696 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Amning Åh åh"
Amning - overproduktion?
Åh ja, jeg bliver mere og mere rådvild :s Amningen startede rigtig godt ud, og min søn har suttet rigtigt fra start af. Da der løb mælk til ændrese hans rytme sig så, så han kun ville ligge 10-15...
Åh ja, jeg bliver mere og mere rådvild :s Amningen startede rigtig godt ud, og min søn har suttet rigtigt fra start af. Da der løb mælk til ændrese hans rytme sig så, så han kun ville ligge 10-15...
Skrevet af: ACS - mor til Vito - 12. juli 2011 ! - 26. aug 2011
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Jeg har hørt at man skal amme til barnet er mæt, når barnet er mæt slipper han/hun selv brystet.
Det er sådan jeg har tænkt mig at gøre, skal selvfølgelig lige have bekræftet af JM at det er korrekt at gøre sådan
Men synes det lyder mest logisk
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
altså efter hvornår de havde lyst
så nogle gange har det været 5 min. og andre gange en time. hvis de er faldet i søvn ved brystet så har jeg bare lige listet det ud af munden på dem, men ellers har de ligget til de selv har givet slip.
de er også blevet (bliver) ammet så tit de havde lyst, det er den bedste måde at sørge for at der er præcis nok til ens barn, da de selv sørger for at tilpasse mælken
Amning. Åh åh. :)