{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Kan ikke klare tanken :( {{forumTopicSubject}}

Jeg kan slet ikke klare tanken om, at jeg om 3 uger skal sende min lille dreng i dagpleje (Han vil næsten være 11 måneder der)
Jeg får helt ondt i maven af at tænke på det. Jeg har en pige, der også har gået i dagpleje, så ved hvordan det fungere.
Men men men... Han er lidt et lille pyllerhovede hvis mor ikke lige er i nærheden herhjemme, han vil gerne hænge på armen hele tiden, og er van til at blive vugget i søvn i barnevogn. Vi er begyndt ligeså stille at prøve at lade vær med at vugge ham i søvn, for det vil dagplejemoren ikke gøre. Men han skriger og sætter sig op hele tiden. Når det endelig lykkedes, har det taget 20 min. Og det vil og kan hun ikke bruge. Jeg ved slet ikke hvordan det skal komme til at gå. Vil jo ikke have at min dreng skal skrige sig i søvn hos hende.
Nogle der har prøvet det samme? Jeg er så nervøs, og trist.
Har lyst til at beholde ham hjemme. Det blev lidt langt:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke klare tanken :(
  • #1   25. jul 2010 Altså sådan var min datter også med at sove, men dagplejemoren var ret hård og efter et par dage kom det helt automatisk at hun bare lagde sig til at sove, og det gør hun så stadig deroppe, det går bare super, men hjemme i weekender + ferier der gider hun bare ikke sove, så der står jeg stadig og skal vippe/nusse hende lidt i søvn om middagen..

  • #2   25. jul 2010 Det lyder lidt som min situation for nogle måneder siden. På nær det med at blive vugget i søvn. Mit problem var derimod at min datter altid vågnede efter 45 minutter - ikke udhvilet - og jeg kunne jo ikke forlange at dpmor skulle bruge op til 20 minutter (som jeg gjorde) på at få hende til at falde i søvn igen....

    Det hele gik (selvfølgelig) ud over alle forventninger. Der var lidt problemer den første uge, men derefter gik alt som det skulle! Lidt pyller, når vi går, men det tager max. 5 minutter og hun sover 2 timer i streg til middag!

    Det er bare noget helt andet i dp. De bliver mere trætte og sover nemmere og at sidde på arm en hel dag er bare ingen mulighed!!!!

    Pøj pøj med det, jeg er sikker på at det bliver rigtig godt smiley


  • #3   25. jul 2010 annemette: Åh hvor dejligt at høre at det også er sådan for andre. Jeg håber godt nok også at det går hurtigt over deroppe..

  • #4   25. jul 2010 Jeg havde det rigtig skidt med at sende hende afsted, men som sagt gik det bare rigtig rigtig godt og dp var bare SÅ god til at fortælle hvor god dagen havde været, trods lidt besvær ved middag, men som sagt det ændrede sig jo hurtig :0)

  • #5   25. jul 2010 mone-mor: Tak for nogle opmuntrene ord smiley Jeg håber det bliver nemt.

  • #6   25. jul 2010 Mon ikk drengen er mere klar end dig :o)
    De er nu slet ikk så pyldret og sådan noget når de ikk kan se deres mor, det er tit vaner vi selv ligger over på dem smiley
    Skal selv sende min den mindste i dagpleje her den 1 August for første gang, og han bliver ALDRIG passet, så det er bliver hård for mig, men garanteret sjovt for Oliver. . .
    Hov han blev et år 26 / 6 - 10. .


  • #7   25. jul 2010 Piraternes mor: Du har nok ret smiley Det er jo os lidt min egen skyld han skal vugges i søvn.. Min dreng bliver heller aldrig passet, og derfor er jeg os bare endnu mere nervøs.

  • #8   25. jul 2010 De er somregel meget mere klar på verden end vi tror :o)
    Er sikker på at det kommer til at gå rigtig godt. .
    Held og lykke herfra :o)


  • #9   25. jul 2010 En af grundene til at min datter var et kæmpe pyllerhoved, var helt sikkert også fordi hun simpelthen kedede sig og det gør man ikke i dagpleje smiley

  • #10   25. jul 2010 Det skal nok gå Marie var 9 mdr da hun startede i dp hun var meget "morsyg" faktisk var ingen andre gode nok tror der hang sammen med at jeg ammede i 8 mdr hun var vant til at jeg vuggede og gik med hende i barnevognen når hun skulle sove. Efter en mdr var hun så glad for dp moren at hun strakte armene frem og smilede til hende og var glad når jeg aflevede hende. Jeg havde også en rigtig god fornemmelse da jeg mødte dp moren første gang..

  • #11   25. jul 2010 Marie og mor: Hvor dejligt at høre. Nu har jeg det allerede lidt bedre smiley

  • #12   25. jul 2010 Kender det alt for godt, min søn var også SUPER mor bejse og vant til at blive vugget i søvne osv, men det gik lynhurtigt og så vænnede han sig til at man gjorte tingene anerledes i dagplejen og det tog kun den første 1 måned så var han 100% klar over hvordan tingene hang sammen i dagplejen!! smiley

  • #13   25. jul 2010 Kender det alt for godt, min søn var også SUPER mor bejse og vant til at blive vugget i søvne osv, men det gik lynhurtigt og så vænnede han sig til at man gjorte tingene anerledes i dagplejen og det tog kun den første 1 måned så var han 100% klar over hvordan tingene hang sammen i dagplejen!! smiley

Kommentér på:
Kan ikke klare tanken :(

Annonce