så må de ikk røre dig eller sætte renter påi 6md.. det har jeg prøvet masser a gang i foderetten


  • #3   5. jun 2010 jeg ville melde det til politiet eller køre et personligsagsmål mod ham for at have brugt dit navn (ved ikke om det var det du var i fogderetten med eller om det var mod OK) ?

    tror heller ikke han kommer og det er da træls for dig når du har lavet planer..

    udermere ville jeg da klart sørge for at han bliver tvunget til at betale faderskabsbidrag! det er jo mange penge han skylder dig i sidste ende.. tror sku han er flov over sig selv og derfor tør han ikke komme.


  • #4   5. jun 2010 ang faderskabs bidrag skal du bare selv søge om det, kan ikke huske om det er kommunen eller amtet men så får du det helt automatisk ;o)



  • #5   5. jun 2010 Jeg ville også køre et personligt søgsmål mod ham... det er bedrageri...
    jeg synes da godt nok han er forfærdelig... men giv dig ikke... overhovedet.. også synes jeg du skal gå i statsamtet, hvis det fortsætter med han bare henter hende når det passer ham...


  • #6   5. jun 2010 Har også tænkt mig at gå til kommunen og få faderskabs bidraget nu. Har ville være overbærende med ham for han sagde at han troede han mistede den fælles forældremyndighed ved det. Sagde at det gjorde han da ik men det tror han ikke på.


    Jeg forsøgte at ringe til ham igen og han tog telefonen denne gang og råbte og skreg og truede med at slå os allesammen ihjel og at dte ikke var en trussel men en advarsel, og at en af os (mig og min kæreste) ville dø en af dagene. Og han ville klynge min familie op.
    Sagde stille og roligt om vi ikke kunne tale om det på en ordentlig måde uden han altid skulle hidse sig op for jeg talte altid pænt til ham. Så skreg han at han fucking ikke gad mere og vi skulle passe meget på ellers slog han os ihjel.

    Og at jeg fanme ikke skulle true med at tage forældremyndigheden så hans datter blev taget fra ham for det ville jeg ikke overleve. Sagde at det havde jeg heller aldrig sagt til ham at jeg ville. Jeg ville netop have at min datter skulle have begge sine forælre og at jeg syntes jeg havde været meget overbærende med ham i forhold til hvad alle andre ville.

    Så skreg han igen at jeg fanme havde truet i går med at tage hans datter fra ham. Han ville slet ikke høre på mig når jeg bad ham gøre det. Fik så igennem at jeg aldrig havde sagt det, men at når han ikke ville betale de 9800 kr han havde gået og brugt så jeg blev nødt til at betale og hvis jeg samtidig skulle forsørge hende 100% fordi han ikke betaler faderskabs bidrag at så var jeg nødt til at gå til kommunen og lave en ordning med faderskabs bidrag der så jeg fik dem nu.
    Han spasmede helt ud og sagde at jeg løj og at jeg havde sagt det andet og ville ikke tro på mig.

    Det gør mig bare så irriteret for han laver alting om selvom han godt ved det ikke er sådan.

    Så nu vil han have at vi alle skal dø


  • #7   5. jun 2010 Var hans plan så at hente hende?

    Sikke en nar og det er da ulovligt det han har lavet og han må kunne meldes for falskneri


  • #8   5. jun 2010 Fuck hvor er han lam.. For det første forstår jeg ik hvorfor fogedretten/OK ik har tjekket om din underskrift passer med den der er lavet på kortet.. De har mulighed for at få sådan en mand til at tjekke om underskrifter er ens.. For selvom han har siddet og øvet på det kan de ALDRIG blive identiske..
    Og ellers meld ham for bedrageri hos politiet.. Måske de er mere villige til at få tjekket op på hvis underskrift der er sat..
    Håber det bedste for dig med sådan nar til din datter smiley


  • #9   5. jun 2010 Han siger at han ikke har skrevet under noget sted, at det var nemt at bestille et kort i mit navn. Men fogedretten siger at jeg SKAL betale.


