{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

er det for tidligt ? {{forumTopicSubject}}

er det for tidligt at lade et 17 mdr. gammel barn lege inde på sit værelse alene ?

jeg har nemlig den sidste tid, lagt mærke til at natalie går derind og er derinde hvis døren står åben...
den plejer normalt at være lukket.

hvor gamle var jeres børn da de fik lov til at være derinde alene og lege der inde selv. self går man jo ind og kigger engang og leger med dem derinde....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det for tidligt ?
  • #1   11. jun 2010 det vil jeg ikke mene det er smiley
    det er jo hendes værelse med hendes ting der passer til aldren smiley så helt bestemt lad hende hygge sig :

    og så som skrevet gå ind og kig til hende en gang i mellem smiley


  • #2   11. jun 2010 Min dreng er også 17 mdr og han leger indimellem også selv rundt omkring i huset. Det synes jeg er helt fint, de skal også lære at kunne underholde sig selv lidt.
    Holder øje med hvad han laver og hvad han leger med og lister væk igen.
    Det er jo mest når der er helt stille jeg lister hen og kigger hvad han har gang i....

    Men jeg synes det er helt ok.


  • #3   11. jun 2010 det ser jeg ingen problemer i så længe hun hygger sig der er jo ingen der siger de skal rende efter os voksne hele tiden smiley

  • #4   11. jun 2010 jamen, så vil jeg da sætte hendes legetøj derind smiley

    hun ellllllllsker at være derinde og høre musik... så tror det passer hende godt at få lov til at lege derinde smiley


  • #5   11. jun 2010 Papaya har en legetøjskiste i stuen men lige nu bla. er hun gået ind på værelset og leger med ting derinde så nej det kan jeg ikke se noget galt i. Synes dog bestemt ikke at døren skal være lukket. De skal selv bestemme og rende frit som de vil ud og ind

  • #6   11. jun 2010 vi har haft døren lukket derind til, da vi var usikre på om hun kunne være derinde alene... så den var lukket så hun ikk kunne komme derind smiley

    men nu her tør jeg godt at lade den stå åbnen og så se om hun kan finde ud af det smiley

    men ja, de bliver jo større sådan nogen, selvom man ikk vil indrømme det smiley


  • #7   11. jun 2010 Lui bliver 1 år her den 26 og han leger selv på sit værelse. Vi er 100 % sikre på der ikke er noget han kan komme til skade ved eller sluge osv. Falde og slå sig kan de jo altid og vi er i stuen lige ved siden af og kan høre alt hvad han laver og tjekker til ham hver 5 min ca. Det er ikke fordi han gider lege alene så længe, han vil jo helst lege med os i stuen men nogle gange kravler han ind på værelset og begynder bare og lege alene med sine sager derinde. Så tjekker vi lige til ham og så smiler han og vinker og så lister vi af igen. Synes det er super hyggeligt han selv vil lege og synes det er rigtig godt når unger kan og vil lege alene en gang i mellem smiley Så lad du endelig hende lege alene smiley

  • #8   11. jun 2010 nej det er det da overhovdet ikk .. de har oz brug for a være alene med sig selv akurat som vi har.. de er jo mennesker som oz de ska bare guides for af lære men de har samme behov..så nyd det:D

  • #9   11. jun 2010 så blev alle hendes ting flyttet derind eller dem der kunne være der hehe smiley

    hun har mange ting..... så nogle blev tilbage i stuen og gud hvor blev der tomt hehe... men tror hun kommer til at nyde det, når først hun finder ud af at hun kan lege derinde...

    er spændt på i aften om hun kan falde i søvn selvom alle hendes ting står derinde... men vi håber smiley


Kommentér på:
er det for tidligt ?

Annonce