{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Hjælp til ammestop {{forumTopicSubject}}

Hej

Ville høre om i har gode råd til ammestop.
Min søn er lige blevet 1 år og nu det ved at være tid- grunden bla er jeg håber på mere søvn om natten da vi er oppe en del gange.
Men jeg ved bare ikke om jeg er klar til gråd i flere timer om natten... Hvad gjorde i?
Skal lige siges at spiser godt om dagen og han aldrig har været glad for at sove og bruger ikke sut eller sutteflaske!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ammestop
  • #1   19. sep 2013 Jeg stoppede da vores var 6 måneder (malkede ud), og jeg supplerede med mere modermælkserstatning og undgik at der var meget gråd om natten. Og ellers så gav jeg en portion grød inden sengetid. Men vores bruger så sut. Og jeg ved ikke om du kan undgå gråd, hvis han ingen sut har, og han heller ikke er van til sutteflaske. Har du din SP inde over der evt kan hjælpe med vejledning ?

  • #3   19. sep 2013 Her er Markus 8 mdr, vil ikke tage sut/flaske, spiser godt om dagen og bliver kun ammet aften/nat, vågner hver time og kommer (for at mor kan fungere) ind i dobbeltsengen, hvor han så ligger og sutter ved mig hele natten!!!
    Det skal til at have en ende nu! De sidste par nætter har han sat tænderne i og jeg er i bund og grund godt træt af at ligge fastlåst i samme stilling hver eneste nat!
    Har forhørt mig ved sp, som råder til at fylde rigeligt væske på ham om dagen og så lade far tage den sure tjans og gå ind til ham om natten og tilbyde et glas vand! Det projekt starter her i weekenden... Regner med at hele familien kommer til at trænge til en lang middagslur!!!


  • #4   20. sep 2013 Har desværre en mand som ikke deler vores natteroderi- øv!
    Ja sp syntes bare jeg skal lade han græde og putte ham og tilbyde ham vand gange mange.


  • #6   20. sep 2013 Du lugter af mælk. Send manden ind, han må lissom komme på banen her.

  • #7   20. sep 2013 Ja lige præcis som ACS skriver, så lugter du af mælk og han vil helt sikkert brokke sig meget mere over forandringen end hvis det er far som kommer ind!
    Min mand er en af de (fornuftige) mænd, som ikke vågner ved babygråd, men så må det jo være min opgave at vække ham og sende ham afsted!


  • #8   20. sep 2013 Min man kan desværre ikke deltage- så det er bare SÅ øv!

  • #9   20. sep 2013 Men jeg må bare igang selv... Havde nu været dejligt hvis manden kunne deltage!

Kommentér på:
Hjælp til ammestop

Annonce