    Jeg ringede til ham igen for at prøve at få ham til at falde lidt ned og snakke ordentligt sammen. Han siger at vi bare kan komme med hende hvis jeg tør og så får vi at se hvad der sker (meget vredt)
    er bare bange for hvis han har en pistol for han ved godt at han er meget mindre end Jacob og Jacob min kæreste er en ekstremt rolig type der taler om ting i stedet for og han gider ikke skændes. Jeg har aldrig selv haft et skænderi med ham.
    Men Morten, det er mere hvem der først river hovedet af den anden og Morten har set Jacob i et hurtigt glimt før og han ved jo godt at Jacob er større end ham. Jacob vejer 101 kg og er 1,91 cm høj hvor Morten vejer 68 kg og er 1,77 høj, og tror ikke Mortens stolthed ville turde tage chancen om at stå mand til mand så tror han ville skaffe sig en pistol for at være helt sikker på at kunne ydmyge Jacob eller få ham til at gøre som han vil.

    Og den chance har jeg ikke lyst til at tage, for tror Morten har noget i baghånden hvis man tog derud.
    Sagde til ham i telefonen at vores datter ikke skulle være til stede hvis han havde tænkt sig at ville slås eller gøre alt muligt. Så sagde han bare at hun kunne komme ud på toilettet imens.

    Jeg kan bare ikke se hvorfor han skal være så gal, men det kan han åbent bart selv. Håbede at jeg kunne få ham i tale på en civiliseret måde men åbent bart ikke


  • #10   5. jun 2010 Ved ikke om man skal tage derud for at vise man ikke er bange for ham eller holde sig væk og styrke hans tro i at han kan skabe sig og gøre som han vil fordi han så tror vi er bange for ham. Han er jo lille så han har brug for at få sin selvtillid gennem andre ting. Evt. ved hans hidsighed eller true osv. og føle at folk er bange for ham.

    Hvad ville I gøre?


  • #11   5. jun 2010 Jeg kender ikke Morten men jeg ville tage derud og lade Papaya blive i bilen evt sammen med din kæreste. Og så ville jeg se hvad han havde tænkt sig og aflæse ham for at få fornemmelse af om han var sur og ville gøre noget eller om han bare har det svært.

    Men tvivler på jeg ville lade ham have min datter


  • #14   5. jun 2010 Jeg havde slet ikke kontaktet ham.. færdig bum.
    vil han have sin datter måtte han kontakte mig, svin altså -.-'
    Ang det benzin kort kan du melde det ? for det er jo falskneri og bedrageri..
    og det kan jo ikke passe du skal lide for noget han har gjort galt s;


  • #15   5. jun 2010 han VIL have at min kæreste skal tage med, hvor han ellers aldrig har ville møde ham og han har aldrig måtte være nede ved sin bil eller noget hvis Morten skulle hente Papaya. Morten har altid sagt at jeg skulle sørge for at min kæreste ikke var der så nogen gange har jeg måtte skrive til min kæreste om han ikke kunne vente på en tankstation indtil jeg skrev han kunne komme hjem for Morten var her men ikke ville have han kom.


    Jamen hvis jeg tager ud til Morten hvad så hvis han har en pistol? hvorfor insisterer han pludselig på at min kæreste SKAL komme med og vi skal komme lige så snart vi kan. Og sige "Der kommer til at ske noget og det kan jeg godt love dig for!!" han ved jo godt at han er meget mindre end Jacob så tror ikke han ville turde at udfordre Jacob frivilligt hvis nu han fik tæv. Så ville hele hans stolthed jo ryge og det er slemt for Morten.


  • #16   5. jun 2010 de siger at jeg ikke kan gøre noget ved benzinkortet mere fordi der er gået så lang tid at jeg har fået en dom så jeg SKAL betale. Han sagde jo at han nok skulle betale så om jeg ikke godt ville lade være med at melde ham og jeg troede jo på ham, men nu vil han ikke når det pludselig gælder med at han ligefrem skulle til at nå til det punkt hvor han skulle til at af med pengene

  • #17   5. jun 2010 Hold da op :o/ Det første jeg havde gjort lige nu, var at ringe til politiet og melde ham for trusler..

    Han lyder ikke som en der skal have din datter..
    Hvis du går på kommunen betaler de pengene på vejne af ham, så skylder han kommunen dem - istedet for dig..

    Og hvad angår benzinkortet, der tror jeg du skal ringe til den OK station det er lavet på og snakke med dem.. Når du ikke har et kørekort, hva dælen skulle du så bruge så meget benzin til :s

    Er helt mundlam, ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Men ville nok bare lade være at kontakte ham, og slet ikke lade ham få datteren at se før han ved hvad almindelig pli er..


  • #18   5. jun 2010 Hej ...
    ville lige hurtigt sige at jeg bestemt ikke synes du skal aflevere din datter , hvis der er optakt til ballade ...
    vil han se hende må han da selv hente hende !

