{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

grunden til sut. {{forumTopicSubject}}

her den anden dag havde jeg lavet en tråd angående brug af sut og mange skrev at man ikke skulle buge den hvis ikke de lige tog den,men nu er jeg faldet over noget en SP har skrevet ang brug af sut og der skriver hun at det er godt og bruge sut da det er med til at hjælpe brnet når det fordøjer sin mad ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grunden til sut.
  • #1   7. jun 2010 En sut sammen med en sutteklud kan også have meget god virkning, det at sutte uden at få mælk i gennem systemet hjælper maden videre på vej og er med til at give ro i tarmene. Hvis man bliver ved med at lægge til, så hjælper det lige kortvarigt, men ikke på sigt, fordi der jo hele tiden kommer ny mælk til som så også skal nedbrydes af systemet - altså mere uro i maven.


  • #2   7. jun 2010 det her som hun beskriver er lige netop det problem vi har med min datter, hun vil gerne sutte og ender med at små æde konstant og i går havde hun en del bøvl med maven, ;o)

  • #4   7. jun 2010 MIn SP sagde også at det var positivt for så havde barnet også den tryghed når det var ked, og det var bedre med et barn der kunne blive glad af det, hvor man kunne trøste det med en end at man ikke kunne. Ved ikke hvordan jeg skal formulere det.

    Men hun sagde at jeg skulle være glad for at hun ville tage den, for jeg ville egentlig have haft at hun ikke skulle bruge sut, men overgav mig fordi hun græd så meget.


  • #5   7. jun 2010 vi blev oz anbefalet a gi line sut fordi hun spiste hele tiden nogen gang ammede jeg hver time og det var da både a personale på sygehus og sp der vi kom hjem..men fik hhende først til a tag den der hun var 4 md..

  • #6   7. jun 2010 Nogle der ikke vil have sut vælger på et tidspunkt tommelfingeren.
    Fingeren kan blive helt deform af det og det er altså noget nemere at fjerne en sut end en tommelfinger..

    jeg er også super glad for at Sofie vil have sut.. Det kan lige "købe" et par timer ekstra om natten


  • #8   7. jun 2010 Anton har aldrig villet ha sut, hans suttebehov blev fint stillet hos mig ( måske er der forskel på om suttebehovet tilfredsstilles når barnet også får flaske ? - det tager jo ikke mange sekunder at tømme en flaske i forhold til amning)
    Han har aldrig haft mavepine ,men igen er der jo himmelvid forskel på at skulle fordøje MME og brystmælk så måske er det derfor ?

    mine tre andre børn har brugt sut og der har ikke været forskel på hvor nemme de har været til at blive trøstet - anton kommer bare op og får et kram så er han glad igen så sutten er af mindre betydning for os end jeg egentligt havde regnet med.


  • #9   7. jun 2010 Malthe har heller aldrig brugt sutten og det er jeg super glad for :0) Han har altid været nem at trøste...... tryghed hmm !!!!! brøn der ikke bruger sut for tryghed via andre måder jo !!!!

Kommentér på:
grunden til sut.

Annonce