{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Er det for egoistisk!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har har lige læst en tråd omkring enebørn..
Og jeg kom så til at tænke og overveje nogle ting..

Manden og jeg har haft nogle store problemer og er blevet skilt men er dog stadig sammen.. Havde vi ikke ramlet on i disse problemer havde jeg nok været gravid nu da vi gerne vil have en mere omkring at josé blev 3år..

Men er ikke sikker på jeg har lyst til flere børn nu.. Er bange for at ødelægge min krop og har så dårlig selvtillid at jeg er bange for at manden ikke vil have mig hvis jeg sku tage på efter graviditeten eller få strækmærker.

Jeg har i hvertfald ikke travlt og har nu udskudt det 2 år men er virkelig bange for at jeg ikke tør.. Men vil det være FOR egoistisk overfor min datter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det for egoistisk!?
  • #3   28. jul 2012 Dina- men det er jo netop fordi jeg selv synes det er egoistisk..:(

• #4   28. jul 2012 Høre om mange hvor at det ikke er noget problem for mændene at de skal have børn.. Men det er først når det er forsent at de så finder ud af at de ikke gider og det er jeg jo rigtig bange for skal ske:'(
    Og inderst inde vil jeg jo gerne have en til men er også bange for om jeg selv kan leve med det hvis min krop bliver helt ødelagt:(

• #7   28. jul 2012 Hvis man ikke er sikker skal man jo ikke gøre, og man har vel lov til og være egoistisk nogen gange:)

• #8   28. jul 2012 Enig med Tania, hvis han kunne finde på og vælge dig pga det så er han ikke værd og samle på.

• #9   28. jul 2012 Jeg tror det er lige så meget min egen frygt for ikke at kunne lide min krop efter:(

• #12   28. jul 2012 Tania- er meget bange for at jeg ikke har selvdiciplinen til at få trænet det har jeg ikke engang nu og lige nu er det ikke ret mange kilo der er tale om så det burde kunne overståes rimelig hurtigt..
    Jeg er bare helt i kulkælderen selvtillidsmæssigt og ved slet ikke hvordan jeg skal komme op igen:(

• #15   28. jul 2012 Jeg tror Dina mener at vi kan jo ikke hjælpe hende med hendes selvtillid og de tanker hun har omkring, der ville det bedre med en psykolog

• #16   28. jul 2012 Hvis ud ikke føler for at få et barn mere hvorfor så gøre det??? For et barn mere reder jo ikke lige frem ens parforhold, så nej, hvis din mave fornemmelse siger nej så syntes jeg bestemt at du skal lade være.. Og hvorfor skulle det være så slemt at være ene barn, heller ene barn end dele barn, bare min holdning,,,

• #19   28. jul 2012 Det gjorde hun jo også:)

• #31   28. jul 2012 Tak for rådet det må jeg prøve;0)

• #32   28. jul 2012 Det kan ikke undgåes at kroppen ændre sig. Jo flere børn jo mere ses det på kroppen. Jeg havde selv en krop som jeg savner i dag. Ingen strækmærker, ingen buler de forkerte steder og det meste tøj sad bare så flot. Jeg har trænet meget, men kan ikke undgå at se at jeg har været gravid. Jeg havde det svært i starten med at min mand skulle se min nøgen, men han elsker stadig min krop. Som han siger: Du har givet mig en søn. Den gave mindes jeg når jeg ser dig nøgen og det er den største gave nogensinde, så jeg ser på din krop som det smukkeste der findes. -prøv at se på det på den måde. Det hjalp mig meget at han lige fik banket det på plads hos mig. smiley

Kommentér på:
Er det for egoistisk!?

Annonce