15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
øv bøv 40 i feber :( {{forumTopicSubject}}
Igår da klokken næsten ramte 4 om eftermiddagen blev jeg nød til at tage den bette's temp. & det viste sig at han næsten ramte 40 i feber, tog den igen en lille halv time efter & der var den faldet til 39 noget, da den så begyndte at falde igen så jeg lige tiden an for at se om den ville falde mere, den blev så liggende på knap de 39 & ringede så ind på lægevagten, da den bette kun havde spist 2x90ml hele dagen hvor han plejer at spise 12x150ml. han var rigtig mor syg & pylret, fik snakket med en læge & blev bedt om at komme der ind med det samme da han ikke er ældre end 2mdr & 8dage. vi kommer der ind & bliver undersøgt fra den ene ende til den anden, lægen kunne ikke finde nogen "normal" virus & kunne derfor ikke give os noget
Han fik en masse røde "pletter" som ikke var varmeknopper, så vi måtte en tur ind på apotektet & hente noget panodil til ham han fik så lige noget til natten & da det virkede Bum så friskede min lille dreng op & spise hele 150ml til natten & kunne sove fra klokken halv 11 igår aftes & til kvart over 7 her til morges, så fik han en flaske da han vågnede & sov endnu engang til næsten halv 11 Tog lige hans temp & den lå på knap 39 igen så den stakkels dreng måtte have noget mere panodil Øv hvor det surt han skal være syg nu Håber & ber til det kun går den rigtige vej nu!
- Ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her indlæg skulle bare lige ud med dette
&& Til alle jer andre, hold lige øje med nogen røde pletter på jeres børn de kommer &går, de ligner lidt varmeknopper, men det kan altså snyde! Bare så i ikke når & komme igemmen det samme
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Her har vi i sidste uge lige haft skarlandsfeber, hvor den lå på knap 40 også...
Og igår aftes startede vi så forfra med feberen.... nu ligger den på 38,5.... hvor kl. 23.30 igår aftes lå den på 39,5
Rigtig god bedring til din lille fyr.... håber snart i bliver raske...
øv bøv 40 i feber :(