{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.822 visninger | Oprettet:

søvn 11 uger gammel {{forumTopicSubject}}

KAN I MON HJÆLPE MIG???? Min lille pige på 11 uger sov fra onsdag aften omkring kl 22 og til torsdag kl 09.00 og så sov hun igen en halv time ved 10 tiden og igen ved 12 tiden en times ca og om eftermiddagen. så faldt hun rigtigt omkuld ved 18.00 tiden og har sovet indtil her fredag morgen kl 5. og faldt så igen omkuld ved halv 7 tiden.... Hun får flaske men Igår spiste hun kun ca 400ml men plejer at spise 600-700ml. hun "siger" selv til når hun er sulten + at jeg altid giver hende mad når hun vågner... Hun virker glad og godt tilpas når hun er vågn... Men er det normal at de lige får nogle dage hvor de bare sover, selvom at hun er så "gammel" eller tror i hun er ved at blive syg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søvn 11 uger gammel
  • #1   11. jun 2010 Det er lidt svært at sige, men min dreng havde også perioder hvor han kunne sove hele tiden.. De sover jo generelt meget når de er små..

Men så længe hun virker frisk og du kan få øjenkomtakt med hende, så skulle du ikke frygte noget.. Lyt til din egen mavefornemmelse smiley

• #2   11. jun 2010 Min pige er 9 uger og har også det sove mønster lige for tiden... hun sover rigtig meget, men som malene skriver. Hvis de virker friske og tilpas når de er vågen, er det ingen problem. At hun ikke spiser så meget, kan både hænge sammen med at hun sover meget men også at der har været så varmt...... prøv evt. med kogt vand hvis du ikke synes hun får væske nok....

• #3   11. jun 2010 hun sku gerne sove det meste a tiden når hun ikk er ældre men hun sku oz helt ha mad hver 3 til 4 time..men børn er oz forskellige og så længe hun tag på og har det fint så sku da ikk være noget problem da børn oz er forskelige så du kan først rigtigt vide det når hun blive vejet næste gang om hun sover for meget og måske kommer til a springe måltider over.

• #4   11. jun 2010 Jeg fik af vide af SP at hun nok selv skulle sige til når hun var sulten og at jeg ikke skulle vække hende selvom hun i perioder sov 10-12 timer....

• #5   11. jun 2010 kristine : hvor meget vejer din datter ? og for hun kun flakse ?

Emil sover ikke særlig tit .. vi er heldig hvis han tager 2-3 timer i streg om dagen .. men nogen dage kan han sove næsten hele dagen væk smiley

• #6   11. jun 2010 Lullee ja hun får kun flaske og vejer 5520 hun har taget 2.5 kg på siden hun blev født... hun plejer at sove men synes at hun har sovet meget i disse dage men det er måske bare normal..

• #7   11. jun 2010 Jamen når hun vejer så meget ''skal'' hun jo spise 920 ml om dagen smiley Så det er da ikke meget hvis hun spiser 6-700 kun ??

men det er meget normal de har nogen dage hvor de bare sover og sover .. gør emil os ,.. men sårn en dag som idag , har han kun sovet 30 min sammen lagt fra kl 4 og ind til for en halv time siden smiley

• #8   12. jun 2010 lullee: de er bestemmelser med hvor meget de "skal" spise om dagen er jo kun en vejledning.... nogen børn spiser jo ikke så meget... Synes da det lyder som en fin vægt at have taget på....

• #9   12. jun 2010 det er jeg da udemærket klar over marie , derfor jeg skriver som jeg gør .. Jeg stiller trådstarter et spørgsmål og intet andet .. Se mine spørgsmålsteg smiley

• #10   12. jun 2010 Ja, hvad de "skal" spise i følge diverse læger skal man ikke regne med..
    Børn er forskellige, og min dreng har heller aldrig fulgt det, og har taget rigtig meget på, selv om han spiste ca halvdelen af hvad han burde i følge sp..

Din datter tager fint på, så tag du det roligt - hun er en baby i god trivsel..

Man siger jo også at babyer vokser sig store mens de sover smiley Måske hun er ved at vokse smiley

Kommentér på:
søvn 11 uger gammel

Annonce