    Fader bidraget kan du søge fra den dato han fraflyttede jeres adresse altså fra den dag du kan dokumnetere for at i ikke var sammen mere og så får du det udbetalt med tilbagevirkende kraft smiley

    og Ok kortet ... jeg ved ikke lige hvad du kan gøre når der er gået så langt tid , du skulle nok have råbt højt allerede ved 1 regning..
    desværre kan man idag bestille de benzinkort over nettet UDEN at skrive under så længe du bare har cpr nummeret på det navn du skriver på !

    håber du finder en løsning på det hele .....


  • #19   5. jun 2010 Jeg havde også meldt ham for trusler..
    og det lyder ikke ligefrem som en situation jeg vil sætte hverken, mig, min kæreste eller datter i ? han lyder jo total syg i hovedet altså..

    Men jeg ville skrive til ham, at så længe det var med den på kom i ikke.
    og så ville jeg ringe til politiet og fortælle dem hvad og hvordan.
    for det lyder til du tror han kunne finde på det, så jeg ville ikke løbe nogle chancer ? der ud over ville jeg tage væk fra min lejlighed, for kan han komme i tanke om at gøre noget hvis i kommer, kan han vel også finde på at opsøge jer hvis i ikke kommer (:


  • #20   5. jun 2010 Han har slukket sin telefon nu.

    Og kan ikke anmelde ham for trusler når han kun har sagt det gennem telefonen, jeg kan ikke optage på den. Så har intet jeg kan bevise


  • #21   5. jun 2010 Så selvom jeg tog Papaya med hjem igen ved jeg ikke om jeg bør tage ud og snakke med ham allesammen eller lade være. Han er vist ret ligeglad med hvad vi gør

  • #22   5. jun 2010 Så ville jeg holde mig væk fra ham, og langt mindre lade min datter se ham (:
    og igen hvis du føler han kan finde på noget, så ville jeg tage væk?
    et eller andet sted hen.. så han kommer til en tom lëjlighed ? hvis han skulle komme.


  • #23   5. jun 2010 jeanni: sjovt nok så lyder meget af det du skriver som min eks, med hensyn til trusler og afhentning osv.

    Her skrev jeg bare når han truede med mord at han skulle bare komme jeg var hjemme nu men så måtte han jo selv passe sin søn 24-7 og når han nu ikke engang kunne overholde de aftaler vi havde nu hvordan ville han så tage ham fast ;o) det lukkede hurtigt munden på spaden ;o)


  • #24   5. jun 2010 Sabrina:

    Problemet er bare at han gerne vil have hende fast smiley

    han ville ikke kunne klare det, men det ved han ikke selv. Han kan ikke se det


  • #25   6. jun 2010 Han er simpelt hen for psykisk ustabil og aggressiv til at Nogen af Jer skal i nærheden af ham lige nu! Du har prøvet - og virkelig været overbærende - men han kan IKKE tales til besindighed... Du skal altså ringe til politiet med de trusler, bevis eller ej.

  • #27   7. jun 2010 hvorfor ringer du ikke til politiet ? eller ringede , og så til statsamtet i dag ? det havde jeg gjort , sikke en stodder, gør dog alt der står i din magt for at han ikke skal rører din datter med de psykopat tanker ...

  • #29   8. jun 2010 loven er sådan mht til den slags , jeg kender en der sidder tilbage uden bil,hus, båd og minus 400,000,-! hans eks brugte penge i hans navn ,lånte alle steder osv .hun har ingen penge og vil ikke betale, så i fogedretten blev det hans opgave at betale lortet ud smiley

    så altså , ja du kan anke den men får sikkert intet ud af det , skaf en advokat, men hviss din x siger at han ingen penge har og siger det samme til advokat/retten ja så slipper han alligevel smiley



  • #30   8. jun 2010 ja og taber du sagen ska du betele sagens omkostninger og advokat sælær

  • #31   12. jun 2010 de sagde at jeg havde fået en dom for det så jeg intet kunne gøre. Jeg svarede tilbage som jeg skulle pr. brev men de kan ikke finde det. Er bare ret sur for det burde de sku have styr på. Jeg kunne få lov at udfylde en blanket og give dem og så ville de overveje om jeg kunne anke det, så det har jeg gjort. Så ved jeg ikke om jeg får svar eller hvad der sker

Kommentér på:
IIHH!

Annonce