{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Opdatering ! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har Oliver jo været indlagt såå mange gange i sit liv, minimum 2 gange om måneden, da han ikke har kunne få luft, han har hver gang fået den der forstøver maske med ventoline, ilt, og saltvand. Men nu har vi fået sådan et apperart med hjem fra sygehuset, så nu kan det være at vi kan slippe for at være indlagt så meget med ham.

(Han lider utrolig meget af AB)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering !
  • #1   24. jun 2010 Dejligt at i er kommet hjem. Men hvor er jeg ked af at han ik bare ka blive rask :o(
    Dumme sygdom. Emily havde det også de første knap 2 år af hendes liv, men hun er heldigvis vokset fra det.


  • #3   24. jun 2010 ASTMATISK BRONKITIS ...

    stakkels jer ...
    jeg har orlov fra mit job med lønkompensation til at passe min datter hjemme da hendes brokitis er så slem at hun ikke kan være i pasning smiley


  • #5   24. jun 2010 Dejligt for jer :0) ..... Ja malthe har også AB!!!! dog er hans ikke slemt han får den brune og blå morgen og aften og så får han den blå mit på dagen!!!! og hvis han er forkølet for han den mere end normalt !!!! JEG VILLE ønske det bare forsvandt langt væk..... og håber virkelig at han vokser fra det LORT rent ud sagt !!!!

    Det er sku ikke rart for de kære små :0(


Kommentér på:
Opdatering !

Annonce